موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری بدون کنکور 1397 دانشگاه منابع طبیعی ساری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

متقاضیان شرکت در فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون سال 97 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تا 13 خرداد ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست،  در راستای اجرای آئین نامه ی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری   (آئین نامه شماره ۶۷۲۷۲/۲۱مورخ ۱۸/۴/۹۳واصلاحیه ۲۳۷۲۰۰/۲مورخ ۱۶/۱۲/ ۹۶شورای هدایت استعداد درخشان وزارت( طبق فراخوان زیر در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از بین متقاضیان دارای مستندات متناسب ومرتبط با رشته­ های ذیل در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد:

رشته های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۶ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

شرایط پذیرش:

داوطلبان باید هنگام ارائه درخواست دارای کلیه شرایط زیر باشند.

  1. داشتن میانگین کل حداقل ۱۶ در دوره کارشناسی ومیانگین حداقل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد.
  2. بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد (تا زمان انتشار اطلاعیه این دانشگاه).
  3. کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیتهای آموزشی, پژوهشی ومصاحبه الزامی می باشد.
  4. حداقل دو مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان نامه – پذیرش قطعی یا چاپ شده در مجلات معتبر بین المللی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

مدارک مورد نیاز:

  1. درخواست کتبی متقاضی، تکمیل و ارسال
  2. گواهی قبولی زبان انگلیسی (در صورت دارا بودن)
  3. تصویر گواهی کارشناسی و کارشناسی ارشد یک برگ و ریزنمرات تائیدشده
  4. یک نسخه از تصویرتمام صفحات مقالات پذیرش و چاپ شده درمجلات و کنفرانس ها با ذکر دقیق تاریخ و شماره چاپ و درج هر یک در فرم های مربوطه. مقالات کنفرانسی باید همراه با گواهی ارایه باشند.
  5. تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی یک برگ
  6. تصویر صفحه نتیجه ارزشیابی پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یک برگ
  7. تصویر چکیده پایان نامه
  8. عکس۳*۴ جدید ۲ قطعه
  9. تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا ارائه گواهی مبنی بر بلامانع بودن ادامه تحصیل به لحاظ خدمت سربازی داوطلبین مرد
  10. اصل و تصویر رسید بانکی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ریال (یک میلیون ریال) که بایستی به حساب شماره ۹۶۸۰۸۳۲۶۰ نزد بانک تجارت شعبه بلوار خزر ساری کد شعبه ۹۶۸۰ به نام سایر درآمد های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری واریز شود.

تبصره:
دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد باید گواهی اشتغال به تحصیل و تائید اتمام دوره مذبور تا پایان شهریور ۹۷ (فرم شماره۲) را ضمیمه نمایند. همچنین ارسال ریز نمرات واحد های گذرانده (کارنامه) ضرورت دارد.

نکته­ مهم:

  1. پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تائید صلاحیت عمومی انان توسط مراجع ذی صلاح وتائید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و در صورت عدم تایید در هر مرحله از تحصیل دانشگاه هیچ مسولیتی نخواهدداشت.
  2. چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، برگزاری مصاحبه، وتحصیل مشخص گرددکه داوطلب واجد شرایط آئین نامه شماره ۶۷۲۷۲ /۲۱ مورخ ۱۸/۴/۹۳ نبوده است و یا در مدارک ارائه شده خدشه ای وجود داشته باشد از شرکت در مصاحبه یا ادامه تحصیل در هر مرحله ای که باشد جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات باوی رفتار خواهد شد.

نکات مهم درمراحل ثبت نام الکترونیک:

  1. ارسال درخواست از طریق ایمیل به صندوق tahsilat.takmili.sari@gmail.com با ارسال نام و نام خانوادگی – کد ملی و – شماره تلفن ثابت و همراه – شماره شناسنامه – رشته تحصیلی کارشناسی ارشد و رشته دکتری مورد تقاضا (هر کدام در یک سطر) جهت صدور یوزرنیم و پسورد و صدور مجوز ثبت نام الکترونیکی. مجوز ثبت نام حداکثر در مدت ۴۸ ساعت صدور و به ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد. توصیه می گردد متقاضیان محترم دراولین فرصت نسبت به درخواست مجوز اقدام نمایند.
  2. ضروری است در فیلد موضوع ایمیل عنوان ”درخواست مجوز ثبت نام الکترونیک جهت پذیرش بدون آزمون دکتری” ذکر گردد.
  3. مراجعه به آدرس http://85.185.105.102/samaweb/applicantlogin.asp نرم افزار ثبت نام الکترونیکی وتکمیل فرم مشخصات فردی و ارسال (آپلود) نسخه اسکن شده مدارک مورد نیاز ثبت نام (موارد فوق الذکر) با توجه و مطالعه راهنمای ثبت نام الکترونیکی (راهنمای سیستم در همان صفحه) درخصوص مقالات چاپ شده در مجلات و کنفرانس ها آپلود صفحه اول و دوم کفایت می کند. بدیهی است نسخه کامل مقالات  بایستی با پست پیشتاز ارسال و درروز مصاحبه نیز بایستی ارایه شوند.
  4. در مورد مقالات پذیرش قطعی شده آپلود نسخه اسکن شده پذیرش ضروری است.
  5. اخذ کد رهگیری و چاپ صفحه مربوطه و نگهداری آن تا زمان بررسی مدارک و اعلام نتایج
  6. اصل مستندات ارسالی و آپلود شده را بایستی متقاضیان پس از دعوت به مصاحبه درروز مصا حبه به همراه داشته باشند. بنابر این در حفظ و نگهداری نسخه اصلی کلیه مدارک دقت لازم بعمل آید.
  7. آخرین مهلت درخواست مجوز ثبت نام الکترونیکی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷ می باشد.
  8. آخرین مهلت تکمیل ثبت نام الکترونیکی و آپلود مستندات پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۰ خرداد  ۹۷ می باشد.
  9. تاریخ های فوق قابل تمدید نیست.
  10. متقاضیان باید تصویر مدارک ارسالی خود را تا تاریخ 1397/3/21 به آدرس:  کیلومتر۹ جاده دریا –صندوق پستی ۵۷۸ سازمان مرکزی دانشگاه  -اداره آموزش، دفتر هدایت استعدادهای درخشان بصورت پست پیشتاز ارسال نمایند. بدیهی است به مدارکی که خارج از تاریخ های ذکر شده ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  11. مدارک ارسالی به هیچ عنوان بازگشت داده نخواهد شد. خواهشمند است از ارسال اصل مدرک وگواهی فارغ التحصیلی جدا خوداری فرمائید

جهت رفع اشکالات احتمالی و پاسخ به سوالات متقاضیان می توانند با ارسال شماره تماس وطرح مشکل به ایمیل فوق و یا در ساعات اداری با اداره آموزش دانشگاه تماس بگیرند. به متقاضیان توصیه می گردد ارسال مستندات و نام نویسی را به روزهای آخر مهلت های تعیین شده موکول نکنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها