موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام شرایط و زمان مصاحبه علمی دوره دکتری دانشگاه پیام نور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و شرایط مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسات مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه پیام نور از ۵ خرداد آغاز شده و تا ۱۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۳۹۷ و در راستای اجرای مرحله دوم پذیرش، شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور به شرح ذیل اعلام می شود، سنجش و پذیرش دانشجو برای ورود به دوره دکتری تخصصی(آموزشی – پژوهشی) بر اساس معیارهای زیر صورت می گیرد.

آزمون متمرکز ( ۵۰ درصد)

سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری ( ۲۰ درصد)

مصاحبه علمی و سنجش عملی ( ۳۰ درصد)

حدنصاب دانشگاه:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حدنصاب این دانشگاه می توانند مطابق تاریخهای اعلام شده در پرتال دانشگاه به نشانی  (www.pnu.ac.ir) مراجعه کرده و از چگونگی شرکت در جلسات ارزیابی تخصصی (مصاحبه علمی)  این دانشگاه اطلاع حاصل کنند.

داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل در دانشگاه پیام نور شرکت کنند که در کارنامه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به شرکت در مصاحبه علمی (کد رشته محل) این دانشگاه باشند .

آدرس و شماره تلفن محل برگزاری جلسات ارزیابی تخصصی (مصاحبه علمی) مراکز مجری اینجا درج شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

16 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Y.u
خرداد ۱۷, ۱۳۹۷ ۵:۴۰ ب٫ظ

سلام. دوستان کسی مدیریت پیام نور قبول شده؟ زنگ زدم میگن هزینه هر ترم ۷میلیون هست. هزینه خیلی بالاست. میخواستم جهت اشنایی با فضای مصاحبه برم تهران.پیام نور. نمیدونم ارزش داره هزینه کنم برم یا نه؟

دکتری /زبان انگلیسی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۷ ۴:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان.‌کسی تجربه مصاحبه دانشگاه ازاد رو هم داره.منظورم اینه که عده اونجا هم زیاده یا نه؟ البته من انتخاب اولم شهرستان تنکابن هست.یکی از همکارامون پارسال مصاحبه ازاد زنجان رفته بود میگه فقط خودش تک و تنها روز مصاحبه بود و چیز خاصی هم ازش نپرسیدن. خدا کنه شانس ما هم خوب باشه

سپیده
خرداد ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

دوست عزیز سلام
اصلا نمی خوام شما رو ناامید کنم ولی من هم کارشناسی و هم ارشدم رو تو پیام نور خوندم. ۳ تا تالیف داشتم که اصلا کسی در مورد اونا از من سوالی نپرسید.فقط به ضعف ها مثل نداشتن مدرک زبان. اختراع!!! که واقعا توی رشته من نبست اشاره شد. روز ۱۰ خرداد که من مصاحبه رفتم نمونه بارز بی عدالتی بود. فقط منتظرم مسولان پیام نور بدونن داره توی دانشگاهها چی می گذره!

برنامه ریزی آموزش از راه دور
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

سلام ،در جواب دوستمون عباس اقا،پارسال دو نفر از دوستام با رتبه حدود سیصد ،بدون مقاله و…و بقول شما بدون پارتی و سفارش توی همین رشته قبول شدن و الان مشغول به تحصیل هستند،بعدشم پیام نور هم به نوبه خودش هزینه بر هست چیزی حدود چهل میلیون یا بیشتر،و نوع اموزش متفاوت ،چون نمره گرفتن واقعا سخته و ادم اذیت میشه،بالطبع متقاضی توی پیام نور کمه

دکتری 97
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام آقا عباس سپاسگزارم از راهنماییتون،ممکنه از تجربیات مصاحبه تون بگین و روز مصاحبه چطور بود،چی خواستن وچه سوالاتی پرسیدن؟

عباس97
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 97

سلام و پوزش از تاخیر در جواب .امروز به سایت سر زدم.ابتدا یک رزومه مختصر از خودتون واینکه چرا این رشته رو در پیام نور انتخاب کردید.چند سوال تخصصی از دروس ارشد و همینطور از فصل سوم پایانامه.ودیگه اینکه از چه سایت هایی مقاله سرچ می کنید.و مقالات چاپ شده شما رو می بینند و صحت و امتیاز اونها رو همان لحظه آنلاین سرچ می کنند و به شما امتیاز میدن.ویکی دو کلمه مثل آموزش از راه دور و برنامه ریزی آموزشی و تو این مایه ها از شما ترجمه انگلیسی می خوان.

برنامه ریزی آموزش از راه دور
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  عباس97

سلام و سپاس از عباس اقا که تجربیات مصاحبه خودشون رو ارایه دادن،عباس اقا با عرض پوزش،اساتیدی که مصاحبه می کنین کیا هستن؟اگر شماره تلفن یا ایمیلی ازشون دارین لطفا بفرستین،سپاسگزارم

عباس
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

سلام اساتید آقای دکتر سرمدی دکتر فرج اللهی.واگه اشتباه نکنم خانم دکتر اسماعیلی ویک نفر دیگه.

دکتری 97
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان من رشته برنامه ریزی اموزش از راه دور پیام نور تهران دعوت شدم،۷تیر انشاالله مصاحبه دارم،فرهنگیم،حدود سی مقاله همایشی،و دو ژورنالی،دو طرح پژوهشی،ده سال سابقه تدریس دانشگاه،یک کتاب تالیفی برای اولین بار در ایران که جزء رفرنس اجباری رشته روانشناسی و سابقه داوری همایش،و…با رتبه دویست،دوستان کسی می تونه راهنماییم کنه که روز مصاحبه به چه منوالی می باشد،لیسانسم پیام نور و ارشدم ازاد بودم ،تشکر می کنم از کسانی که راهنمایی کنن

عباس
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری 97

سلام دوست عزیز.بنده کما بیش شرایط شمارو داشتم و در همین رشته دو نوبت پیام نور مرکز تحصیلات تکمیلی مصاحبه رفتم.ضمن اینکه کارمند رسمی خود پیام نور هم هستم.وقبول هم نشدم.شرایط شما ظاهرا خوبه.ولی کاملا بستگی به داوطلبان دیگه داره.به عنوان مثال اگه ۵نفر از اعضای هیات علمی خود پیام نور که ارشد هستند و به مصاحبه دعوت شده باشندروز مصاحبه قطعا ویقینا آنها پذیرش خواهند شد نه شما.بی عدالتی رو کاملا دیدم.سفارش شده ها هم صد درصد تاثیر دارند.

مهرداد
خرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

من پنجشنبه قبل از اینکه برم بانک و ۷۰ تومن هزینه مصاحبه را بدم رفتم محل مصاحبه رشته شیمی آلی تو حکیمیه دیدم خانومی که تشکیل پرونده میده ۵ صفحه منگنه زده به هم گذاشته جلوش که تقریبا تو هر صفحه هم نزدیک ۳۰ تا اسم بود یعنی حداقل ۱۵۰ نفر اسم بود برای ۵ نفر یه سزی هم خسته و کوفته تو سالن نشسته بودن که نوبتشون بشه حالا به فرض که نصف این ۱۵۰ نفر هم نیان مصاحبه آخه عادلانه و عاقلانه است حداقل ۷۵ نفر را مصاحبه بگیرن برای انتخاب ۵ نفر اون هم واسه پیام نور!!!!!

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

سلام و ممنون که نظر ما رو در سایت قرار دادین. رشته من ادبیات و به جرات می تونم بگم فقط ۵ دقیقه مصاحبه طول کشید. اصلا سوال مهمی نشد و مصاحبه کننده های محترم تنها کتابی که با خودشون آورده بودن هفت پیکر نظامی بود. یعنی ما توی متون نظم و نثر که این همه سال خوندیم فقط نظامی رو داریم؟؟؟؟ چرا پیام نور در خصوص این مصاحبه های بی سر و ته هیچ پیگیری‌ و نظارتی نمی کنه؟! کدوم قانونی میگه که یه نفر از ۱۰۰۰۰ کیلومتر انورتر بیاد و فقط ۵ دقیقه اون هم کاملا از سر بازکنی!!! اگه افراد از قبل انتخاب شدن روی چه وجدانی این همه آدم رو می کشید توی اون جای دور افتاده؟! منتظرم یکی جواب بده یا حداقل این مشکل رو به گوش دانشگاه پیام نور برسونه

.
خرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱:۵۷ ب٫ظ

سلام واقعا دوسه دقیقه بود مصاحبه مگه چی میپرسند واسه همه اینقدر؟

صبا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱:۵۶ ب٫ظ

سلام میشه لطفا بگیرد سوالات مصاحبه چطور بود؟ من تاحالا مصاحبه ندادم چند روز دیگه باید پیام نور مصاحبه بدم ممنون
چی پرسیدن و…

علی
خرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱:۴۷ ب٫ظ

من هم دیروز پیام نور مصاحبه بودم اصلا شرایط خوبی نداشت.۵ تا پذیرش دارن ۴۰ نفر تا من اونجا بودم اومده بودن برای مصاحبه اینجوری به دانشجویان که ساعتها تو اتوبوس نشسته تا بیاد مصاحبه ظلم میشه.۵ تا میخواهید ۱۵ نفر ۲۰ نفر برا مصاحبه بخواهید.فقط فکر پولی که از دانشجو بابت ۳ دقیقه مصاحبه میگیرید نباشید فکر اون دانشجوی بی پولی که از اون ور کشور با هزار امید میاد هم باشیدر. ممنون.موفق باشید

سپیده
خرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

سلام.من دیروز مصاحبه پیام نور بودم و تا جایی که دیدم برای رشته من ۱۰ برابر ظرفیت مصاحبه اومده بودن. وافعا چرا سازمان سنجش نظارتی روی دعوت به مصاحبه ها نداره. غیر از درآمدزایی چه توجیهی این کار داره؟! طرف از راه دور و با کلی امید میاد. تازه چون تعداد زیاد بود مصاحبه ها بسیار آبکی بود شاید هم از قبل انتخاب ها انجام شده بود. اگه این ظلم نیست چیه بنظر شما؟! دانشگاه به فکر پر کردن جیب خودشه و اصلا هم شرایط و سختی هایی که اون داوطلب کشیده اهمیتی نداره.