انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 97 موسسه پژوهشی صنایع غذایی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان حضور در مصاحبه های علمی دکتری تخصصی سال 1397 مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی تا 11 خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، به اطلاع دوطلبان پذیرش دوره دکتری تخصصی که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است می رساند در صورت داشتن حدنصاب های اعلام شده می توانند تا 1397/03/11 با مراجعه به سایت مؤسسه نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397 آنها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدنصاب مندرج در جدول شماره 1 باشد.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حدنصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد (مندرج در جدول شماره 1) خواهد بود.

مدارک مورد نیاز:

  • تکمیل فرم شماره ۱ (لینک ثبت نام مصاحبه در سایت مؤسسه)
  • تکمیل فرم طرح واره مربوط به هر کد رشته محل (لینگ بارگذاری طرح واره در سایت مؤسسه )
  • اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • مدارکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مشخص نماید (ویژه آقایان)
  • حداقل دو توصیه نامه از سوی اساتید (ترجیحا راهنما و مشاور ) مبنی بر صلاحیت داوطلب برای ادامه تحصیل در دوره دکتری – تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۷
  • اصل و کپی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند. علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند تبصره ۲ آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 97/6/31 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شده می بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحمیل فرم پیوست در دفترچه سازمان سنجش, مربوط به معدل واحدهای گذرانده نا تاریخ 96/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند.

  • مستندات و پرینت از فرم شماره ۰۱ طرح واره و تمامی مدارک آپلود شده
  • کپی فیش بانکی به مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ ریال بابت ورودی مصاحبه و به ازای هر کد رشته جهت مصاحبه مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال به حساب جاری درآمدهای اختصاصی به شماره 217201701008 بانک ملی شعبه بلوار سجاد به نام پژوهشکده علوم و صنایع غذایی . توجه: مبلغ مذکور غیر قابل استرداد است.
  • اصل و کپی حکم کارگزینی برای داوطلبان حائر شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان:

احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (۱) و (۲) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۷

شرایط اختصاصی مؤسسه:

آزمون مرحله دوم دکتری (آزمون تخصصی) تنها به صورت مصاحبه برگزار شده و آزمون کتبی اجرا نخواهد شد.

محل برگزاری مصاحبه با آزمون تخصصی:

مشهد کیلومتر ۱۲ بزرگراه آسیایی مشهد – قوجان، پردیس پارک علم و فناوری خراسان، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

نحوه درخواست پذیرش از مؤسسه:

تکمیل و ارسال فرم مخصوص داوطلب و آپلود مدارک مورد نیاز مطایق فرم از طریق سایت مؤسسه در زمان های اعلام شده

تذکر مهم: کلبه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزبانی تختی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردېش پذیرفته شدگان مؤسسه قرار گیرند توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشرو بوده و پذیرش نهایی و قطعی منو به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها