موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری 1397 دانشگاه خرمشهر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر طی اطلاعیه ای زمانبندی و سایر جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون دکتری این دانشگاه در سال 97 را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- حدنصاب دانشگاه

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول )سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حدنصاب مطابق کارنامه کدرشته محل های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است، می توانند نسبت به تکمیل فرم شماره 1 اقدام کنند.

بدیهی است منحصراً داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کدرشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حدنصاب در آن کدرشته محل می باشند.

 شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حدنصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

 

2- برنامه زمانی ارزیابی تخصصی

جدول کدرشته محل های مورد پذیرش دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و تاریخ های مراجعه حائزین شرایط مرحله ارزیابی تخصصی و محل برگزاری مصاحبه

کد رشته محلنام رشته امتحانیمحل مصاحبه*تاریخ مصاحبه و ترتیب حضور برحسب حرف اول نام خانوادگی شروع مصاحبه

 

سهمیه
3066

3072

زیست شناسی دریا- جانوران دریادانشکده علوم دریایی-طبقه اول07/03/1397

 

8 صبح

 

روزانه
3069زیست شناسی دریا- بوم شناسیدانشکده علوم دریایی-طبقه اول07/03/1397

 

8 صبح

 

روزانه
5040

5052

تکثیر و پرورش آبزیاندانشکده مهندسی دریا-طبقه اول05/03/1397

 

8 صبحروزانه
5044بوم شناسی آبزیان شیلاتیدانشکده مهندسی دریا-طبقه اول05/03/1397

 

8 صبحروزانه

* آدرس دانشگاه: خوزستان-خرمشهر-بلوار علی ابن ابیطالب-دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر-مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه کد پستی: 43175-64199  تلفن و فاکس: 06153534941

 

3- شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (1) و (2) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397 الزامی است.

– شرکت در تمامی مراحل ارزیابی تخصصی اعلام شده در این اطلاعیه (مصاحبه علمی، تکمیل فرم ها و ارائه مستندات آموزشی و پژوهشی) برای تمام متقاضیان برای پذیرش نهایی الزامی می باشد. عدم حضور در مصاحبه علمی به منزله انصراف قطعی داوطلب تلقی می شود.

 

4- مدارک مورد نیاز

توجه:  کلیه فرم ها (فرم های 1 و 2 و 3) از طریق سایت دانشگاه قابل دستیابی است.

  1. اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس 4*3 جدید
  2. اصل و کپی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد: ارائه دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات با ذکر معدل و طول دوره

      تبصره 1: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 31/06/97 در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل های گذارنده تا تاریخ 30/11/96 را همراه داشته و ارائه نمایند. (تکمیل فرم شماره 2)

      تبصره 2: داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته می باشند باید علاوه بر اصل مدرک کارشناسی، اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه کنند.

  1. ریز نمرات (کارنامه کل) دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد
  2. تصویر کارنامه مرحله اول آزمون (آزمون سازمان سنجش) با قید کد رشته-محل های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
  3. اصل و کپی فیش واریزی

-کلیه داوطلبان واجد شرایط باید مبلغ 000/550 ریال (پنجاه و پنج هزار تومان) را به شماره کارت 6037 9918 9953 1614 به نام دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نزد بانک ملی خرمشهر واریز نمایند (غیر قابل استرداد). ضروری است که در روز مصاحبه نیز اصل رسید به همراه دو نسخه کپی را تحویل دهند.

تبصره 1: داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون دو رشته زیست شناسی دریا-جانوران دریا و زیست شناسی دریا-بوم شناسی دریا می باشند لازم است برای ثبت نام در هر کد-رشته مبلغ 550/000 ریال را به صورت جداگانه واریز نمایند.

تبصره 2: داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون دو رشته تکثیر و پرورش آبزیان  و بوم شناسی آبزیان شیلاتی می باشند لازم است برای ثبت نام در هر کد-رشته مبلغ 550/000 ریال را به صورت جداگانه واریز نمایند.

  1. ارائه مستندات آموزشی و پژوهشی

“ضروری است کلیه داوطلبان، فرم شماره 1 را به دقت تکمیل نمایند و در روز مصاحبه کلیه مستندات مربوط به هر بخش را ارائه نمایند. “

6-1-سوابق تحصیلی:                                 

  • تکمیل جدول سوابق تحصیلی: شامل مقطع تحصیلی/رشته-گرایش/ نام دانشگاه/معدل کل/سال شروع/سال خاتمه

توجه: ارائه کپی مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و تکمیل دقیق جدول مربوطه جهت امتیازدهی ضروری است. لازم به ذکر است که طول دوره تحصیل و معدل دوره باید در مدرک تحصیلی یا کارنامه مشخص باشد تا امتیاز مربوطه محاسبه شود.

  • برگزیدگان جشنواره، مسابقات بین المللی و المپیادهای معتبر
  • مدرک زبان: ارائه کارنامه آزمون زبان انگلیسی MSRT, TOEFL, IELTS, TOLIMO

       توجه: داوطلبان فاقد این مدرک می‌بایستی در صورت پذیرفته شدن نهایی، قبل از شرکت در امتحان جامع و تصویب عنوان رساله مدرک فوق را ارائه نمایند.

6-2- سوابق پژوهشی که شامل موارد زیر می شود:

  • مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات داخلی و خارجی: 1) ارائه کپی صفحات مقاله چاپ شده یا پذیرش شده- صفحه اول مجله که در آن درجه علمی و ضریب تاثیر مجله مشخص باشد- گواهی پذیرش مقاله (برای مقالات پذیرفته شده) الزامی است.
  • مقالات ارائه شده در کنفرانس ها، سمینارها و یا همایش های داخلی و خارجی: 1- ارائه کپی صفحات مقاله 2- گواهی شرکت در همایش.
  • اختراعات ثبت شده مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران: ارائه کپی گواهی ثبت اختراع و اکتشاف.
  • برگزیدگان جشنواره علمی معتبر:
  • ترجمه یا تالیف کتب همراه با ارائه شابک و شناسنامه کتاب
  • امتیاز پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد: عالی/بسیار خوب/خوب/ قابل قبول

توجه: ارائه کپی صفحه اول پایان نامه که دارای امضای اساتید راهنما، مشاور، داوران و درج امتیاز (عالی/بسیار خوب/خوب/قابل قبول) الزامی است. 

  1. مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربیان

آن دسته از داوطلبان که در زمان ثبت نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز  سال 1397 به عنوان عضو هیات علمی آموزشی (مربی) رسمی (قطعی یا آزمایشی) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری / بهداشت درمان و آموزش پزشکی یا سایر دانشگاه های دارای هیات ممیزه مورد تایید وزارت باشند، در صورت احراز شرایط و ارائه مدارک ذیل در روز مصاحبه علمی مربوط به کد رشته مورد تقاضا، مجاز به استفاده از سهمیه “مربی” می باشند.

الف: آخرین حکم استخدامی “رسمی-قطعی” یا “رسمی-آزمایشی”

توجه: داوطلبان متقاضی سهمیه مربیان می بایست کپی آخرین حکم استخدامی رسمی (آزمایشی یا قطعی) را در دانشگاه محل استخدام برابر با اصل نمایند.

ب: فرم تایید شده مخصوص استفاده از سهمیه “مربی” در آزمون نیمه متمرکز سال 1397 (فرم شماره 3).

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که تمامی مراحل ارزیابی تخصصی ( بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی) را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها