موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فرصت سؤال درخصوص نتایج داوطلبان دکتری 97 تا فردا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان آزمون دکتری 97 در صورتی که درباره مندرجات کارنامه خود سؤالی داشته باشند، حداکثر تا فردا می‌توانند سؤال خود در سایت سازمان سنجش اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1397 تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش اعلام شده و کارنامه داوطلبان واجد شرایط آزمون‌ دکتری نیمه‌متمرکز سال 1397 نیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت سازمان سنجش  در صورتی که درباره مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، حداکثر تا فردا پنج‌شنبه 15 شهریور می‌توانند منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. 

پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام  ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

61 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷ ۴:۲۵ ب٫ظ

سلام.دوستان اگر کسی در دانشگاه قبولی ثبت نام کرده باشه می تونه انصرا ف بده .ممنون میشم اگر راهنمایی ام کنید.

صفا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام.شما میتوانید انصراف بدهید ولی از ثبت نام کنکور سال آینده محروم خواهید شد.

صفا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ ۵:۰۵ ب٫ظ

آیا دانشگاه ها می توانند از سهمیه ۲۵% ایثارگران استفاده نکنند؟ از سازمان سنجش سوال کردم ولی هنوز جواب نداده اند و به رنگ زرد نوشته توسط کارشناسان در حال بررسی است.لطفاً اگر کسی اطلاعی داره جواب بدهد. سپاسگزارم

ستاره
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ ۰:۳۷ ق٫ظ

دوست عزیزی ک میگی دوره های شبانه و آزاد و …رو حذف کنن.شما روزانه بخون به بقیه چه کار داری.هیچکس دوس نداره هزینه بده ولی با این روند قبولی دکتری ک سلیقه ای شده و هرسال بدتر از سال قبله قبولی بسیار سخته. کاش خودمون رو جای بقیه بزاریم و راحت ی نظر بی اساس ندیم.اونایی ک روزانه نیستن هم زحمت کشیدن.

دکتر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۹:۳۷ ب٫ظ

وزارت علوم لازم است در خصوص شرکت داوطلبلن در کنکور دکتری از طریق آرمون و استعداد یا آزمون و نخبگان، تدبیری اندیشه کند. چه بسا افرادی که از هر دو طریق برای مصاحبه ها به دانشگاه ها مراجعه و از هر دو روش هم قبول می شوند. در آخر هم که فقط یکی را انتخاب می. کنند و سهمیه یکی دیگر را از بین میبرند. علاوه بر این بعضی هم در دو محل،برای استعداد درخشان به مصاحبه می روند و هر دو جا قبول می شوند و اسم ان ها در هر دو جا به عنوان قبولی نهایی اعلام می شود.

..
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۷:۱۴ ب٫ظ

سلام
سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در آزمون msrt تاثیر داره ؟؟

سید علی ساداتی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۷ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ..

خیر هیچ تاثیری نداره

درویش رضایی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام.اعتراض به نتایج هیچ فایده ای ندارد.باید انهایی که رتبه و رزومه خوب داشته اندبروند به سازمان سنجش وبه پذیرش ۵۰ درصدی دانشگاه ها اعتراض کنندزیرا دانشگاه ها سلیقه ای عمل میکنند ازجمله ۱ .دانشجوی همان دانشگاه بودن۲.سفارش از طریق اساتید بالادستی شان.۳.پذیرش دانشجویان بی کارتا کار خودشان را به گردن انها بیندازند یعنی اگر شاغل باشی یا سن بالایی داشته باشی رد می کنند.من دانشجویی را دیدم که در مصاحبه قبلش از چهار کتاب سه تا صفرویک ۱۱ گرفت درمصاحبه بعدیش پذیرفته شدچون به اساتید ان دانشگاه گفت مقاله برایتان درست می کنم.یک نفر دیدم سه فرهنگ لغت انگلیسی داشت و پذیرفته شدازش پرسیدم یک واژه از انها را بخوان و نتوانست گفتم چرا گفت خودم ننوشتم………..

Fs
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱:۵۷ ب٫ظ

و همینطور نمره حد نصاب
یکبار نمره حد نصاب تعیین شده و دعوت به مصاحبه شده .این مرحله دوم حد نصاب یعنی چی
دقیقا اهرم اساتید برای سلیقه ای عمل کردن همینه .چون حتی با ۳۰ صدم نمره کمتر از حد نصاب میتونن یه رتبه تک رقمی رو هم از دور رقابت خارج کنن و اصلا به مرحله رقابت سنجش نرسه .پس اگر اساتید ۱۰ درصد هم دخالت داشته باشن با همون ده درصد میتونن هر جور که مایلن داوطلب انتخاب کنن

میلاد
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان
باید یک کمپین و اعتراضات گسترده ای راه انداخت تا ۴۰ امتیاز سوابق پژوهشی و ۳۰ امتیاز سوابق آموزشی توسط سازمان سنجش ثبت و امتیاز داده بشه و در جلسه مصاحبه فقط ۳۰ امتیاز مصاحبه توسط اساتید داده بشه. باید این روند امتیاز دهی سلیقه ای به مقالات و سوابق آموزشی حذف بشه تا اعمال سلیقه و بی عدالتی
اساتید فقط در ۳۰ نمره مصاحبه لحاظ بشه!!!

..
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

سلام
من با آزمون و بدون آزمون دکتری قبول شدم. باآزمون رو ثبت نام کردم. حالا باید بدون آزمون رو انصراف بدم ؟
لطفا راهنمایی کنید
تشکر

سید علی ساداتی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۷ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

سلام
بله من هم به همین شکل بودم که انصراف دادم

مهرناز
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

سلام
کسی میدونه انتخاب واحد دانشگاه فردوسی از چندم شروع میشه؟ ممنون

امیدوار
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام بنظرم امروز هم نخواهد آمد

Roza
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

ای کاش اعتراضات بررسی میشد و بر روی عملکرد و امتیاز دهی دانشگاهها قانون اعمال میشد و قابلیت پیگرد قانونی داشت نه اینکه برخی اساتید فقط سلیقه ایی عمل کنند و دست داوطلبان به هیچ کجا بند نباشد

دکتر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Roza

ای کاش و صد کاش. این مسئله هر سال در پذیرش دانشجویان دکترا تکرار میشه.

زهرا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۹:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان
ی سوال داشتم
معدل کارشناسی من توو کارنامه نهایی سنجش سه صدم بیشتر زدن , ولی این اشتباه از طرف من نبوده , توو باقی کارنامه ها معدلم درست درج شده .فقط تووو نهاییه سه صدم بیشتره . نمیدونم چیکارکنم ؟ بعدا برام دردسر نشه .

hadi
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

هیچ مشکلی پیش نمیاد.نگران نباشید

دکتری میکروبیولوژی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

منم تو کارنامه پذیرش نهاییم، معدل کارشناسیم یک نمره کمتر از معدل واقعیم درج شده، ولی در حالی که در کارنامه ام قبلا درست درج شده بود. این نیازی هست که اعلام کنم به سازمان سنجش؟

راحله
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۹:۳۰ ق٫ظ

سلام میشه راهنمایی بفرمایین برای ثبت اعتراض باید چه کار کرد

سینا
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

سلام دوستان رشته ما در یک دانشگاه ۴ نفر روزانه و یک نفر استعداد درخشان ظرفیت داشته و استادی که هم ظرفیت استعداد درخشان و روزانه داشته گفت که من رو پذیرفتن ولی در جواب نهایی من مردود شدم دلیلش رو جویا شدم این بود که نامه انصراف از روزانه اون فرد که از طریق استعداد درخشان قرار بوده بیاد به تحصیلات تکمیلی به دلیل کم کاری یک کارمند ارسال نشده و اون امتیازش از من توی روزانه بیشتر بوده و ازطریق روزانه اومده خودم اعتراض دادم هم از طریق حضوری با نامه استاد و هم از طریق سامانه به سازمان سنجش و دانشگاه هم اون نامه رو گفتن ارسال میکنن به سازمان سنجش الان بنظرتون سازمان سنجش منو قبول میکنن یا باید ی جا دیگه شکایت و پیگیری کنم؟

دکتر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

در کارنامه کلمه مردود نوشته؟ شما با استعداد شرکت کردید یا کنکور؟

سینا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

بله در کارنامه نهایی سازمان سنجش، من خودم روزانه شرکت کردم، اون خانوم که می بایست استعداد قبول میشدن به دلیل نرفتن اون نامه به تحصیلات تکمیلی دانشگاه و سازمان سنجش الان روزانه قبول شدن هرچند که قبلا هم به عنوان قبولی در سایت دانشگاه بعنوان استعداد درخشان معرفی شدن ولی در جواب نهایی سازمان سنجش بعنوان روزانه قوبل شده و یک سهمیه روزانه دانشگاه سوخته شده الان نامه رو دانشگاه گفته میفرسته برای سازمان سنجش مه اون رو بعنوان استعداد تحصیلی قبول کنن از هرکی میپرسم میگن چنین شرایطی تابحال بوجود نیومده بنظرتون سازمان سنجش جای اون روزانه رو خالی میکنه و من رو بزاره توی اون ظرفیت خالی؟؟؟

زینب
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

سلام. من از شهرستان راه دور میخوام برم دانشگاه دیگه نمیتونم زود برگردم خونه. همین الان فرم تعهد محضر رو ثبت کنم با خودم ببرم واسه وام دانشجویی؟ قبلا واسه خوابگاه ارشدم که یه دانشگاه دیگه بود این تعهد محضری رو دادم به دانشگاه. باز لازمه به این دانشگاه جدید واسه وام تعهد محضری بدیم؟

جاوید
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام
تعهد محضری رو باید طبق فرمت دانشگاه مربوطه تهیه کنید.البته اونو در هر محضری در شهر دانشگاهتون میتونید تهیه کنید

زینب
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  جاوید

آخه ضامنم رو نمیتونم با خودم بیارم شهر دانشگاهم. فرمتش رو سایت هست، میخوام الان ببرم ثبتش کنم و با خودم ببرم

حسین
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

باسلام
این سوال را باید از امور دانشجویی دانشگاهی که قبول شدید بپرسید تا دقیق راهنمایی کنن و دچار مشکل نشید.

رز
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

تو دانشگاه ارشدم میگفتن هرکی قبلا برا کارشناسی تعهد داده دیگه لازم نیست امیدوارم ازم نخوان خیلی سخته وسط کار بریم محضر تا انجام نشه هم که خوابگاه نمیدن

.........
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۹:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان. به نظرتون اعتراض به نتایج فایده ای داره؟؟؟

یاسی
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  .........

نه

hhhhhh
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  .........

بله

سپیده
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۵:۴۲ ب٫ظ

سلام
دوستان آیا واقعا تکمیل ظرفیت امسال برداشته شد؟

سیما دکتر عمران
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

بله

دکتر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

در خبری اعلام کردند که تکمیل ظرفیت نداریم اما باید پیگیر بود. توکل بر خدا. ممکنه باشه.

آیدا
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۴:۵۸ ب٫ظ

سلام
من توی سهمیه زیر ۲۵ درصد ثبت‌نام کردم. ولی توی کارنامه زدن سهمیه قبولی ۲۵ درصد. این مشکلی ایجاد نمیکنه؟
بعلاوه اینکه من بدون سهمیه هم نمره موردنظر رو آوردم.
ممنون میشم راهنمایی کنین

جاوید
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

سلام
نگران نباش.
کاملا درسته
سهمیه های زیر ۲۵% ابتدا در سهمیه خودشون ارزیابی میشن و اگه اونجا قبول نشن و از سهمیه ۲۵% خالی مونده باشه در اون ارزیابی میشن .
برای شما هم همینطوری شده و کاملا درسته

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۳:۴۹ ب٫ظ

ظرفیت دوره دکتری در دانشگاهها کم می شود-سخت گیری بیشتر بر دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی در آزمون جامع و نمره زبان و رعایت مقررات آموزشی وپزوهشی مقطع دکتری مطابق مصوبات شورای سنجش و پذیرش و قوانین مربوطه.که حتی دانشجوی فعلی دانشگاه آزاد هم که شایستگی دفاع از رساله و کسب مدرک دکتری را ندارد ،از ادامه تحصیلشان ممانعت شود.من دیدم سال چهارم دکتری هنوز آزمون جامع به دلیل عدم قبولی زبان نداده ولی کار رساله را انجام داده،این چه قانونی است در دانشگاه آزاد؟!!!!جالب تر اینکه تا ۱۰ سال هم دانشجو را مجاز به تحصیل می کنند تا مدرکش بگیرد.در صورتیکه در دالنشگاههای سراسری در همه دوره ها،اینطور وضعیتی نیست و نهایتا یک ترم یا دو ترم بعد از پایان ۴سال قابل تمدید است.اون هم در صورت موافقت دانشگاه به استناد مستندات قانونی و توجیهی.!

دکتر
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۴:۱۸ ب٫ظ

ظرفیت کم بشه چه تاثیری در آینده داره؟ دانشگاه ها باید در تلاش باشند افراد شایسته را پذیرش کنند نه اینکه ظرفیت را کم و از طرف دیگر افراد فاقد رزومه را پذیرش کنند. رشته هایی هست که پذیرش در آن ها بسیار محدوده و بالعکس رشته هایی که ۳۳۰ نفر فقط روزانه پذیرش دارد و افرادی با رتبه ۵۰۰ ۶۰۰ قبول می شوند آن هم بدون سابقه درخشان علمی.

سیروان
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

موافقم به شدت

hhhhhh
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

موافقم با دکتر

دکتری روزانه
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۶:۰۳ ب٫ظ

موافقم خدا کنه این دوره های پولی رو بردارن همه برا روزانه رقابت کنن نه هر کی پول داشت بره شبانه و آزاد و ….

منتظر
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۲:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان
اعتراض تاثیری هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تقریبا” ۱۰ روزی هستش که زدم ولی جواب ندادن!!!!!
واقعا” داره بررسی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

س.ا
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

سلام هیچ تاثیری نداره دلتون الکی خوش نکنید.آخرش مینویسه جمع نمره دانشگاه وکتبی درست بوده ودرصورت داشتن هرگونه اعتراض به نمره دانشگاه اعتراض خود را به دانشگاه مربوطه بدهید. یعنی درواقع از خودشن شاکی باشید. فقط همین

دکتری1
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  س.ا

سنجش فقط پاس میده.

مرتضی
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۲:۰۹ ب٫ظ

من دانشگاه امیرکبیر قبول شدم ثبت نام هم کردم الان برام زدن عدم ثبت نام اولیه و میگن دانشکده به شما نمره نداده!!! خب اگه نداده من اولویت های بعدیم قبول میشدم من رو محروم هم میکنن سال بعد از کنکور و شانس قبولی دانشگاه های دیگه رو هم ازم گرفتن.به کجا باید شکایت کنم

سهند
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

یعنی چه…؟
سنجش شما رو قبولی اعلام کرده والان واسه ثبت نام سیستم اون دانشگاه شما رو نمیشناسد

مرتضی
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سهند

میشناخت من ثبت نام هم کردم ولی امروز که برای ثبت نام خوابگاه که اون هم اینترنتی هست وارد پرتال شدم نوشته انصراف( عدم ثبت نام اولیه) به آموزش زنگ زدم میگن ما بهت نمره ندادیم !!! خب مشکل من چیه الان. من التماسشون نکردم که نمیخوان اولویت های بعدیم که پذیرفته شدم میرم. نمیدونم باید به کی شکایت کنم اصلا

ویکتاریون
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

ثبت نام کردین و بهتون شماره دانشجویی هم دادن؟ اگه شماره دانشجویی دادن یا رسید
اون ثبت نام رو دارین که خب وردارین ببرین دانشگاه ببینین حرف حسابشون چیه. شاید پشت تلفن متوجه حرفتون نشدن. دیگه بعد از ثبت نام که مال نمره ندادن نیست.

داوطلب
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

توی کارنامه ات نتیجه چی بود؟ برو حضوری سازمان سنجش حق داری ناراحت باشی ولی برخوردت خوب باشه تا از همین اول بخاطر مسائل انضباطی مشکلی برای تحصیلت پیش نیاد.
ثبت نام ها از چند روز پیش شروع شده و تا آخرای شهریور هست.

شیرین
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

یک شکایت نامه به سنجش (ترجیحا به دفتر ریاست )بفرستید که رونوشت داشته باشه به سازمان بازرسی کل کشور،ودیوان عدالت اداری.شرح موضوع وکپی مستنداتتون را ضمیمه کنید

ناشناس
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

شما باید به شدت پیگیر قبولی تان باشید. احتمالا اشتباهی رخ داده. اما فکر کنم مشکلوتون حل بشود.

د
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

از کارنامت پرینت بگیر و نگه دار نرند تغییرش بدند. ببین اگه به صلاحه برو پیش رییس دانشگاه. اول ببین جو چطوره. اما از کارنامت حتما پرینت بگیر تا عوض نشده.

منصور
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام به همه دوستان
عزیزان با تجربه،میشه یه راهنمایی کنید که این که در شیهامه دکترا نوشته که دانشجو باید در بدو ورود موضوع پایان نامه و استاد راهنمای خودش رو انتخاب کنه یعنی چی؟
من که اصلا سوژه و ایده ای ندارم الان.
ترو خدا یکی منو راهنمایی کنه.
از الان استرس گرفتم.
خیلی ممنونم

رزیتا66
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱:۴۸ ب٫ظ

سلام

دوستان هر کسی اطلاعاتی در خصوص پژوهشگاه مواد و انرژی کرج داره لطفا بیان کنه؟ دانشگاه خوبیه؟

محسن دانشجوی دکترای برنامه درسی
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱:۴۱ ب٫ظ

کم گرفتن… هیچ تغییری نمیکند همان چیزهای و اعدادی که توی کارنامه نهایی هست دو باره همان اعداد را بازنویسی میکنند و برایت می‌فرستند. اصلا چک هم نمیکنند ‌…. انشالله وقتی جواب شما را دادند به حرف من میرسی..‌سالها کلی افراد اعتراض میکنند و هیچ خبری نمیشه

ناراحت
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

من به نتیجه اعتراض دارم. با رتبه تک رقمی مردود شدم. اعتراض هم ثبت کردم. امیدوارم بررسی بشه.
با رتبه تک رقمی مردود شدم

دانشجو
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناراحت

نکنه شما هم تو رشته ارتباطات شرکت کردید. چون تو رشته ارتباطات این اعمال سلیقه ها وجود داره. به راحتی با ثبت نمره ی زیر حدنصاب دانشگاه، رتبه فرد رو بی تأثیر می کنند. از phdtest تقاضا می شود یه مطلب در مورد اجحاف دانشگاه ها مبنی بر درج نمره زیر حدنصاب دانشگاه ها،اونهم با ایرادات بنی اسرائیلی یه مطلب کار بکنند

Sahar
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

توی دفترچه کد رشته مدنظر من ۱۰ نفر ظرفیت داره ولی توی کارنامه نوشته شده رتبه آخرین فرد قبولی ۸. کارنامه شما چجوریه بچه ها؟ این یعنی کلا ۸ نفر رو‌گرفتن به جای ۱۰ نفر؟

...
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar

سلام. منم توی یکی از مصاحبه هام سه نفر ظرفیت داشته و من سوم شدم. ولی توی کارنامه آخرین رتبه قبولی را ۲ زده.

سپیده
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar

نظر دهید…برای منم همین اتفاق افتاد از حدنصاب دانشگاه ها تو کارامه هر کدوم یکی کمتر زدن مثلا اگر دانشگاهی ۳ تا ظرفیت داشت نوشته بود ۀخرین رتبه قبولی ۲ با کمال تاسف

جاوید
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar

کاملا درسته.اون دو نفر سهمیه بودن