موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعطای بورسیه به رتبه های برتر دکتری 98 در موسسه علوم شناختی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی به تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در کنکور دکتری 98 بورسیه تحصیلی اعطا می کند.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه این موسسه در خصوص جزئیات اعطای بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری به شرح زیر می باشد:

مقدمه:

با توجه به فراهم شدن اعتبارات لازم برای  اعطای بورسیه تحصیلی به منظور جذب دانشجویان برتر علاقمند به تحصیل در حوزه علوم شناختی، مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی به تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در کنکور سال 99-1398 دوره­ های دکتری و کارشناسی ارشد بورسیه تحصیلی اعطا می­کند و آیین نامه زیر به منظور تعیین ضوابط و ساماندهی آن به تصویب می­رسد.

ماده یک: به منظور تعیین ضوابط، نظارت بر روند اعطای بورسیه تحصیلی و انتخاب واجدین شرایط و نیز جذب کمک های مردمی، کمیته‌ای زیر نظر رئیس مؤسسه تشکیل می‌گردد. اعضای کمیته متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی توسط رئیس هیأت امنا تعیین می­شوند.

ماده دو: بورسیه تحصیلی در هرسال (به شرط تأمین منابع) به تعدادی از دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد ورودی همان سال تعلق می‌گیرد.

ماده سه: به منظور انتخاب دانشجویان واجد شرایط، دو برابر تعداد نفرات لازم برای هر گرایش از علوم شناختی از رتبه­ های بالای کنکور (نفرات اول تا دهم) از سوی کمیته به مصاحبه دعوت می­شوند و فردی که براساس سوابق تحصیلی و ویژگی های فردی شایسته‌تر تشخیص داده شود برای دریافت بورسیه انتخاب می­شود.

ماده چهار: کمیته موظف است در فاصله اعلام رتبه‌های کنکور و انتخاب رشته دانشجویان، گزینش نهایی واجدین شرایط را انجام دهد و به دانشجویان پذیرفته شده اطلاع دهد.

ماده پنج: انتخاب کمیته قطعی است و قابل تغییر نیست. در صورت عدم مراجعه فرد انتخاب شده و پایان زمان انتخاب رشته، اعتبار بورسیه برای دوره­ های بعد ذخیره می­شود و به فرد دیگری تعلق نخواهد گرفت.

ماده شش: تضمین اعطای بورسیه فقط برای سال اول است و برای سال های بعد منوط به شروط زیر خواهد بود:

الف) داشتن معدل حداقل هجده در مجموع نمرات نیمسال اول و دوم هر سال.

ب) حضور منظم و مستمر در کلاسها و رعایت ضوابط علمی و اخلاقی مؤسسه.

ج) ارائه گزارش پیشرفت شش ماهه رساله (برای دانشجویان دکتری) همراه با نظریه  استاد یا استادان راهنما به کمیته برای بررسی و تأیید.

د) ارائه گزارش پیشرفت پایان­ نامه کارشناسی ارشد در پایان هر نیمسال همراه با نظریه استاد راهنما به کمیته برای بررسی و تأیید.

تبصره یک: کمیته موظف است هرسال قبل از پایان تیرماه واجدین شرایط برای ادامه دریافت بورسیه در سال بعد را اعلام کند.

تبصره دو: در صورتی که دانشجو شرایط ادامه استفاده بورسیه تحصیلی را از دست دهد، بورسیه او قطع و دانشجو موظف به پرداخت شهریه سال بعد خواهد بود.

تبصره سه: کمیته بورسیه می‌تواند شرایط جدیدی را برای اعطای بورسیه به دانشجویان ورودی سال های بعد وضع کند، اما این شرایط شامل دانشجویان پذیرفته شده در سال های قبل نمی ­شود.

ماده هفت: بورسیه تحصیلی حداکثر به مدت 8 نیمسال برای دوره دکتری و 4 نیمسال برای دوره کارشناسی ارشد قابل پرداخت است و به هیچ وجه قابل تمدید نمی­ باشد و در صورت اتمام مدت مزبور، دانشجو موظف به پرداخت هزینه­ های نیمسال های آتی خواهد بود.  

ماده هشت: بورسیه تحصیلی فقط شامل هزینه شهریه ثابت و متغیر دانشجو خواهد بود و هزینه‌های دیگر را در بر نمی‌گیرد.

ماده نه: در صورت قطع بورسیه تحصیلی به دلیل عدم تحقق شرایط مندرج در ماده شش، اعتبار مربوطه برای دانشجویان سال های بعد ذخیره می‌شود.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نقد
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۸:۲۱ ق٫ظ

یکی از زیباترین رشته ها

نقد نقد
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  نقد

چه پیش نیازی لازم دارد؟ آیا برای کسی که زمینه علوم اعصاب و روانشناسی و کامپیوتر ندارد هم رشته زیبایی خواهد بود؟!

سونیا
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نقد

ببخشیدموضوع اصلی این رشته چه هست.؟