موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج جایابی دانشجویان دکتری پژوهشگاه شاخص پژوه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی دانشجویان جایابی شده مقطع دکتری پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور بدین شرح می باشد:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۸/۳۰، به اطلاع دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه، می‌رساند فهرست اسامی دانشجویانی که از طریق مبادی رسمی و قانونی در این پژوهشگاه پذیرفته شده بودند و به دلیل انحلال این پژوهشگاه، توسط معاونت محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی جایابی شده‌اند، به شرح ذیل اعلام می‌گردد. دانشجویان ذکر شده ضمن توجه به موارد ذیل، لازم است در روز دو‌شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۰۹ با همراه داشتن مدارک لازم به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی که در آن جایابی شده‌اند، مراجعه نمایند.

– مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام: 

۱- اصل‌ و یک نسخه تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ (برای معرفی شدگان مقطع کارشناسی ارشد) و مدارک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد (برای معرفی شدگان مقطع دکتری) مورد تایید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد قید شده‌ باشد.

تبصره۱: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه ۸۴۵ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره ۴۳۲ مورخ ۷۷/۰۹/۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته‌ شده‌اند، در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

تبصره ۲: براساس مصوبه جلسه ۷۷۱ مورخ ۹۴/۰۸/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۴/۰۵/۲۸ برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

۲- اصل‌ و دو سری‌ تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی

۳- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌

۵- ارائه مدارک مثبت دال بر ثبت‌نام در پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه

۶- ارائه مدارک مثبت دال بر آخرین وضعیت تحصیلی، واحدهای گذرانده شده و دفاع از پیشنهاد پژوهشی (حسب مورد مقطع معرفی)

– نکات مهم:

– حضور شخص معرفی شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ اعلام شده توسط هر دانشگاه و موسسه قبولی و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه معرفی ‌شدگان در تاریخ‌ تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

– معرفی‌شدگان بصورت روزانه پژوهش محور در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی جایابی شده، ثبت‌نام و پذیرش خواهند شد.

– دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در تعیین سطح تحصیلی معرفی‌شدگان اختیار دارند تا متناسب با مستندات موجود تصمیم‌گیری نمایند.

– با توجه به اینکه جایابی این پذیرفته‌شدگان توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده است داوطلبان در صورت داشتن هر گونه ابهام و سوال لازم است موضوع را از معاونت مذکور پیگیری نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها