موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

امکان پذیرش دانشجو در 310 رشته دوره دکتری علوم تحقیقات

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اعلام کرد: امکان پذیرش دانشجو در 310 رشته برای مقطع دکتری در واحد و شعب علوم و تحقیقات وجود دارد.

دکتر کرم‌الله دانشور در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا در پاسخ به اینکه «آیا داوطلبان پذیرفته‌شده دوره دکتری واحد علوم و تحقیقات پس از قبولی قطعی به شعب شهرستانی نیز می‌روند؟» گفت: واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی 7 شعبه داخل و 2 پردیش بین‌الملل دارد، کسانی‌ که برای مصاحبه به شعب علوم و تحقیقات شهرستان‌ها دعوت شده‌اند، نام شهرستان‌ها برای آنها قید شده است.

وی افزود: کسانی که در فرم دعوت به مصاحبه در کنار نام واحد علوم و تحقیقات نام شهری را ندارند، قطعا برای تهران دعوت به مصاحبه شده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بیان کرد: این واحد 260 رشته در مقطع دکتری در واحد اصلی تهران و 50 رشته در شعب داخلی و بین‌المللی دارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
تیر ۳, ۱۳۹۷ ۲:۲۴ ق٫ظ

آرزومه که در یکی از مجموعه واحدهای علوم و تحقیقات قبول بشم. البته رشته من تهران و اصفهان داره.
به امید خدا.

سارا
تیر ۱, ۱۳۹۷ ۷:۴۷ ق٫ظ

لطفا دانشگاه علوم تحقیقات گرایش های دکتری معماری رو هم بیاره
الان فقط دکترای معماری داره. اما رشته های زیر رو نداره

دکترای معماری منظر
دکترای معماری اسلامی
دکترای معماری بیونیک
دکترای معماری دیجیتال
دکترای انرژی معماری
دکترای مدیریت پروژه و ساخت

رشته های بالا رو چندتا از دانشگاه های تهران دارن تعجب میکنم چرا دانشگاه علوم تحقیقات برای این همه داوطلب لین رشته ها رو نمیارن.