انتشار اطلاعیه پذیرش دکتری 98 پردیس‌های کیش و ارس دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاونت آموزشی دانشگاه تهران اطلاعیه ای درخصوص ثبت‌ نام متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری از طریق شیوه نامه اختصاصی در پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس این دانشگاه برای سال تحصیلی 98-99 صادر کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران در خصوص ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از طریق شیوه نامه اختصاصی پردیس‌های بین المللی کیش و ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ به شرح زیر است:

به اطلاع آن دسته از متقاضیان شرکت کننده در آزمون‌های اختصاصی دکتری و کارشناسی ارشد از طریق شیوه نامه اختصاصی در پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس می‌رساند؛ در صورت داشتن شرایط لازم (مندرج در شیوه نامه)، می‌توانند تا روز جمعه مورخ ۲۴/‏۰۳/‏۱۳۹۸ جهت انجام مراحل ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک و اطلاعات لازم به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی:Academics.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

توجه مهم: کلیه داوطلبین موظف هستند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام نموده و با در دست داشتن تاییدیه ثبت‌نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس ذیربط مراجعه نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سانی
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ

سلام،برای دکتری پردیس بدون آزمون سال ۹۹ دانشگاهی اعلام پذیرش و ثبت نام نکرده ؟