موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع مصاحبه معرفی شدگان دکتری 97 دانشگاه ارومیه از 5 خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه علمی معرفی شدگان به مرحله ارزیابی تخصصی آزمون دکتری 97 دانشگاه ارومیه از 5 خرداد ماه آغاز می شود.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه و جدول زمان بندی مصاحبه دکتری نیمه متمرکز سال 1397 دانشگاه ارومیه بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری سال 1397 برای تکمیل فرایند آزمون، از کلیه داوطلبانی که حد نصاب اعلامی را دارا می باشند و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، دعوت به مصاحبه می نماید.

مدارک لازم برای مصاحبه:

  • فرم شماره 1 تکمیل شده
  • تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر گواهینامه فارغ التحصیلی کارشناسی با ذکر معدل به همراه ریز نمرات
    تبصره: آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند. علاوه بر تصویر مدرک کارشناسی ناپیوسته، می بایست تصویر مدرک کاردانی را نیز در زمان مصاحبه ارائه نمایند.
  • تصویر گواهینامه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای به همراه ریزنمرات
    تبصره 1: داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد با دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ 97/6/31 فارغ التحصیل می شوند، ملزم به ارائه اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه با موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک می باشند.
  • تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت و یا دفترچه آماده به خدمت معتبر برای داوطلبان مرد
  • تصویر بر صورتجلسه دفاع از پایان نامه (صفحه ارزیابی و چکیده پایان نامه)
  • تصویر از تمامی مدارک و مستندات مربول به جداول فرم شماره 1
  • برای آن دسته از داوطلبانی که متقاضی استفاده از امتیاز مربی می باشند، ارائه اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند الزامی می باشد.
  • اصل و تصویر فیش واریزی به مبلغ 750000 (هفتصد و پنجاه) ربال به حساب شماره 0110178484004 به نام عواید اختصاصی معاونت آموزشی در بانک ملی شعبه دانشگاه ارومیه
    توجه: مدارک و وجوه دریافتی به هیچ وجه مسترد نمی گردد. داوطلبان محترم بایستی تمامی مدارک فوق را در هنگام مصاحبه تحویل کمیته مصاحبه کننده نمایند.

دریافت فایل کامل اطلاعیه مصاحبه دکتری 97 دانشگاه ارومیه

دریافت برنامه زمانی مصاحبه دکتری سال 97 دانشگاه ارومیه

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها