موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه امیرکبیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج اولیه پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال 98 از طریق سامانه ثبت نام اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بررسی مدارک داوطلبان پذیرش بدون آزمون دکتری 98-99 این دانشگاه که اینترنتی ثبت نام کرده اند به اتمام رسیده است.

در این مرحله ضمن معرفی متقاضیان واجد شرایط و ارسال مدارک ایشان به دانشکده های مربوطه، وضعیت متقاضیان واجد شرایط در سامانه ثبت نام از تاریخ 98/3/13 بصورت “معرفی به دانشکده” قابل مشاهده است.

در مرحله بعد، هر دانشکده پس از بررسی درخواستها با توجه به شرایط و تعداد متقاضیان، تعدادی را به مصاحبه دکتری دعوت خواهد کرد که این فرآیند حداکثر تا 98 /3/23 ادامه خواهد داشت و سپس وضعیت متقاضی به “دعوت به مصاحبه” تغییر می یابد.

لازم به ذکر است متقاضیانی که دعوت به مصاحبه می شوند در صورت تمایل به شرکت در مصاحبه باید در ستون “مصاحبه شرکت می کنم” گزینه “خیر” را به ” آری ” تغییر دهند و در نهایت “ثبت برنامه شرکت در مصاحبه ها” را کلیک نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hhh
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

سلام زمان اعلام نتایج نهایی دکتری بدون ازمون دانشگاه امیرکبیر کی اعلام میشههه؟؟؟؟

حمیده تقی زاده
تیر ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

میشه لطفا تاریخ مصاحبه رو لطف کنید اعلام بفرمایییید. من باید از تبریز برم قششششم و این برنامه ریزی میخواد خب .لطف درک کنید فاصله مکانی و زمانی رو. چقدر استرس بکشیم.ممنون میشیم رسیدگی کنید زمانی نمونده که.

آذر
خرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۰۷ ق٫ظ

سلام
هیچ خبری از اعلام نتایج استعداد درخشان فردوسی، اهواز، هرمزگان، اردبیل، اصفهان و علامه ندارید؟؟؟

میراکبر
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  آذر

نه نداریم