موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه در سال 97

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات ثبت نام داوطلبان جهت حضور در مرحله ارزیابی تخصصی آزمون دکتری سال تحصیلی 97-98 دانشگاه مراغه اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مدارک مورد نیاز که می‌بایست معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند. و اسکن آنها را در قالب PDF یا jpg  نهایتاً ۴ روز قبل از زمان مصاحبه به آدرس ایمیل‌های اعلام شده در جدول ذیل ارسال نمایند. (لطفاً نام فایل را شماره بند مورد نظر قرار دهید)
ردیفرشتهآدرس ایمیل جهت ارسال مدارک
۱ریاضی محض آنالیزf_pashaie@yahoo.com
۲حشره شناسی کشاورزیr_aparsa@yahoo.com
۳ اگروتکنولوژی *فیزیولوژی گیاهان زراعیjavansohaib@yahoo.com
۴اگروتکنولوژی *اکولوژی گیاهان زراعیjavansohaib@yahoo.com

۱- تکمیل فرم شماره ۱ مصاحبه که از ذیل این اطلاعیه قابل دریافت است. ( حتماً بصورت تایپ شده تهیه گردد)

۲- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه یا ریز نمرات.

تبصره – معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل می‌شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی).(معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به این سازمان یکسان باشد).

۳- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه یا ریز نمرات.

تبصره ۱- معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد و لیسانس نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. (معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به این سازمان یکسان باشد). همراه داشتن اصل ریز نمرات الزامی است.

۴- اصل مدرک کاردانی و کارنامه یا ریز نمرات در صورت ناپیوسته بودن دوره کارشناسی.

۵- اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان.

۶ـ اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از معرفی‌شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.
تبصره – آن ‌دسته از معرفی‌شدگان برای مصاحبه که متقاضی استفاده از سهمیه مربی گردیده‌اند، موظف به ارائه گواهی معتبر در این خصوص می‌باشند. لازم به توضیح است مطابق ضوابط مربوط، منحصراً مربیان آموزشی رسمی (آزمایشی یا قطعی) دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنّآوری یا سایر دانشگاه‌هایی که دارای هیأت ممیزه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّآوری باشند، مجاز به استفاده از سهمیه «مربی» در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۷ می‌باشند به عبارت دیگر مدرسان و اعضاء هیأت علمی پیمانی، قراردادی، حق‌التدریس، دستیاران آموزشی و … اجازه استفاده از این سهمیه را ندارند.

۷- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی. شامل کتاب، مقاله، ثبت اختراع، رتبه اولی، گواهی رتبه المپیاد و …

۸- اصل فیش بانکی به مبلغ  ۷۰۰۰۰۰ (هفتصدهزار) ریال واریزی به حساب ۵۴۶۰۹۹۰۲۴  بنام درآمد اختصاصی دانشگاه مراغه نزد بانک تجارت شعبه مرکزی مراغه (کد شعبه ۵۴۶۰) قابل واریز از کلیه شعب بانک تجارت سراسر کشور

۹- اصل و کپی مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان: کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم یا برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد.

۱۰-پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده در صورت عدم دفاع فرم پیشنهاد پایاننامه کفایت می کند.

زمان مصاحبه :
رشتهتاریخ آزمون کتبیتاریخ مصاحبهمحل مصاحبه
۱-رشته حشره شناسی کشاورزی۱۳۹۷/۰۴/۱۰دانشکده کشاورزی گروه گیاهپزشکی
۲- اگروتکنولوژی *فیزیولوژی گیاهان زراعی۱۳۹۷/۰۴/۱۱-۱۲دانشکده کشاورزی گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
۳-اگروتکنولوژی *اکولوژی گیاهان زراعی۱۳۹۷/۰۴/۱۱-۱۲دانشکده کشاورزی گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
۴-ریاضی محض – آنالیز۱۳۹۷/۰۴/۱۲-۱۴دانشکده علوم پایه گروه ریاضی

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها