شروع ثبت نام آزمون فراگیر مهارتهای عربی بهمن ماه 97 دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون فراگیر مهارتهای عربی بهمن ماه 1397 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه 26 دی ماه  آغاز شد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام آزمون فراگیر مهارتهای عربی بهمن ماه 97 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه 26 دی ماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 3 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

آزمون مربوطه در روز جمعه 12 بهمن ماه 97 به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد ،اصفهان ، اهواز ،کرج، کرمان،کرمانشاه و ساری برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه 10 بهمن ماه است.

داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی http://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون ها آگاهی یابند.

شایان ذکر است به دلیل برگزاری همزمان آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی هر داوطلب مجاز به ثبت نام در یکی از آزمون های مذکور است و شرکت همزمان در دو آزمون فوق امکان پذیر نیست.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عقیل
دی ۳۰, ۱۳۹۷ ۶:۳۸ ب٫ظ

مراکز کامپیوتر که تدریس می کنند یا موسسات یا جهاد دانشگاهی می توانند امتحان انلاین برگزار کنند .مراکز فنی و حرفه ای

عقیل
دی ۳۰, ۱۳۹۷ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام چرا ازمون ها فقط در ساری برگزار می شود.چرا در گرگان برگزار نمیشود؟!ما از گرگان ۲۰۰ کیلومتر باید کله ی سحر بلند شیم بریم ساری با خستگی امتحان دهیم.امتحانات را انلاین بگذارید در مراکز استان ها .مگر ظرفیت ها محدود نیست؟ امکان تقلب صفر است