انتشار جزئیات ارزیابی تخصصی دکتری 97 دانشگاه دامغان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معرفی شدگان به مصاحبه دکتری 1397 دانشگاه دامغان حداکثر تا سه روز پیش از مصاحبه مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه دامغان بدین شرح می باشد:

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری به اطلاع متقاضیانی که کد رشته محل این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه صادره سازمان سنجش در دانشگاه دامغان کسب کرده باشند میرساند، ابتدا لازم است نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی در وبگاه دانشگاه حداکثر تا ۳ روز قبل از زمان مصاحبه از طریق صفحه ثبت نام اقدام نمایند.

ضروری است قبل از شروع فرایند ثبت نام الکترونیکی موارد زیر را تهیه نمایید:

الف) فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه با فرمت jpg و حجم کمتر از ۴۰۰ کیلوبایت

ب) فایل اسکن شده کارت ملی با فرمت jpg و حجم کمتر از  ۴۰۰ کیلوبایت

ج) دانلود فرم شماره ۱ و تکمیل آن جهت بارگذاری

د) رمز دوم کارت بانکی جهت پرداخت وجه مصاحبه به مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ ریال

ضمنا ضروری است پذیرفته شدگان مدارک ذیل را در زمان مصاحبه همراه داشته باشند:

۱- اصل‌ و تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ ارشد (فوق لیسانس‌) و ریز نمرات

تبصره‌- معرفی‌شدگانی‌ که‌ دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد هستند می بایست حداکثر تا تاریخ ۹۷/۶/۳۱  فارغ التحصیل شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم سازمان سنجش آموزش کشور).

۲- اصل و تصویر مدرک کارشناسی

تبصره‌۱- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل و تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک و یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی باشند، لازم است اصل گواهی فارغ التحصیلی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل أخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۳- اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی بهمراه ۲ قطعه عکس۴×۳ برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش.

۴- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور نشان دهد (مخصوص برادران).

۵ـ اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

۶ – اصل و تصویر مدرک زبان خارجه که نمره در آن مشخص شده باشد (در صورت داشتن مدرک).

۷- پذیرفته شدگانی که از سهمیه ایثارگران استفاده نموده اند، لازمست اصل گواهی مربوطه را همراه داشته باشند.

۸- پرینت کارنامه مرحله اول آزمون دکتری

۹- ارائه اصل فرم تکمیل شده درخواست پذیرش (فرم شماره ۱) که قبلا بصورت الکترونیکی ارسال شده است.

۱۰- توصیه نامه از استاد راهنما و ۲ نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد (فرم شماره ۲)

۱۱- معرفی شدگان همچنین می بایست، مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی (سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها و المپیادها و…) و سوابق پژوهشی (مانند پایان نامه، مقالات علمی – پژوهشی و علمی ترویجی، مقاله کنفرانس های معتبر، اختراع ثبت شده، طرح ها و پروژه ها انجام شده، تالیف و ترجمه کتاب و…) خود را، که در فرم درخواست پذیرش کامل نموده اند در روز مصاحبه به کمیته مصاحبه کننده تحویل دهند.

۱۲- ارائه رسید پرداخت ثبت نام الکترونیکی

تذکر۱: احراز کلیه شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه شماره۱ و ۲ سازمان سنجش برای متقاضیان الزامی است.

تذکر ۲: پذیرش نهایی و قطعی پذیرفته شدگان در مرحله ارزیابی تخصصی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از طرف دبیرخانه گزینش دانشجو سازمان سنجش خواهد بود.

جدول توزیع امتیازات ارزیابی تخصصی (مرحله دوم) همراه با زمان و مکان مصاحبه پذیرش متقاضیان دکتری ۹۷ دانشگاه  دامغان
عنوان رشته تحصیلیارزیابی تخصصی مرحله دومتاریخ مصاحبهمکان مصاحبهملاحظات
امتیاز مصاحبهامتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی
شیمی – آلی۳۰۲۰۱۲یا ۱۳ خردادماهدانشکده شیمی(ساختمان امیرکبیر)ساعات ۹ الی۱۳  ،   ۱۴ الی ۱۶
شیمی – معدنی۳۰۲۰۱۲یا ۱۳ تیرماهدانشکده شیمی(ساختمان امیرکبیر)ساعات ۹ الی۱۳   ،  ۱۴ الی ۱۶
ریاضی کاربردی- تحقیق در عملیات۳۰۲۰۲۶ یا ۲۷ تیرماهدانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر (ساختمان خوارزمی)ساعات ۹ الی۱۳   ،  ۱۴ الی ۱۶
ریاضی کاربردی – آنالیز عددی۳۰۲۰۲۶ یا ۲۷ تیرماهدانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر (ساختمان خوارزمی)ساعات ۹ الی۱۳   ،  ۱۴ الی ۱۶
فیزیک – ماده چگال۳۰۲۰۲۱ یا ۲۲ خردادماهدانشکده فیزیک(ساختمان امیرکبیر)ساعات ۹ الی۱۳   ،  ۱۴ الی ۱۷

متقاضیان  محترم پس از انجام ثبت نام الکترونیکی می بایست در یکی از روزهای اعلام شده بین ساعات ذکر شده به دفتر دانشکده ذیربط جهت انجام مصاحبه  مراجعه نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها