موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج آزمون اختصاصی دکتری 97 دانشگاه ادیان و مذاهب

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج مرحله کتبی آزمون دکتری اختصاصی دانشگاه ادیان و مذاهب ویژه طلاب حوزه های علمیه و فارغ‌التحصیلان مراکز و دانشگاه های حوزوی در سال 97 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، نتایج آزمون دکتری اختصاصی (مرحله کتبی) دانشگاه ادیان و مذاهب ویژه طلاب حوزه‌های علمیه و فارغ‌التحصیلان مراکز و دانشگاه‌های حوزوی در سامانه پذیرش دانشجو اعلام شد. کلیه داوطلبان محترم با ورود به سامانه مذکور می‌توانند از نتیجه آزمون کتبی مطلع شوند.

لازم به ذکر است بر اساس تصمیم معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی نمرات مرحله کتبی تنها پس از اعلام نتایج نهایی و در کنار نمره مصاحبه اعلام خواهد شد.

بر اساس نتایج مرحله نخست آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) برای سال تحصیلی 98-97 دانشگاه ادیان و مذاهب اقدام به برگزاری ارزیابی مرحله دوم (بررسی سوابق علمی و پژوهشی و مصاحبه) از میان داوطلبان این آزمون می‌نماید. کلیه داوطلبان آزمون دکتری اختصاصی 97 که بر اساس نتایج اولیه اعلام شده نتیجه قبولی (دعوت به مصاحبه)، در مرحله آزمون کتبی را کسب نموده‌اند، باید اقدام‌های زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهند.

تکالیف داوطلبان برای شرکت در مصاحبه

  1. مطالعه دقیق اطلاعیه و راهنمای داوطلبان
  2. حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب در تاریخ اعلام شده به همراه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه
  3. برای تشکیل پرونده مصاحبه کلیه داوطلبان، باید مبلغ سی هزار تومان (300.000 ریال) پرداخت نمایند.

چند تذکر مهم:

الف) داوطلبان محترم توجه داشته باشند هر داوطلب مجاز است تنها در همان کد رشته محل که نتیجه قبولی برای ایشان در کارنامه سازمان ثبت شده است، در مرحله مصاحبه نیز شرکت نماید. شرکت در سایر مصاحبه‌ها بر اساس علاقه و یا ثبت‌نام در سایر کد رشته‌محل‌های که مجاز نمی‌باشند، هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد نمود.

ج) پذیرفته‌شدگان محترم لازم است فرم شماره 1 را دریافت و تکمیل نموده و در زمان حضور برای مصاحبه به همراه سایر مدارک مثبت مراتب علمی و پژوهشی و مدارک مورد نیاز همراه داشته باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها