برگزاری آزمون زبان تولیموی آذر ماه 97 در روز پنجشنبه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارت ورود به جلسه صد و سی و سومین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته در روز سه‌ شنبه 27 آذر ماه 1397 بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

به گزارش پی اچ دی تست، در اطلاعیه منتشره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص زمان و نحوه پرینت کارت آزمون زبان پیشرفته تولیمو 24 آبان ماه 97  آمده ست:

کارت شرکت در جلسه آزمون تولیمو آذر 97

1- صد و سی و سومین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 97/09/29 به طور همزمان در 14 شهرستان مختلف کشور شامل شهرستان های: اصفهان، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، رشت، زاهدان، شیراز، کرمان، کرمانشاه، کیش، گرگان، مشهد و یزد برگزار خواهد شد.

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 97/09/27 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.

توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 97/09/28 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

تذکر مهم: داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند. 

آدرس باجه‌های رفع نقص کارت تولیمو آذر 97

2-1- دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره: تهران: میدان فردوسی ، خیابان انقلاب ، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی ، بن بست شاهرود

2-2- دانشگاه اصفهان: اصفهان، میدان آزادی، خیابان دانشگاه، درب شمالی دانشگاه، ساختمان اداره کل آموزش

2-3- دانشگاه بیرجند: بیرجند، میدان شهدا، ابتدای خیابان 17 شهریور، پردیس شهدای دانشگاه بیرجند

2-4- دانشگاه تبریز: تبریز، بلوار 29 بهمن، روبروی کتابخانه مرکزی، مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه

2-5- دانشگاه سیستان و بلوچستان: زاهدان، خیابان دانشگاه، ورودی زیباشهر، سازمان مرکزی دانشگاه، دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

2-6-  دانشگاه شهید باهنر کرمان: کرمان، انتهای بلوار 22 بهمن، دانشگاه شهید باهنر کرمان

2-7-  دانشگاه شیراز: شیراز، خیابان ساحلی، ساختمان امور فرهنگی دانشگاه شیراز

2-8- دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان: گرگان، خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

2-9-  دانشگاه فردوسی مشهد: مشهد، بلوار وکیل آباد، درب اصلی دانشگاه فردوسی مشهد، جنب سازمان مرکزی، مدیریت آموزشی دانشگاه

2-10- دانشگاه گیلان: رشت، بلوار حافظ ، خیابان ملت ، روبروی شهربازی ، پردیس دانشگاه گیلان

2-11- دانشگاه هرمزگان: بندرعباس- آزاد شهر- بلوار افروز شهابی پور- مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (مجتمع گفتگوی تمدنها)

2-12- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه: کرمانشاه، شهرک ژاندارمری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، معاونت پژوهشی

2-13- دانشگاه صنعتی شریف – پردیس بین المللی کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، ساختمان آموزش، لاین B مرکز زبان، اتاق B13

2-14- موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی امام جواد (ع)-یزد: یزد، صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جواد الائمه(ع)، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی امام جواد (ع)، حوزه ریاست، اتاق فنی پشتیبانی

ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 97/09/28 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن 42163- 021 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها