موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار نتایج دکتری 97 پردیس کیش دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته‌ شدگان آزمون اختصاصی دکتری تخصصی سال 1397 پردیس بین‌ المللی کیش دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، نتایج آزمون اختصاصی مقطع دکتری سال 97 پردیس کیش دانشگاه تهران از لینک ذیل قابل مشاهده می باشد:

نتایج پذیرفته شدگان دکتری 97 پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران

فرآیند ثبت نام در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به دو صورت الکترونیکی و حضوری می باشد که انجام هر دو نوع ثبت نام الزامی است.
 

الف- تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته شدگان نهایی دکتری 97 پردیس کیش تهران

ثبت نام الکترونیکی (پیش از مراجعه حضوری)؛ ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی) متعاقبا اعلام خواهد شد. ثبت نام الکترونیکی از سایت دانشگاه تهران http://ut.ac.ir و از طریق سامانه جامع آموزش (به آدرسhttp://reg.ut.ac.ir) الزامی است. راهنما و دستورالعمل ثبت نام الکترونیکی در این سامانه بارگذاری شده است. لازم است پذیرفته شدگان نهایی مدارک مورد نیاز را از قبل اسکن کرده تا هنگام ثبت نام الکترونیکی، در سامانه جامع آموزش بارگذاری نمایند. 
 
نکته: 
1- پرداخت شهریه به صورت علی الحساب برای نیمسال اول 12.5 درصد مبلغ کل شهریه، برای رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی مبلغ 93477037 ریال و برای سایر رشته ها 114249712 ریال و صرفاً الکترونیکی انجام می گیرد. پرداخت شهریه برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است.
2- شهریه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود. 
3- پس از ارسال مدارک الکترونیکی تماس با کارشناس مربوطه در پردیس بین المللی کیش برای تایید اطلاعات و مدارک ارسالی. تلفن‌های تماس : اداره آموزش: 07644435201 الی 07644435203 و تلفن‌های پردیس 07644430055- 07644435200
 
ثبت نام حضوری:
زمان ثبت نام حضوری : ثبت نام حضوری پذیرفته‌شدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.
ثبت نام پذیرفته شدگان در محل پردیس کیش صورت می پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
آدرس پردیس بین المللی  کیش: جزیره کیش – بلوار میر مهنا – ابتدای نیایش – پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران    تلفن: 44430055-076 و 44435200-076
 

ب- مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ پذیرفته شدگان دکتری تخصصی 97 پردیس کیش تهران

1- اصل‌ و یک برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ ارشد و کارشناسی مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ قید شده‌ باشد‌.
تبصره‌1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی ارشد یا کارشناسی  نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ مدرک که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا قبل از 1397/06/31، تعداد واحدهای گذرانده شده و معدل باشد، را ارائه‌ نمایند.
تبصره 2- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های مقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 92/04/15 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ (که طی بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ شده است) باشند.
2- اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم و یک نسخه کپی از آن یا مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ (برای‌ برادران‌).
3- ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی 
4- فرم تعهدنامه محضری
5- سفته (یک فقره سفته پانصد میلیون ریالی که روی سفته توسط دانشجو و پشت سفته دو مرتبه به امضای ضامن رسیده باشد)
6- مدارک زبان(در صورت داشتن)
 پذیرفته شدگان نهایی در مقطع دکتری در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی الزامی است حداکثر تا قبل از امتحان جامع ، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را بر اساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند.  
7- برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد.
8- گواهی معتبر، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز رزمندگان و ایثارگری در این آزمون استفاده نموده‌اند.
 معرفی‌نامه‌های مذکور(بند 7 و 8) لازم است تا قبل‌ از انتخاب‌ واحد سال‌ تحصیلی‌98-1397 توسط پذیرفته‌شدگان‌ از محل مربوط اخذ و به‌ پردیس بین المللی کیش تحویل‌‌ گردد؛ ‌در غیر این‌ صورت،‌ از ثبت‌نام آنان برای نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ جاری‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان باطل خواهد شد.
9- پرداخت شهریه به صورت علی الحساب برای نیمسال اول 12.5درصد مبلغ کل شهریه  وصرفاً الکترونیکی انجام می گیرد. (پرداختی فقط از طریق سامانه جامع آموزش)
10- پرداخت شهریه کارت دانشجویی به مبلغ  سیصد  هزار ریال (پرداختی فقط از طریق سامانه جامع آموزش)
 
ج- مراحل ثبت نام حضوری:
مرحله اول: دریافت پوشه، فرم های ثبت نام و تکمیل آنها 
مرحله دوم: مراجعه به مرکز زبان جهت مشخص شدن وضعیت زبان عمومی (در صورت داشتن مدرک زبان ارایه اصل آن در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد؛ در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی الزامی است حداکثر تا قبل از امتحان جامع ، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را بر اساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند)
مرحله سوم: مراجعه به امور دانشجویی (در صورت نیاز به خوابگاه)
مرحله چهارم: مراجعه به حسابداری جهت تحویل سفته و فرم تعهدنامه محضری و دریافت مهر حسابداری.
مرحله پنجم: مراجعه به کارشناس بایگانی به همرا ه تصویر مدرک کارشناسی ارشد برای درخواست تاییدیه تحصیلی از محل تحصیل دانشگاه قبلی 
مرحله ششم: مراجعه به واحد آموزش (کارشناس رشته مربوطه) جهت تحویل مدارک
 
د- تذکرات‌ مهم:
  • حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخهای اعلام شده و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه بموقع برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
  • از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1397/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشده باشند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد قبولی آنان کان‌‌لم‌یکن تلقی‌ خواهد شد.
  • معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) پذیرفته‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا نهایتاً در مرحله مصاحبه اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است در غیر این صورت از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.
  • در هرمرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل  ،چنانچه  مشخص گردد که داوطلبی، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نبوده، قبولی وی کم لم یکن تلقی شده و طبق مقررات  با وی رفتار خواهد شد.
  • حکم مرخص سالانه یا موافقت کتبی بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
  • محل تشکیل کلاسها  جزیره کیش می باشد و حضور در کلاس ها الزامی است.
  • تحصیل در دوره دکتری بصورت تمام وقت است.
  • نظر به اینکه پذیرش دانشجویان در این پردیس مطابق ضوابط نوبت روزانه (شهریه پرداز)محسوب می شود، علی‌رغم برگزاری کلاس‌ها در ترم جاری در روزهای پایانی هفته، پردیس بین المللی کیش الزامی در زمانبندی کلاس‌ها در آخر هفته نخواهد داشت.
  • از آنجا که تغییر گرایش و نقل انتقال پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی میسر نمی باشد، لذا در این خصوص درخواست های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود.
  • دانشجویان گرامی می توانند فرم تعهدنامه را از لینک فرم تعهد نامه دریافت نمایند. سپس همراه با یک فقره سفته پانصد میلیون ریالی، جهت محضری نمودن فرم “تعهدنامه” به یکی از دفاتر اسناد رسمی (همراه با یک نفر ضامن) مراجعه نمایند.
  • تحویل سفته و فرم تعهد نامه محضری شده در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد. الزامی است امضاء دانشجو و ضامن در فرم مربوطه (تعهدنامه) در یکی از دفاتر اسناد رسمی گواهی شود.
  • برای دریافت اطلاعات تکمیلی جهت ثبت نام به دستور العملی که از طرف دانشگاه ابلاغ شده است مراجعه فرمایید.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

63 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۴:۳۳ ب٫ظ

در گوگل عبارت ویکی پدیا را بنویسید و تایید کنید -وارد صفه ویکی پدیا که شدید در سمت چپ عنوان(پردیس دانشگاهی خودگردان)را بنویسید وجستجو را تایید کنید تا صفحه جدیدی باز شود .در آن صفحه توضیحات مفیدی در خصوص پردیس بین المللی و خودگردان داده شده است.دیگه نیاز به بررسی پیامهای ما هم نیست!

بهرام
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۹:۳۸ ب٫ظ

ممنون
صفحه جالبی بود و اطلاعات خیلی خوبی داشت

علی
آبان ۱, ۱۳۹۷ ۰:۴۸ ق٫ظ

خب برادرم من اقا یا خانوم جغرافیا، هرکسی میتونه بره صفحه ویکی پدیا ایجاد کنه یا یک صفحه موجود رو تغییر بده. ویکی پدیا که نشد سند برای درستی ادعاهای شما.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
آبان ۲, ۱۳۹۷ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

برای توجیه بهتر می تونید به پردیس مرکزی دانشگاه تهران واقع در میدان انقلاب مراجعه کنید.شما دنبال چی هستید.یعنی میخواین بگین دانشگاه ازاد از دانشگاه تهران بهتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۴:۲۷ ب٫ظ

برای تعینوتکلیف نهایی خودتون توگوگل ویکی پدیا را سرچ کنید و عنوان پردیس دانشگاه سراسری رادرج کنید توضیحات مفیدی داده شده است.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۴:۱۰ ب٫ظ

با سلام-من چند سوال دارم خدمت افرادی که بین دوره های تحصیلی یک دانشگاه،تفاوت قائلند سوال ۱؟به نظر شما اعتبار مدرک دانشگاه سطح یک بالاتره یا اعتبار مدرک دانشگاه سطح ۴؟سوال ۲؟آیا دانشگاه سطح یک دوره های روزانه -شبانه-روزانه شهریه پرداز-بین المللی-پردیس خودگردان ندارد؟پس اگه دارد روزانه و شبانه و بین الملل و پردیس همان دانشگاه سطح یک از روزانه دانشگاه سطح ۴ که خیلی بالاتر است!!!!!!!!!!!!!! و از دانشگاههای سطح ۲ و ۳ هم بالاتره!!!!!!!زیرا فرم مدرک صادره یکی است و اسمی از دوره برده نمی شود و عنوان پردیس به معنی دانشکده و مکان تحصیل است و کارنامه همه دوره های بالا با امضای رئیس دانشگاه صادر میشه…قضاوت ناعادلانه خوب نیست!!!!!!!!!!!حالا چرا با دانشگاههای بی کیفیت مطابقت می دهنید!!!!!!!!!!!!

پیمان
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۹:۳۳ ق٫ظ

سلام
دوستان لطفا بحث های بی محتوی نکنید مگه کسی رو به زور بردن گفتن پردیس درس بخون کسانی که دوست ندارن خب ثبت نام نکنند مگه اصراری هست
انشالله این عزیزان هم در دوره های بعد پذیرش می شند

پوریا
مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۵:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستانی که ادعا میکنند دوره ها با هم تفاوتی ندارند ، خیلی خوبه که منطقی باشیم ، اگه دوره های روزانه و شبانه و پردیس با هم متفاوت نبودند، چرا نام دوره های شبانه و پردیس که هردو هم شهریه پرداز هستند از هم جداست؟!!!!

Phd
مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

سلام.درپاسختون میتونم بگم مثل پدرو مادری که چندتا بچه دارن نمیتونن همه شونو یک اسم یکسان بزارن.مهم اینه که از یه خانواده هستند.

علی
مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

علت این بود که هدف اولیه تشکیل پردیسها ایجاد شعباتی توسط دانشگاه های بزرگ مثل شریف و تهران برای دانشجویان خارجی بود اما از آنجا که کسی برای تحصیل به انصورت به ایران نمایید پردیسها چیزی شدن شبیه شبانه که فقط اسمشان تفاوت داره. و بیشتر دانشجو داخلی را پذیرش می کنند.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

دلیل اینکه در دانشگاههای مهم دولتی علاوه بر دوره شبانه،دوره روزانه شهریه پرداز-بین المللی و دوره پردیس خودگردان در مقطع دکتری و ارشد دایر شده است این است که:الف-دوره های پردیس دانشگاه با هدف جذب دانشجوی خارجی و ارتقای علمی وپژوهشی دانشگاه مادر تاسیس شده اندو شرایط و ضوابط آموزشی عین دوره روزانه است و چنانکه در پردیس کیش دو دوره وجود دارد۱-دوره روزانه شهریه پرداز۲- دوره بین المللی .ولی دو سال اخیر مابقی پردیس های بین الملل به خودگردان تبدیل شده اند و هم اکنون تحت عنوان پردیس دانشگاهی فعالیت دارند.ضمنا شرایط و ضوابط پردیس های دانشگاهی عین روزانه است یعنی تمام وقت هستند و مدرک صادره هم مدرک رسمی دانشگاه مادر است.ب-دوره شبانه مدرکش عین روزانه است ولی ضوابط آموزشی متفاوت تر است .یعنی کلاسها بایستی در بعدازظهر برگزار شوند.ج-به دلیل موازی کاری دوره های شهریه پرداز(خودگردان و شبانه )از لحاظ پرداخت شهریه و همچنین مشابهت آموزشی دوره پردیس خودگردان با دوره روزانه،طرحی توسط وزارت علوم در حال تهیه است که بجز پردیسهای بین المللی دانشگاه تهران و شریف و یکی دو دانشگاه معتبر دیگه که با هدف بین المللی شدن ارتقا خواهند یافت و اعتبار جهانی دانشگاههای تهران و شریف را به اثبات خواهند رساند. ،همه پردیسهای دانشگاهی در دانشکده های مربوطه ادغام خواهند شد و دیگه خبری از پردیس نخواهد بود.و هر جا اسم پردیس باشد به معنی دانشکده و فضای آموزشی است نه دوره پردیس خودگردان.

رضا
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۳:۲۶ ب٫ظ

اونوقت تکلیف کسانی که قبلاْ مدرک پردیس رو گرفتن چی میشه؟

TS
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

ااینکه اعتبار پردیس بیشتر از آزاده که توش شکی نیست….ولی اینکه بگیم اعتبار پردیس همون روزانه س واقعا خنده داره :)))

بهرام به ffff
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

ffff جان سلام
خواستم بگم که من امسال با رتیه ۱۷۱ در هیچ یک از پردیسهای تهران و اصفهان و بابل قبول نشدم.رشته عمران
لیسانس و ارشدم هم سراسری بودم و رزومه متوسطی رئ به بالایی هم داشتم.
۳ مقاله کنفرانسی و یدونه علمی پژوهشی و مدرک زبان ام اس آر تی با نمره ۵۰
دیگه خودت اینو حلاجی کن.خیلی چیزا دستگیرت میشه.

به جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۸:۰۱ ب٫ظ

شما میدونید برای بیوانفورماتیک چند نفر اومده بودند که یکی قبول شد؟
میشه لطفا بهم اطلاع بدین؟؟

Ph.D
مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

سلام. رشته من بیوانفورماتیک هست. سال دوم هستم. فقط میدونم ۶ نفر از کسانی که اومده بودن مصاحبه فارغ التحصیل رشته های برق و کامپیوتر از دانشگاه تهران-صنعتی اصفهان و شریف بودن. نمیدونم چرا بعضیا اصرار دارن که اعتبار پردیس کیش قابل مقایسه با جاهای دیگه هست یا نیست.مگه وقتی فقط ۴ نفر تو کل کشور روزانه تو این رشته میگیرن فقط همون ۴ نفر نخبه هستن؟خوب کنکوره دیگه .رقابت سخت ظرفیت کم. حالا دوستان ۴ -۵ سال دیگه متوجه میشن اعتبار مدرکشون به تعداد مقاله هاشون تو ژورنال های تاپ دنیاست و این مقایسات واقعا خنده داره.

سوااال
مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  Ph.D

برای کسی که از مهندسی آی تی میاد میشه حداقل یه کتاب معرفی کنید تا بیشتر آشنا شم؟ چون برنامه نیمسال اول رو که دیدم,اصلا دروس پیشنیاز برای امثال من نداشتن. البته تو سرفصل دروس دکتری بیوانفورماتیک هم برای مهندسی به این رشته و هم زیست و … به این رشته, دروس پیشنیاز تعریف شده.

Ph.D
مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سوااال

Bioinformatics and
Functional Genomics.Jonathan Pevsner
این کتاب مرجع هست. البته سه درس پیشنیاز داشتیم. زیست-بیوشیمی -بیوانفورماتیک مقدماتی. تا دروس زیست و بیوشیمی رو نخونید اصولا بیوانفورماتیک رو متوجه نمیشید. بعدش دیگه درسهای ماشین لرنینگ-شبکه-الگوریتم هاو….رو میگزرونیم. موفق باشید.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۴:۲۱ ب٫ظ

در دانشگاه تهران پر کردن ظرفیت ملاک نیست-ممکنه در یک ظرفیت ۴ یا ۵ یا ۷ تایی یک رشته هیچ کدام حدنصاب نمره علمی لازم را در آزمون اختصاصی ومصاحبه کسب نکنند.و اون رشته در همان سال در فلان دانشکده یا پردیس دانشجو نمی گیرد.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۴:۲۲ ب٫ظ

من اطلاعی ندارم باور کن .اگه اطلاع داشتم حتما خدمتتون می گفتم

سارا
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۴۹ ب٫ظ

من ترم ۳ دکتری آموزش زبان پردیس کیش دانشگاه تهران هستم. که رو گواهی اشتعال به تحصیلمون همیشه مینویسن دانشجوی دکتری تخصصی روزانه شهریه پرداز دانشگاه تهران. در ضمن اعتبارشم صد می ارزه به دانشگاه ازاد.. لطفا توهین نکنین. چون قبول نمیشین اعتبار دانشگاهو با این حرفا نیارین پایین. و افراد علاقه مند به تحصیلو نا امید نکنین. پذریرش این دانشگاه خیلی خیلی کمتر هست . و مهم که رو کارت دانشجوییمونم ارم دانشگاه تهران هست.

یاشار احمدی به ffff
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۹:۲۹ ق٫ظ

البته پایین تر جواب دادم گفتم شاید نبینید سلام ۱ من نمیخوام شما رو ناامید و یا ناراحت. اما فقط میخوام بگم که کاملا در اشتباه هستید و پردیس و آزاد اصلا قابل مقایسه نیستند. ینده خودم در حال حاضر با مدرک دکترای پردیس ، در حال حاضر در دانشگاه آزاد و چند تای دیگه که غیر انتفاعی هستن در حال تدریس هستم. درسته که در عوام شاید کمی بین اینها فرق باشه اما در جامعه علمی بخوبی به همه این موارد واقف هستن. من اصلا نمیخوام به شما یا کسی توصیه کنن که به پردیس بیاد یا نه. فقط میخوام بدونید که اولا تعداد پردیسها بسیار کم و ثانیا قبولیشون بسیار کمتره. بجای بحث بیهوده بهتره خودتون به دفترچه انتخاب رشته دانشگاهها مراجعه کنید تا ببینید شرایط ظرفیتها چقدره. تقریبا تعداد پذیرش تمام پردیسها در حد ۲ تا ۳ نفره و خودتون اینو با ۲۰ نفر در تمام کد رشته های آزاد مقایسه کنید. مطمئن باشید که اگر در مدارک شبانه هم عنوان اون درج میشد ، در مورد اون هم همین صحبتها رو میکردن. نمیخوام در مورد دانشگاه آزاد بدگویی کنم اما با این سیاستهای بسیار بد و پول خواهانه داره تیشه به ریشه اعتبار مدارکش میزنه. قضاوت با خودتون ضمنا در مورد دکترا هم عرض کنم که همه فارغ التحصیلان نه میتونن و نه میخوان که هیات علمی بشن و نهایتش یه استخدام ساده است و بقیه اش فقط عشق و علاقه به ادامه تحصیله. پس زیاد به عناوین توجه نکنید و فقط بدنبال کسب علم و… ادامه نظر»

fffff
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

یاشار جان….من خودم ناامید و ناراحت نمیشم چون خودم در همون اولین سالی که آزمون دکتری دادم در سن بیست و شش سالگی…روزانه دولتی یکی از بهترین دانشگاه های کشور دارم درس میخونم…پس دلیلی نداره من ناراحت باشم من فقط برای راهنمایی بعضی از دوستان این حرفا رو میزنم

محمد
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  fffff

بعیده شما دکتری دولتی باشی
یعنی شما داری اینطور مردم را راهنمایی میکنی که این دو هزار ظرفیت محدود پردیسهای دولتی اعتبارشان مثل آزاده که در سالی ۴۵ هزار پذیرش داره سالهاست مدرک دکتری آزاد بدون کنکور شده است.

fffff
مهر ۲۹, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بعید نیست چون الان هستم من دوره ارشدم رو دوساله دفاع کردم با یک رزومه بسیار قوی….چون تو دوره ارشد تو رشته ما خیلی ها یک مقاله هم ندارند ولی من دوره ارشدم رو با ۴ تا مقاله isi دفاع کردم و در جلسه مصاحبه هم دلیل انتخابم فقط همین بوده و حتی خود اساتید هم اقرار کردند که دانشجوی ارشد با ۴ مقاله isi تا بحال ندیدیم و در همون اولویت اولم پذیرش شدم ضمنا من در سه دانشگاه که مصاحبه رفتم هر سه دانشگاه به دلیل رزومه بسیار قوی ام نفر اول بودم در صورتی من رتبه متوسطی داشتم

یاشار احمدی به ffff
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  fffff

یاشار
خوب خداروشکر
پس حداقل راهنمایی درس و بدور از تعصب و احساسات و بر اساس واقعیت بدهید.

پیمان
مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

sسلام
نتایج پردیس ارس هم اعلام شد

fffff
مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۴۲ ق٫ظ

دوستان عزیزم: اصلا سراغ پردیس ها نرید اگر توانایی پرداخت شهریه دارید حداقل برید دانشگاه آزاد…..بخدا پردیس ها را خود دانشگاه های دولتی هم قبول ندارند چه برسه به بقیه جاها

محمد
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  fffff

چشم مدرک پردیسهای دولتی را که سالی کمتر از دو هزار پذیرش داره و اساتید آن همان اساتید روزانه است را بخاطر شما رها می کنیم و بدنبال مدرک آزاد با سالی ۴۵ هزار پذیرش و …. می رویم

سوااال
مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۳۲ ق٫ظ

کسانی که مصاحبه رفتند, لطفا بگید برای بیوانفورماتیک چند نفر اومده بودند که یکی قبول شد؟

مهدی
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

دوستان، از خود بچه های روزانه ی دانشگاههای تهران و شریف بپرسید نظرشون در مورد پردیس و اعتبارش چیه. به حرف افرادی که نتونستن روزانه ی این دانشگاهها قبول بشن توجه نکنید. فرق مدرک روزانه با پردیس از زمین تا آسمونه.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۸:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

در پاسخ به آقای مهدی.من دانشجو روزانه دانشگاه تهرانم.ارشدم هم تهران بودم.به تذکرات‌ مهم دانشگاه تهران در خصوص پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران توجه فرمایید.متوجه منظور من خواهید شد:
چنانچه داوطلبی، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نبوده، قبولی وی کم لم یکن تلقی شده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
حکم مرخص سالانه یا موافقت کتبی بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
محل تشکیل کلاسها جزیره کیش می باشد و حضور در کلاس ها الزامی است.
تحصیل در دوره دکتری بصورت تمام وقت است.
نظر به اینکه پذیرش دانشجویان در این پردیس مطابق ضوابط نوبت روزانه (شهریه پرداز)محسوب می شود، علی‌رغم برگزاری کلاس‌ها در ترم جاری در روزهای پایانی هفته، پردیس بین المللی کیش الزامی در زمانبندی کلاس‌ها در آخر هفته نخواهد داشت

TS
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

شما که گفته بودین کارشناسی و ارشد دانشگاه آزاد بودی :)))))

پوریا
مهر ۲۸, ۱۳۹۷ ۵:۰۶ ب٫ظ

شما کارشناسی پیام نور بودی، ارشد آزاد و الانم پردیس خودگردان کیش

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۹:۱۰ ب٫ظ

من دانشجو دکتری دانشگاه تهرانم.و بهتر آز شما میدونم که اعتبار مدرک به دانشگاه است نه دوره تحصیلی .دوره جنبه تشریفاتی دارد و فقط برای تامین هزینه ها یا رایگان بودن است.تازه در دانشگاه تهران دوره پردیس خوددگردان نداریم.دوره های دانشگاه تهران۱.روزانه ۲.روزانه شهریه پرداز پردیس کیش و البرز.بین الملل پردیس کیش و شبانه است.همه اساتید یکی هستند.اعتبار مدرک هم یکی است.بورس تحصیلی هم به همه دوره ها تعلق داره مثل بورس اعزام به خارج

علی
مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۳:۳۲ ب٫ظ

تا ان جای که ما میدانیم واژه روزانه فقط مختص دانشجویان روزانه هست که تحصیل رایگان در دانشگاهای دولتی دارند. …. اما دانشگاههای آزاد و پردیس ها که شهر به میپردازند نه نیازی به اطلاق واژه روزانه دارند چرا الکی این واژه روزانه را به پردیس تهران کیش می جسمانی…. روزانه فقط در مقابل رشته های شبانه دانشگاه دولتی که شهریه دارند وضع شده …. والا دیگر هیچ توجیهی ندارد…. ای اطلاق کلمه روزانه به پردیس چیزی به اعتبار آن می افزاید….. کل کلاس های دانشگاه آزاد در روز تشکیل میشود…. اصلا بجز دانشگاهای دولتی روزانه که برای تکفیف از شبانه بکار میرود…. این اصطلاح در سایر دورههای نه مفهمومی دارد و نه نیازی به کاربرد آن هست

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۹:۰۱ ب٫ظ

معمولا مدرک دانشگاه تهران از همه دانشگاههای سراسری ایران معتبرتره تا برسه به دانشگاه نوپایی مثل دانشگاه آزاد .دانشگاه تهران اولین و مهمترین دانشگاه ایران در سال ۱۳۱۳ به دستور رضاخان تاسیس شد و قطعا قبولی در این دانشگاه در همه دوره ها اعم آز روزانه.روزانه شهریه پرداز.بین المللی..شبانه خیلی سخت تر آز همه دانشگاههای دولتی است.و همانطور که شهرت بین المللی دانشگاه تهران موجب شده که دانشجویان دکتری این دانشگاه از بیشترین بورس خارج از کشور و فرصت مطالعاتی بیشتر نسبت به بقیه دانشگاهها، بهره مند شوند و جایگاه خوبی در بین دانشگاههای جهان دارد

و …

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۵۴ ب٫ظ

مدرک دانشگاه تهران در همه دانشکده ها و پردیسهای دانشگاه تهران یکسان است.چه در پردیس کیش یا البرز.دانشکده فنی.فارابی.ابوریحان وپردیس مرکزی و دانشکده های دیگه…مدرک همان مدرک رسمی دانشگاه تهران است.گول اف اف . امسال آن را نخورید.اینها نسبت به دوره های روزانه شهریه پرداز پردیس کیش دانشگاه تهران حساسند.و باور ندارند دوره روزانه و تمام وقت است‌.و باور ندارند مدرک صادره مدرک رسمی دانشگاه تهران است.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۸:۴۸ ب٫ظ

آقای اف اف اف اف….پردیس به معنی دانشکده در دانشگاههای بزرگ کشور است و در دانشگاه تهران دوره های پردیس ها یا روزانه است یا شبانه یا بین المللی.پس منظور شما چیست؟یعنی دانشگاه تهران را با دانشگاه آزاد مقایسه می کنید!!!!!

الناز
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۲:۵۳ ب٫ظ

ببخشید من به نتیجه مصاحبه دررشته آموزش زبان انگلیسی درمقطع دکترا شدیدااعتراض دارم قرار شد رسیدگی شود ولی جرا پاک شده چون حق رو گفتم

fffff
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز…..خداروشکر کنید که پذیرفته نشدید پردیس هر دانشگاهی که میخواد باشه در کل پردیس هیچ جایگاهی بین بقیه دانشگاه های کشور نداره…اعتبار دانشگاه آزاد از پردیس خیلی بهتره….هر کدوم هم میخواید برا مقطع دکتری هزینه کنید حداقل دانشگاه آزاد برید که مدرکش خیلی معتبرتر از پردیس ها هس….ضمنا مدرک پردیس هر دانشگاهی که هم باشید هیچکدوم اعتبار خاصی ندارند

علی
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  fffff

fffff جان خیلی خندیدم مدرک پردیسها شاید در حد روزانه نباشه ولی فرسنگها بهتر از آزاده.
به هزار و یک دلیل که مهمترین این دلایل کمی ظرفیتهای پردیسها است.

علی
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  fffff

شاید اعتبار مدرک پردیسها در حد روزانه نباشه البته پردیسهای دانشگاه های بزرگ قطعا هم قبولیشان سختتر و هم اعتبارشان دز روزانه شهرستان ها بالاتره
اما در رابطه با مدرک آزاد بایستی عرض کنم که این دانشگاه در شهر تهران ۶ واحد دارد که هر واحد در هر رشته ۱۵ نفر پذیرش دارد دیگه شما خودت حساب کن چه خبره
ولی خوشبختانه ظرفیتهای در شبانه و پردیسها خیلی کمه که کمی ظرفیت یعنی سختی قبولی کمی ظرفیت یعنی اعتبار مدرک کمی ظرفیت یعنی کیفیت بالا و بطور کلی یعنی ارزش مدرک.

معصومه
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  fffff

من هم پردیس کیش و هم ازاد دعوت به مصاحبه شدم اما پردیس کیش پذیرفته نشدم. اما ازاد پذیرفته شدم، در ضمن سخت گیری پردیس ها بخصوص پردیس دانشگاه تهران مثل خود دانشگاه مادر بود، کما اینکه در این خصوص تکمیل ظرفیتش اصلا یک نفرم مدیریت تحقیق در عملیات پذیرفته نشده است! مدرکش بسیار معتبرتر از ازاده

fffff
مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۳:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  معصومه

معصومه خانم…..من خودم دانشجوی روزانه یکی از دانشگاه های خوب کشور هستم و در همون سال اول که آزمون دادم روزانه پذیرفته شدم…ضمنا بهتون بگم اعتبار مدرک به سخت گیری و تعداد نفرات پذیرش نیس..به حرف چند نفر که خودشون اینجا پردیس میخونن اعتماد نکنید برید از متخصصین این امر سوال کنید مثل اساتید دانشگاه هایی که پردیس ندارند که به جایگاه پردیس پی ببرید…چون اساتید دانشگاه هایی که خودشون پردیس دارند مجبورن یه جورایی تبلیغ کنند که برای دانشگاه شون درآمدزایی بشه….ضمنا خدمت تون عرض کنم بعد از روزانه و شبانه دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد معتبرترین دانشگاه کشور هس و مدرکش خیلی معتبره….باید برید سراغ استخدامی در حوزه تخصصی خودتون.که به حرف من پی ببرید…بعضی از دستگاه های دولتی بجز مدرک روزانه و شبانه دانشگاه دولتی و مدرک دانشگاه آزاد، هیچ مدرک دیگه مثل پیام نور و پردیس و …. را قبول ندارند. ضمنا خدمت تون عرض کنم اگر مدرک پردیس معتبر بود که برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های دولتی مدرک پردیس خودشون رو هم قبول ندارند….در پایان برید خوب تحقیق کنید به حرف من پی می برید.

یاشار احمدی
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  fffff

سلام من نمیخوام شما رو ناامید و یا ناراحت. اما فقط میخوام بگم که کاملا در اشتباه هستید و پردیس و آزاد اصلا قابل مقایسه نیستند. ینده خودم در حال حاضر با مدرک دکترای پردیس ، در حال حاضر در دانشگاه آزاد و چند تای دیگه که غیر انتفاعی هستن در حال تدریس هستم. درسته که در عوام شاید کمی بین اینها فرق باشه اما در جامعه علمی بخوبی به همه این موارد واقف هستن. من اصلا نمیخوام به شما یا کسی توصیه کنن که به پردیس بیاد یا نه. فقط میخوام بدونید که اولا تعداد پردیسها بسیار کم و ثانیا قبولیشون بسیار کمتره. بجای بحث بیهوده بهتره خودتون به دفترچه انتخاب رشته دانشگاهها مراجعه کنید تا ببینید شرایط ظرفیتها چقدره. تقریبا تعداد پذیرش تمام پردیسها در حد ۲ تا ۳ نفره و خودتون اینو با ۲۰ نفر در تمام کد رشته های آزاد مقایسه کنید. مطمئن باشید که اگر در مدارک شبانه هم عنوان اون درج میشد ، در مورد اون هم همین صحبتها رو میکردن. نمیخوام در مورد دانشگاه آزاد بدگویی کنم اما با این سیاستهای بسیار بد و پول خواهانه داره تیشه به ریشه اعتبار مدارکش میزنه. قضاوت با خودتون ضمنا در مورد دکترا هم عرض کنم که همه فارغ التحصیلان نه میتونن و نه میخوان که هیات علمی بشن و نهایتش یه استخدام ساده است و بقیه اش فقط عشق و علاقه به ادامه تحصیله. پس زیاد به عناوین توجه نکنید و فقط بدنبال کسب علم و دانش باشید. و یه خبر داغتر اینکه قراره تمام… ادامه نظر»

بهرام
مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۷:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  fffff

ffff جان سلام
خواستم بگم که من امسال با رتیه ۱۷۱ در هیچ یک از پردیسهای تهران و اصفهان و بابل قبول نشدم.رشته عمران
لیسانس و ارشدم هم سراسری بودم و رزومه متوسطی رئ به بالایی هم داشتم.
۳ مقاله کنفرانسی و یدونه علمی پژوهشی و مدرک زبان ام اس آر تی با نمره ۵۰
دیگه خودت اینو حلاجی کن.خیلی چیزا دستگیرت میشه.

Roz
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

سلام دوستان این پردیس کیش باید قبلا آزمون سراسری شرکت کرده باشیم ؟

جدیدالورود - دکترا - 1397
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ ۸:۵۰ ب٫ظ

سلام،
هیچ خبری از نتایج پردیس ارس دانشگاه تهران نیست!
من آزاد ابهر قبول شدم رفتم اونجا ثبتنام کردم ولی منتظر نتایج این پردیسم اما همش چشم انتظاری…

سینا
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

یلام بامن تماس گرفتن از پردیس ارس ک قبول شدم حدودا بیست و دو شهریور اینا بود ازون تاریخ ب بعد تماس گرفتم دوسه بار اخرین بارش پنج روز پیش بود ک گفتن اعلام میشه

دنیا
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

چ رشته ای

سینا
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام زنگتون نزدن؟؟؟؟

دنیا
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

دقیقا ولی کیش چ زود جواب داد

پردیس
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

واقعا خنده دار است. در رشته بنده پژوهش هنر فقط ۲ نفر پذیرش!! در صورتی که روز مصاحبه به ما گفتن ۷ نفر! واقعا امسال شرکت کنندگان بسیار قوی بودن و حق خیلی ها بود که قبول بشن. این دو نفر هم که مشخصه از دانشجویان قبلی خود اساتید گرامی بودن حتما. تکرار روند سال های گذشته…

سوگند
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

سلام واسه منم جالبه زیست شناسی سلولی مولکولی هفت نفر میخواستن که فقط یک نفر پذیرش شده البته اینا طبیعی ما دیگه به بدقولی عادت کردیم

محمد
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سوگند

دانشگاه تهرانه شوخی نیست
مثل جاهای دیگه نیست

پردیس
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فعلا که همه رو به شوخی گرفتن دوست عزیزو حداقل در رشته من اینطور بوده.موفق باشید

fffff
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام….محمد جان هر دانشگاهی که میخواد باشه در کل پردیس هیچ جایگاهی بین بقیه دانشگاه های کشور نداره…اعتبار دانشگاه آزاد از پردیس حتی خیلی بهتره…..ضمنا اینو بهت میگم من که اسم دانشکاه آزاد آوردم خودم دارم روزانه دولتی میخونم….

علی
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  fffff

خندیدم
شک نکنید اعتبار پردیس جاهای دور افتاده هم از اعتبار مدرک بهترین واحدهای آزاد مثل علوم تحقیقات تهران و تهران مرکز تهران جنوب بهتره چون ظرفیتها در پردیسها خیلی کم است
فرقه بین مدرک جایی که یک یا دو نفر پذیرش دارد تد جایی که بیست نفر مذیرش دارد.
چون وقتی ظرفیتهای کم باشه قبولی بی نهایت سخته
در هر شهری حداقل دو یا سه نفر در هر رشته نخبه هستند که دوست دارند در شهر خود ادامه تحصیل دهند.

رضا
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  fffff

بعید میدونم خودت روزانه بخونی!!!

fffff
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

داداش اگه شک داری شماره دانشجویی بهت بدم بری نگاه کنی؟

٪؜
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

خب اگه میگفتن ٢ نفر میخواد که خیلی ها نمیرفتن

پیمان
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

به همه پذیرفته شدگان تبریک می گم