موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

امروز؛ آخرین مهلت جدیدالورودهای دکتری ۹۷ برای استفاده از تسهیلات بنیاد نخبگان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشجویان جدیدالورود مقطع دکتری فقط تا امروز ۳۰ مهر ۹۷ فرصت دارند با مراجعه به وبگاه بنیاد ملی نخبگان برای استفاده از تسهیلات دانشجویی این بنیاد ثبت نام کرده و تشکیل پرونده دهند.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در «شیوه‌نامه اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷» هستند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.
ثبت‌نام دانشجویان نوورود دانشگاه‌ها (ورودی مهرماه ۱۳۹۷ در مقاطع تحصیلی مختلف) از اول مهرماه ۹۷ آغاز شده و فرصت نهایی آنان برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، امروز سی‌ام مهر ماه سال می‌باشد. ضروری است دانشجویان متقاضی، اطلاعات خود را به همراه تصاویر مدارک مربوط، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند و پس از آن، گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از تسهیلات دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها»ی سامانه انتخاب نمایند. این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
گفتنی است ثبت‌نام دانشجویان سال‌های دوم و بالاتر دانشگاه‌ها پیش از این صورت گرفته و فرایند مربوط پایان یافته است.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی-مدیریت ساخت
مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

در مورد دانشگاه آزاد هم اعمال میشه یا مختص دانشگاه های دولتی هست؟

ایمان
مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۱:۴۵ ب٫ظ

فقط دولتی