موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اضافه شدن یک نوبت ارفاقی آزمون MHLE برای داوطلبان دکتری 98 پزشکی آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نمره آزمون زبان MHLE که در فروردین ماه 1398 برگزار خواهد شد، برای ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت معتبر خواهد بود.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، به منظور کمک به آن گروه از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 1398 که در بازه تعیین شده موفق به اخذ گواهی زبان انگلیسی نشدند، مقرر شده است تا کارنامه آزمون MHLE دوره 52 مورخ 29 فروردین 1398 نیز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 1398 پذیرفته شود.

این گروه از داوطلبان باید ثبت نام خود را حداکثر تا تاریخ 97/12/14انجام دهند (در فرم ثبت نام، نوع مدرک زبان را MHLE انتخاب کرده و برای سایر گزینه های مربوط به مدرک زبان عدد صفر را درج کنید). چنانچه این افراد در آزمون MHLE مورخ 98/1/29 نمره لازم را کسب نمایند مجاز به شرکت در آزمون دکتری خواهند بود و در غیر اینصورت کارت ورود به جلسه برایشان صادر نخواهد شد.

شرایط بند (3) بالا فقط شامل آزمون MHLE دوره 52 مورخ 29 فروردین 98 است و سایر مدارک زبان انگلیسی را در بر نمی گیرد.

سایر مدارک (MSRT, TOEFL, IELTS, TOLIMO) طبق مندرجات دفترچه راهنما، در صورتی که تاریخ آزمون آنها از 95/11/1 تا 97/11/30 باشد، برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی معتبر هستند.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Masi
اسفند ۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

اگر بناست نمره زبان تا فروردین پذیرفته بشه چرا فقط mhle ؟؟؟؟ بقیه مدارک چی ؟؟؟

پاسخ منطقی بدهید
اسفند ۵, ۱۳۹۷ ۱:۱۵ ق٫ظ

این اطلاعیه رو اگر همون زمان ثبت نام دکتری (یعنی فقط چند روز قبل!) توی سایت میذاشتن چه مشکلی داشت که دریغ کردند و با جواب ندادن به پاسخ سوالات مون از طریق ایمیل در مورد مدرک زبان، باعث ضرر مالی به ما شدن که رفتیم آزمون زبان اسفند رو ثبت نام کردیم تا مشکلی دریافت کارت ورود به جلسه نداشته باشیم؟؟؟
الان این ضرر مالی و استرس رو چه کسانی و چطور میخوان جوابگو باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟