تغییر زمان مصاحبه دکتری 97 دانشگاه قرآن و حدیث

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه قرآن و حدیث تاریخ های مصاحبه ورودی این دانشگاه در مقطع دکتری را به دلیل تقارن زمان های اعلام شده از سوی سازمان سنجش با ماه مبارک رمضان به نیمه اول تیرماه 1397 موکول کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه شماره 1 معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث، به اطلاع داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری «ph.D» سال 1397 که اسامی آنان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور  برای شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی کد رشته محلهای دانشگاه قرآن و حدیث از طریق کارنامه انتخاب رشته به ایشان اعلام شده است، می رساند تاریخ های مصاحبه ورودی این دانشگاه به دلیل تقارن زمان های اعلام شده از سوی سازمان سنجش با ماه مبارک رمضان؛ به نیمه اول تیرماه ١٣٩٧ موکول خواهد شد.

داوطلبان در صورت داشتن حدنصاب های اعلام شده دانشگاه قرآن و حدیث، می توانند از تاریخ 97/3/12 لغایت 97/3/27 با ارسال پستی مدارک موردنیاز نسبت به ارسال درخواست پذیرش در مرحله ارزیابی تخصصی این دانشگاه اقدام نمایند.

دریافت فایل مدارک و زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری سال 97 دانشگاه قرآن و حدیث

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها