هزینه ثبت نام آزمون دکتری 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان شروع ثبت نام آزمون دکتری 98 از آذر ماه 1397 آغاز خواهد شد و داوطلبان آزمون دکتری سراسری و داوطلبان کنکور دکتری دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در زمان ثبت نام دکتری 98 نسبت به ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور افدام کنند.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری 98

به گزارش پی اچ دی تست، با توجه به این که آزمون دکتری سراسری و آزاد ادغام شده است، خرید یک کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری 98 کافی است و با ثبت نام دکترا 98، فرد همزمان داوطلب آزمون دکترا دانشگاه آزاد نیز محسوب می شود. جهت خرید کارت اعتباری ثبت نام دکتری 98 لازم است داوطلب نیست به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 98 اقدام کند. هزینه ثبت نام دکترا 98 هنوز اعلام نشده است، اما به محض اعلام از سوی سازمان سنجش طی اطلاعیه و دفترچه ثبت نام دکتری 98، این هزینه اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است هزینه ثبت نام آزمون دکتری 97 که صرفاً به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان صورت می گرفت معادل 600هزار ریال (60هزار تومان) بود. البته جهت ارائه خدمات از طریق پیام کوتاه به داوطلبان در هنگام ثبت نام آزمون دکتری، مبلغ 5هزار ریال (500 تومان) نیز به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه در صورت تمایل از سوی داوطلبان پرداخت می شد.

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها