پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد تنها در رشته های دارای مجوز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه تنها در رشته های دارای مجوز است بنابراین مدارک اعطایی این دانشگاه نیز رسمی و قانونی به دانش آموختگان ارائه می شود.

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت رشته های غیرمجاز دانشگاه گفت: در این دانشگاه پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های دارای مجوز انجام می شود.

وی افزود: بنابراین مدرکی که به فارغ التحصیلان ارائه می شود نیز رسمی و قانونی است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: اما گاهی مطرح می شود که در یک منطقه، دانشجویی که پذیرش شده بر محور مجوز نبوده است که اینگونه نیست چراکه برخی از واحدهای این دانشگاه در مناطقی مانند جنوب کشور پردیس دارند که این پردیس ها نیز براساس مجوز واحد راه اندازی شده اند.

رهایی اظهار داشت: در تابستان ۹۶ ظرفیت برخی از رشته محل های دانشگاه که شرایط مناسب را نداشتند صفر کردیم بنابراین در تمامی رشته هایی که دانشجو پذیرش شده مجوز لازم وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دفتر گسترش وزارت علوم رشته محل های این دانشگاه را ارزیابی می کند، گفت: همچنین فرض ما براین است که در دوره مدیریت قبل نیز دانشجویان در رشته های دارای مجوز پذیرش شده اند و اگر چنین نبوده با نقل و انتقال دانشجو، مدرک دانشجو با رشته های مجوز دار صادر شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد عنوان کرد: اگر فارغ التحصیلی مشکلی درخصوص مدرک خود دارد به معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کند و ما موضوع را بررسی می کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خدابنده لو
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶ ۳:۴۰ ب٫ظ

سلام لطف راهنمایی بفرمایید بابت اینکه بنده سال۹۴ اسفند دغاع کردم با معدل۱۹٫۲۵ الان میخواهم دکتری شرکت کنم و ترجیحا از توع بدون آزمون
امسال دفترچه رو تکمیل کردم اما بندی در رابطه با بدون آزمون نبود
دوستان با اطلاع راهنمایی بفرمایید

جم
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  خدابنده لو

سلام اطلاعیه تکمیلی و زمان انتخاب بدون آزمون جداگانه اعلام خواهد شد

ناصر
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶ ۶:۵۴ ب٫ظ

دقیقا شبیه همون مشکلات موسسات جیر مجاز بود که اون همه مشکل در کشور ایجاد شد. الان هم سال هاست این بازی در جریانه و دانشگاه آزاد میگه ما مجوز داریم و وزارت میگه شما مجوز ندارید! فقط جالب اینکه اگه مجوز ندارن چرا کسی جلوی فعالیتشون رو نمیگره!!

مهسا
بهمن ۱۲, ۱۳۹۶ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ناصر

دقیقا همینه.کاملا موافقم

کنکوری 1397
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶ ۲:۳۱ ب٫ظ

پس اونوقت چرا وزارت علوم فایل منتشر میکنه و رشته های مجوزدار و بدون مجوز رو مشخص میکنه!!!

شهرزاد
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶ ۸:۲۰ ق٫ظ

خیلی هم خوبه اینکار.

مطمئنا اعتبار دانشگاه آزادو میبره بالا

احسان
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

نه گفتن ۴۵۰۰۰هزار تا ظرفیت اعلام کردن ۲۹۰۰۰تا را پذیرش کردیم که اصلا منطقی نبود طبق گفته خودشان.

محمد
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶ ۴:۱۹ ب٫ظ

جناب رهایی خود دکتر شاهانی که در همین سایت هم منعکس شد گفتند دانشگاه آزاد سالهای گذشته سالی ۴۵ هزار پذیرش دانشجو دکتری داشته است و در خیلی از واحدها حتی افرادی به مدرک دکتری آزاد رسیده اند که حتی بعضا نمره منفی و …

ستایش
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

گفتن ۴۵ هزار ظرفیت داشته ما ۱۲ هزار نفر پذیرش شده