آخرین فرصت ثبت نام دریافت وام ویژه دکتری تا ۱۱ بهمن ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

متقاضیان دریافت وام ویژه دکترای تخصصی (سه ماهه زمستان) تا ۱۱ بهمن فرصت دارند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ متقاضیان دریافت وام ویژه دکترای تخصصی (سه ماهه زمستان) برای ثبت‌نام تا ۱۱ بهمن فرصت دارند.

بنابراین گزارش، دانشجویان دکتری روزانه تا ۹ بهمن ۹۶ فرصت دارند با مراجعه به سامانه پرتال دانشجویی صندوق رفاه نسبت به ثبت‌نام وام ویژه دکتری (سه ماه زمستان) اقدام کنند.

لازم به ذکر است، دانشجویان باید نسبت به تکمیل فرم شماره ۲ مخصوص صندوق رفاه اقدام و آن را به کارشناس رشته خود در امور دانشجویی در زمان مقرر تحویل دهند. به علت تراکم در پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال دوم امکان تمدید مدت زمان میسر نیست.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aida
دی ۳۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

سلام،ایا این وام به دانشجویان دکتری سایر دو ها هم تعلق میگیره؟

دکترای۹۶
دی ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

کاش چند نفر بعنوان نمایندگان دانشجویان دکتری ورودی ۹۶ انتخاب می شدند و درباره مطالبات به حق این دانشجویان با مقامات صندوق رفاه یا وزیر علوم رایزنی می کردند و این خواسته ما را هم به گوش مسولین می رساندند که چرا صندوق از زیر بار مسولیتی که در قبال همه دانشجویان دکتری دارد شانه خالی می کند و همه جا چه قبل از ورود ما و چه بعد از ورود ما در اخباری که منتشر کرده و می کند دم از تخصیص و تامین میلیاردها تومن بودجه برای واریز وام ویژه دکتری به همه دانشجویان می کند ولی در عمل مغایر گفته هایش عمل می کند معلوم نیست چه بر سر این بودجه آورده اند!؟

Ahmad
دی ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

منم این مشکل رو دارم،، کدوم ضامنی برات انقد وقت میذاره؟؟؟

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران
دی ۲۵, ۱۳۹۶ ۷:۱۵ ب٫ظ

حقوق ماهیانه حق دانشجویان دکتری روزانه هست
بیمه و شغل تضمین شده حق دانشجوی دکتری روزانه است
حالا خواستید کمک کنید به علم یه وامی هم در کنارش بدید

دکترا
دی ۲۵, ۱۳۹۶ ۱:۱۲ ب٫ظ

گفته تا ۹ بهمن فرصت دارید ولی امروز که ۲۵ دی هست هنوز سامانه ثبت نام برای نیمسال دوم باز نشده و غیر فعال هست به اداره رفاه دانشگاه هم مراجعه میکنی میگویند هنوز فعال نشده….از آن طرف مسئول مربوطه از یک هفته هست که میگوید برای ثبت نام اقدام کنید..ولی هنوز شیر ثبت نام را باز نکرده بنده خدا شاید یادش رفته…‌ غصه نخورید روز ۷ بهمن همان روز شیر ثبت نام را باز و همان روز شیر را می بندند شما و شانس اتان….‌

دکتر
دی ۲۴, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

سلام
کدوم دانشگاها اینطوری شده؟ فردوسی مشهد هم وامش با بانکه یا صندوق تعاون میده؟

دکترا
دی ۲۰, ۱۳۹۶ ۲:۱۶ ب٫ظ

کدام ویژه دکترا همه اش شعار و حرف هست امروز که ۲۰ دی هست هنوز سایت ثبت نام ویژه دکترا مسدود هست و باز نشده..‌‌‌ گذشته امسال ورودی ۹۶ که صندوق رفاه اصلا وامی به ان ها نداد و مستقیم انها را به بانک تعاون حواله کرد‌ بانک تعاون هم هزار قانون برای گرفتن وام داره ۲ ضامن شاغل…بازنشسته نباشند. برای هر دو ضامن باید در بانک حساب باز کنید و حداقل موجودی آنها در حسابشان باید بالای ۵۰ هزار تومان باشد. برای خودت باید حساب باز کنی با حداقل موجودی ۱۰۰ هزار تومانی چون می‌گویند نزدیک به ۷۰ هزار تومان کارمزد وام میشه که باید اول پرداخت بشه تا وام به حساب واریز شود. آوردن نامه کسر حقوق هر دو ضامن از اداره شان…. حضور هر دو ضامن در شعبه بانک برای امضا…..خرید سفته معادل ۳۰ میلیون تومان و امضا شده توسط ضامن…..حالا من بدبخت فلک زده تمام این مراحل را انجام داده ام اما ۴۰ روز گذشته هنوز خبری از وام نیست مراجعه میکنم میگویند سرپرستی بانک تعاون باید بحساب واریز کند همش امروز و فردا میکنند..‌‌‌‌…. دانشجویانی که از صندوق رفاه گرفتند هیچ کدام از این اعصاب خرد کردنی ها را نداشتند…‌‌‌نه سفته ای..‌‌نه پول کارمزدی…….صامن فقط در دفتر اسناد….اما اینجا ۴ درصد سود و بعدش اگر قصد ندهی کلی هر روز جریمه ….ولی طرف ۱۰ سال پیش فارغ التحصیل شده هنوز طرف صندوق نرفته برای تسویه حساب..‌‌‌…اگر طرفش بانک بود باید خانه پدری اش را کامل نیفروخت تا فقط دیر کرد بانک را بپردازد….‌قسطش که بماند…..حالا… ادامه نظر»

فیزیک
دی ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکترا

کاملا باحرفاتون موافقم ماهم شرایط شما رو داشتیم

علی
دی ۲۱, ۱۳۹۶ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکترا

بله کاملا درست
بنده که با این اوصاف بیخیال وام میشم
ای کاش اجازه بدن ورودی ۹۶ هم از خود صندوق بگیره،اونطوری خیلی راحتره

دکتری
دی ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکترا

من هم با حرف شما موفق هستم و ترم اول رو نتونستم با این شرایط بانک توسعه تعاون وام بگیرم