موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعتبار قبولی در امتحان جامع دوره دکتری آزاد تا پایان سال جاری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویانی که قبلاً در امتحان جامع پذیرفته شده، اما هنوز موفق به کسب نمره قبولی زبان نشده‌اند، اعتبار قبولی در امتحان جامع برای آنان تا پایان سال جاری محفوظ است.

دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت امتحان جامع دوره دکتری و لزوم ایجاد فرصت برای آمادگی داوطلبان مقرر شد زمان برگزاری امتحان جامع در جلسه بعدی شورای راهبردی برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

دکتر رهایی تأکید کرد: دانشجویانی که قبلاً در امتحان جامع پذیرفته شده، اما هنوز موفق به کسب نمره قبولی زبان نشده‌اند، اعتبار قبولی در امتحان جامع برای آنان تا پایان سال جاری محفوظ است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

16 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
آبان ۱۹, ۱۳۹۷ ۶:۲۹ ب٫ظ

سلام دوستان نمرهept من ۳۹ شده سهمیه ۲۵ درصدی جانبازان هم دارم کسی میدونه الان قبول شدم یانه؟

حسین
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

شما با ۸۰ درصد نمره سایر قبولی ها ، قبول خواهید بود. یعنی با ۴۰ قبول هستید.

حسین
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

البته احتمالا با همین نمره هم تا زمان دفاع نهایی دکتری مهلت داده می شود

وکیل
آبان ۱۶, ۱۳۹۷ ۷:۱۶ ق٫ظ

خدا کنه بیفته براى دى ماه یعنى این خبر خوش واقعیت داره

اوا
آبان ۱۵, ۱۳۹۷ ۲:۳۸ ب٫ظ

دکتر رهایی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد آزمون جامع دوره دکتری در نیمه اول دی ماه ۱۳۹۷ برگزار شود، اظهار داشت: این موضوع با توجه به تأخیر در ارائه منابع به دانشجویان و در جهت امکان آمادگی بیشتر آنها صورت گرفت و این آزمون با نظارت استانی برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در برگزاری آزمون جامع از مشارکت اساتید تدریس کننده دروس در همه واحدها در طراحی سؤال استفاده خواهد شد.

جامع
آبان ۱۵, ۱۳۹۷ ۲:۳۱ ب٫ظ

سلام
دکتر رهایی با بیان اینکه در این جلسه امروز ۱۵ ابان مصوب شد آزمون جامع دوره دکتری در نیمه اول دی ماه ۱۳۹۷ برگزار شود

سا ملز
آبان ۱۵, ۱۳۹۷ ۲:۰۸ ق٫ظ

دیگه کی؟؟؟!!!!

مریم
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ ۲:۴۷ ب٫ظ

باسلام
دانشگاه ما از شهریورماه تاریخ ۶ آذر را برای آزمون جامع اعلام کردن. اما بخشنامه جدید ابلاغ نشده. یعنی ممکنه ب دی موکول بشه؟ امیدوارم اینطور بشه.

حسابداری
آبان ۱۱, ۱۳۹۷ ۶:۳۰ ب٫ظ

دوستان لطفا هرکی مشکلشو بگه دوستمون استرس کم بشه . من عدم تجانس بودم

moonlight
آبان ۱۰, ۱۳۹۷ ۷:۱۱ ب٫ظ

سلام.آیا افزایش شهریه ثابت دکتری پزوهش محور در طول مدت مجاز تحصیل قانونی است؟من ترم اول شهریه ثابتم۴میلیون بوده و حالا که ترم ۴هستم به۵میلیون و۱۰۰هزار تومن رسیده!یعنی هر سال اضافه شده و شهریه متغیر هم برای هرواحد پایان نامه در ترم۳مبلغ۱میلیون و۵۰۰هزار تومن بوده و الان در ترم چهار به مبلغ۱میلیون و ۹۰۰هزار تومن رسیده!به نظرتون آیا این افزایش ها قانونی است؟به نظرتون باید به کجا اعتراض کرد؟ممنونم.لطفا جواب بدید.

حسین
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  moonlight

شهریه ثابت تا پایان تحصیلات تغییر نمی کند. مراجعه کنید اشتباه کرده اند.

علی
آبان ۹, ۱۳۹۷ ۰:۰۷ ق٫ظ

خدا کنه زمان آزمون رو تغییر بدن. کلی مناسبت بوده و فرصت کافی نبوده واسه آبان…اصلا دانشگاه ها و گروههای آموزشی اطلاع رسانی نمیکنن…

دانشجویان دانشگاه چالوس
آبان ۷, ۱۳۹۷ ۷:۵۵ ب٫ظ

امتحان جامع قرار است ۲۹ ابان برگزار بشود . با توجه به مصادف شدن با اربیعین و ازمون زبان خوب بود این ازمون به اواخر اذر منتقل بشه . جه جوری پیگیری کنیم ؟

زهرا
آبان ۷, ۱۳۹۷ ۹:۳۳ ب٫ظ

احتمالا عقب بیفته از طریق دانشگاهتون پیگیر باشید

جامع
آبان ۸, ۱۳۹۷ ۴:۰۵ ب٫ظ

باسلام
به احتمال زیاد به اواخر اذر ماه یا هفته اول دی ماه موکول میشود
چون طبق بخش نامه باید مراکز استان حداقل یک ماه قبل از امتحان تاریخ را به اطلاع دانشجویان برسانند،علت اعلام نکردن هم همین میباشد
موفق باشید

دکتر رهایی: با توجه به اهمیت امتحان جامع دوره دکتری و لزوم ایجاد فرصت برای آمادگی داوطلبان مقرر شد زمان برگزاری امتحان جامع در جلسه بعدی شورای راهبردی برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد

مریم
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  جامع

امیدارم