برگزاری آزمون زبان تولیموی دی ماه 97 در روز پنجشنبه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارت ورود به جلسه صد و سی و چهارمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته در روز سه‌ شنبه 25 دی ماه 1397 بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

به گزارش پی اچ دی تست، در اطلاعیه منتشره از سوی سازمان سنجش درخصوص زمان و نحوه پرینت کارت آزمون زبان پیشرفته تولیمو 27 دی ماه 97  آمده ست:

کارت شرکت در جلسه آزمون تولیمو دی 97

صد و سی و چهارمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 97/10/27 در شهر تهران بصورت Paper و iBT برگزار خواهد شد.

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 97/10/25 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید. آدرس محل برگزاری آزمون باتوجه به نحوه برگزاری paper یا IBT بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می توانند در روز چهارشنبه مورخ 97/10/26صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

تذکر مهم: داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند. 

آدرس باجه رفع نقص کارت

– دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره: تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 97/10/26 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن 42163- 021 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها