موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه برگزاری مصاحبه دکتری 1397 دانشگاه بوعلی همدان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات برگزاری مرحله ارزیابی تخصصی دکتری دانشگاه بوعلی سینا همدان برای سال تحصیلی 97-98 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بثبت نام مرحله مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه بوعلی سینا از ساعت 14 روز پنج شنبه سوم خرداد از طریق سایت مدیریت تحصیلات تکمیلی شروع می گردد.

نکات مهم:

1- پس از ورود به سایت مدیریت تحصیلات تکمیلی به آدرس http://gs.basu.ac.ir از منوی سامانه ثیت نام آزمون دکتری سال 1397 نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام نمایید.

2- پس از ورود به سامانه ثبت نام با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی فرآیند ثبت نام را شروع نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت اقدام نمایید.

3- جهت دریافت تاریخ های برگزاری مصاحبه وارد منوی – رشته های مورد پذیرش و تاریخ برگزاری مصاحبه – شوید.

4- جهت دریافت آدرس و تلفن تماس محل برگزاری مصاحبه وارد منوی – آدرس محل برگزاری- شوید.

5- فرم های مورد نیاز را از طریق منوی فرم ها دریافت نمایید.

6- پرداخت هزینه ثبت نام به صورت پرداخت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام و طی مراحل ثبت نام انجام خواهد شد.

7- فایل اطلاعیه ثبت نام که بر روی صفحه اصلی سامانه ثبت نام و در بخش اعلانات سامانه قرار دارد را دانلود نمونده و با دقت مطالعه فرمایید.

8- صرفا داوطلبانی که تاریخ مصاحبه آن ها 1397/03/05 می باشد و تا روز مصاحبه موفق به انجام مراحل ثبت (شامل ثبت نام، پرداخت هزینه و دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه) نگردند، می توانند در روز مصاحبه و قبل از شروع فرآیند مصاحبه در دانشکده مربوطه نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام نمیاند.

زمانبندی دانشگاه بوعلی سینا در خصوص مرحله مصاحبه دکتری سال 97

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها