موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه میبد در سال 97

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و مدارک موردنیاز جهت حضور در مصاحبه علمی مقطع دکتری تخصصی سال 1397 دانشگاه میبد اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه دانشگاه میبد، داوطلبان شرکت در آزمون مرحله دوم در هر کد رشته محل این دانشگاه باید حد نصاب سنجش علمی مورد قبول دانشگاه در کد رشته امتحانی مربوطه را در آزمون برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور کسب نمایند، در غیر این صورت مجاز به شرکت در آزمون مرحله دوم نخواهند بود.

داوطلبان باید از روز شنبه مورخ 97/3/12 تا روز دو شنبه مورخ 97/3/21 با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی www.meybod.ac.ir در قسمتی که ذیل اطلاعیه آمده است، نسبت به ثبت نام برای مصاحبه اقدام نمایند. لازم به ذکر است افرادی که ثبت نام نکرده اند، حق شرکت در مصاحبه را نخواهند داشت. علاوه بر این ضروری است که متقاضیان محترم فرم مشخصات فردی(فرم شماره 1 مندرج در ذیل اطلاعیه) را دریافت و پس از تکمیل همراه با مدارک مندرج در بند(ب) در زمان مراجعه برای مصاحبه به مسئول مربوطه تحویل نمایند.

مدارک مورد نیاز هر داوطلب در روز مصاحبه به شرح زیر می باشد:

1- اصل و تصویر شناسنامه یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای داوطلب با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور.

2- یک قطعه عکس 3×4 پشت نویسی شده.

3- تصویر و اصل مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات هر یک از این دوره ها.

تبصره 1: معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدارک مندرج در بند 3 نیستند، لازم است گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدارک را همراه داشته باشند.

تبصره 2: داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد هستند و حداکثر تا تاریخ 97/06/31 فارغ التحصیل می شوند باید اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری و یا فرم مندرج در صفحه 94 دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون دکتری را تحویل دهند.

4- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 97

5-  فرم تکمیل شده مشخصات فردی داوطلب (که در ذیل اطلاعیه قرار دارد) به همراه مدارک درخواستی موارد مذکور در بندهای ب و ج مندرج در فرم.

توجه: همراه داشتن کلیه مدارک ذکر شده و سوابق آموزشی و پژوهشی (تکمیل شده در فرم) الزامی است و در صورت عدم ارائه امتیاز تعلق نخواهد گرفت.


6- حداکثر دو توصیه نامه از اساتید دوره کارشناسی ارشد.

7- حکم کارگزینی و معرفی نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت برای آن دسته از داوطلبان که عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاهها هستند و بر اساس امتیاز سهمیه مربیان برای مصاحبه دعوت شده اند.

8- ارائه مدرکی که نشان دهنده تایید سهمیه رزمندگان باشد، برای آن دسته از داوطلبان که براساس امتیاز سهمیه رزمندگان جهت مصاحبه دعوت شده اند.

9- معرفی شدگان مرد باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی دفترچه شرکت در آزمون یکی از شرایط را دارا باشند.

داوطلبان برای کد رشته انتخابی باید مبلغ 650000  ( ششصد و پنجاه هزار) ریال را به صورت آنلاین در قسمت تعبیه شده در ذیل اطلاعیه با استفاده از کارت های عضو شتاب پرداخت نمایند.
*داوطلبانی که برای مصاحبه به چند کد رشته معرفی گردیده اند، بدون توجه به تعداد رشته ها می بایست مبلغ مربوط به تنها یک مصاحبه را پرداخت نمایند.
*قابل توجه داوطلبین محترم مبلغ مذکور غیر قابل استرداد است.

تاریخ مصاحبه :

عنوان رشته تاریخ مصاحبه ساعت و محل برگزاری
علوم و معارف نهج البلاغه 8:30 صبح- دانشگاه میبد، ساختمان
آموزشی، طبقه همکف
97/4/4
علوم قرآن و حدیث 8:30 صبح- دانشگاه میبد، ساختمان
آموزشی، طبقه همکف
97/4/5
حقوق جزا و جرم شناسی 8:30 صبح- دانشگاه میبد، ساختمان
آموزشی، طبقه اول، اتاق کنفرانس
97/4/4
حقوق خصوصی 8:30 صبح- دانشگاه میبد، ساختمان
آموزشی، طبقه اول، اتاق کنفرانس
97/4/5

اطلاعات تکمیلی در صورت نیاز طی اطلاعیه های بعدی و صرفا از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.meybod.ac.ir اعلام خواهد شد و داوطلبان بایستی تا زمان اعلام نتایج اخبار و اطلاعیه های مربوط را از سایت مذکور ملاحظه و پیگیری نمایند و دانشگاه مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی جداگانه از طرق دیگر به داوطلبان نخواهد داشت و عدم مراجعه داوطلبان در هر مرحله ای در موعدهایی که اعلام خواهد شد به منزله انصراف آنان تلقی می شود.


تذکر مهم: بر اساس اعلام سازمان سنجش [کلیه داوطلبانی که در کد رشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند، میبایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در سایت این سازمان، از تاریخ 97/03/01 لغایت 97/03/20 ضمن پرداخت مبلغ سیصد و پنجاه هزار (350.000) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند.

بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد]، کلیه داوطلبانی که در کد رشته محل های انتخابی دارای حد نصاب علمی لازم به منظور شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند، چنانچه تمایل به شرکت در مرحله دوم دانشگاه ها دارند لازم است از طریق سایت سازمان سنجش از تاریخ 97/3/1 لغایت 97/3/20 برای انجام بررسی صلاحیت های عمومی اقدام نمایند. بنابراین داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام رسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.
داوطلبان در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اطلاعیه می توانند با شماره تلفن 03532357505 داخلی 111 و در صورت بروز اشکال در ثبت نام و پرداخت آنلاین با داخلی 225 تماس بگیرند .

نشانی دانشگاه: میبد، بلوار خرمشهر، میدان دفاع مقدس، کیلومتر 2بلوار مرحوم حجت الإسلام و المسلمین یحیی زاده، دانشگاه میبد


دروس مصاحبه:
1- حقوق خصوصی
-فقه و اصول فقه
-حقوق مدنی
-حقوق تجارت
-متون حقوقی


2- حقوق جزا و جرم شناسی
فقه و اصول فقه
-حقوق جزای عمومی
-حقوق جزای اختصاصی
-آیین دادرسی کیفری
-متون حقوقی

3- علوم قرآن و حدیث
-ادبیات عرب: سه جزء اول از کتاب عربی مجمع البیان(ادبیات کاربردی)
-قواعد تفسیر:متن خوانی با محوریت و متن مجمع البیان و المیزان(سه جزء اول)
-روش تحقیق
-زبان تخصصی
-علوم قرآن و حدیث (در حد کارشناسی ارشد)


4- علوم و معارف نهج البلاغه
-روش تحقیق
-زبان تخصصی
-ادبیات عرب
-شروح و ارتباط قرآن و نهج البلاغه
-متن خوانی نهج البلاغه و فروق شروح- مباحث فقه الحدیثی
-اعراب و بلاغت نهج البلاغه

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برایان_جزا
خرداد ۹, ۱۳۹۸ ۱:۴۷ ب٫ظ

مصاحبه میبد به تعویق افتاده …۲۴خرداد برگزار میشه