آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای انتقال دانشجویان دکتری به داخل کشور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تربیت مدرس درخواست انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دوره دکتری دانشگاه های خارج به این دانشگاه را بررسی می کند.
به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام دانشگاه تربیت مدرس، باتوجه به شرایط جدید نحوه تامین هزینه های تحصیلی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور و مشکلات و تنگناهای پیش آمده و توصیه مراجع ذی صلاح وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای رفع نگرانی این دانشجویان عزیر و خانواده آنان، دانشگاه تربیت مدرس آمادگی بررسی درخواست انتقال دانشجویان در کلیه رشته گرایش های دایر در دانشگاه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را در مجموعه وسیعی از رشته های علوم انسانی، مدیریت، حقوق، علوم پایه پزشکی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و هنر و معماری دارا می باشد.

دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های ممتاز و خیلی خوب مندرج در لینک ارزشیابی مدارک خارج از کشور وبگاه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که قبل از سال ۱۳۹۷ در دانشگاه معتبر خارج از کشور ثبت نام کرده و حداقل یک نیمسال تحصیلی را با شرایط مورد نظر دانشگاه با موفقیت گذارنده باشند می توانند در سال ۱۳۹۷ متقاضی انتقال به این دانشگاه شوند.

داوطلبان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه دانشگاه بخش آموزش به نشانی www.modares.ac.ir مراجعه و از لینک مربوط به مدیریت برنامه ریزی، گسترش و بازنگری از فهرست رشته های دایر در دانشگاه و از لینک مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون / واحد پذیرش های غیرآزمونی از شرایط پذیرش مطلع شده و نسبت به دریافت تقاضانامه انتقال برای تکمیل و نحوه تسلیم مدارک و اعلام نتیجه بررسی درخواست مطلع شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیما
آبان ۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

یعنی اونی هم که توی دانشگاه بی کیفیت مالزی یا فیلیپین و یا افریقایی درس خونده باید بیاد تربیت مدرس؟؟

ناصر
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۲:۵۴ ب٫ظ

بایستی دانشگاه های خارج رو بر اساس سطح بندی به دانشگاه های داخل بفرستند. مثلا کسایی که دانشگاه های آسیایی (بجز کره و ژاپن) یا آفریقایی و یا اروپایی درجه سوم مثل ترکیه و گرجستان و … خوندن رو اصلا نباید پذیرش کنند. بنده کسایی رو دیدم که حتی دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی جاهای دوردست هم قبول نمیشدند و به واسطه پولی که داشتن رفتن مالزی و ترکیه و هند و … درس خوندن