موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری 97 دانشگاه شهرکرد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه شهرکرد در خصوص برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی 97-98 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مدارک مورد نیاز، محل برگزاری، زمانبندی و سایر جزئیات مربوط به برگزاری مصاحبه دانشگاه شهرکرد به شرح ذیل است:

۱- مدارک مورد نیاز:

– فرم تکمیل شده مشخصات داوطلب 

– اصل و تصویر مستندات مربوط به کلیه موارد ذکر شده در بند های “ب” و “ج” فرم مشخصات

– تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی و مدرک نظام وظیفه

– تصویر کارنامه نتایج انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۷

– تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع

– واریز مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال  )هفتصد هزار ریال ) به شماره حساب ۷۸۷۱۹۱۵۰۲۸ تمرکز درآمد اختصاصی دانشگاه شهرکرد نزد بانک تجارت (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت) و تحویل اصل فیش واریزی در زمان مصاحبه

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

– اصل گواهی به انضمام حکم کارگزینی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی “رسمی-قطعی” و یا “رسمی-آزمایشی”تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تایید بالاترین مقام ِمسیول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

تبصره ۲- به همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمان مصاحبه الزامی است.

 

۲- شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان:

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (۱) و (۲) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397 الزامی است.

– شرکت در تمامی مراحل ارزیابی تخصصی اعلام شده در این اطلاعیه (مصاحبه و …. ) برای تمامی متقاضیان برای پذیرش نهایی الزامی می باشد.

۳- سایر موارد

الف) انجام مصاحبه برای داوطلبانی که در مرحله اول (سنجش علمی)، شرکت نکرده یا فاقد شرایط و ضوابط لازم (عدم کسب حد نصاب، فارغ التحصیل نشدن در زمان مقرر،‌ عدم اعتبار کارنامه و …) باشند، تحت هر عنوان ممنوع است.

ب)مصاحبه برای هر داوطلب صرفا یک بار انجام می شود، عدم مراجعه داوطلب در مرحله دوم به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد، برای داوطلبی که شرکت نکرده است، امکان پذیر نخواهد بود.

ج) ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه شهرکرد مطابق با ظرفیت تایید شده از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و براساس آنچه در فراخوان پذیرش اعلام شده است، می باشد.

د) نیازی به ارسال مدارک به صورت پستی نمی باشد و مدارک مورد نظر در روز مصاحبه توسط داوطلب ارایه خواهد شد.

 

۴- محل برگزاری مصاحبه:

محل و زمان برگزاری مصاحبه هر رشته گرایش در دانشگاه شهرکرد و در دانشکده مربوطه (از ساعت ۳۰/ ۸ صبح، مطابق جدول پیوست ) خواهد بود.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که تمامی مراحل ارزیابی تخصصی (بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی) را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

جدول زمان بندی برگزاری مصاحبه دکتری سال 1397 دانشگاه شهرکرد

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آموزش
خرداد ۱, ۱۳۹۷ ۸:۴۷ ب٫ظ

سلام. منظور از فرم تکمیل شده مشخصات داوطلب چی است؟ چه فرمی؟