موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع مصاحبه های دکتری 97 دانشگاه صنعتی بابل از 5 خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات ثبت نام، مدارک مورد نیاز و زمان بندی برگزاری مصاحبه های آزمون دکتری 97 دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در جدول زمانبندی مصاحبه، برای داوطلبان تمام رشته گرایش ها، دو تاریخ درج گردیده است که داوطلبان می توانند با توجه به شرایط خود و به دلخواه یکی از دو تاریخ را برای مصاحبه انتخاب نمایند.

توجه: داوطلبین محترم لازم است تا قبل از مراجعه در روز مصاحبه، مجددا به اطلاعیه جدول زمان بندی و سایر موارد مراجعه نمایند و از هرگونه تغییرات احتمالی مطلع گردند.

ثبت نام از داوطلبان برای مرحله مصاحبه، بصورت الکترونیکی و از طریق سیستم آموزشی گلستان میباشد.     http://golestan.nit.ac.ir

برای ورود به سیستم آموزشی گلستان در صورت استفاده از مرورگر  Internet Explorer ، نسخه ۱۱ و بالاتر استفاده گردد.

 

طریقه ورود به سیستم

شناسه کاربری: شماره داوطلبی + ۱۴

گذرواژه: شماره ملی داوطلب

به طور مثال: داوطلبی با شماره داوطلبی ۲۳۴۵۶ ، با شناسه کاربری ۱۴۲۳۴۵۶ و گذرواژه کد ملی خود وارد می گردد.

 

شروع ثبت نام بر روی سایت گلستان: از ۹۷/۰۳/۰۳ داوطلبان می توانند تا ۲ روز مانده به تاریخ مصاحبه خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. (در صورت تأخیر در دریافت فایل اسامی داوطلبین از سازمان سنجش این تاریخ به تعویق خواهد افتاد)

داوطلبان گرامی توجه نمایند که در پایان ثبت نام اینترنتی آزمون، حتما نسبت به چاپ گواهی ثبت نام غیر حضوری آزمون از طریق سیستم گلستان اقدام نمایند.

 فرم اعلام مشخصات فردی و سوابق آموزشی، پژوهشی داوطلب

Upload فرم اعلام مشخصات فردی و سوابق آموزشی، پژوهشی در زمان ثبت نام الکترونیکی الزامی بوده و لازم میباشد تا داوطلبان نسخه word فایل را از این صفحه دریافت و پس از تکمیل فرم(به صورت تایپی)، فایل با فرمت PDF را در سیستم گلستان بارگذاری نمایند. تاکید میگردد از تکمیل فرم به صورت دست نویس جدا” خودداری گردد.

 

دریافت فایل اطلاعیه جزئیات ثبت نام مصاحبه، زمان بندی مصاحبه و مدارک مورد نیاز مصاحبه دوره دکتری 97 دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها