موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

افزایش شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در سال ۹۸

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه آزاد گفت: افزایش شهریه نسبت به رشته و محل دانشگاه صادر می‌شود، متوسط پیشنهادی افزایش شهریه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر طهرانچی درخصوص سازوکارهای افزایش شهریه اظهار داشت: با توجه به‌اینکه بین ۱۸ تا ۲۰ درصد افزایش حقوق کارکنان به روش مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت که بخش قابل توجهی از بودجه ما را در بر می‌گیرد و از طرفی هم سبد اقتصادی مردم به خاطر تورم کوچک شده است، سعی می‌کنیم افزایش شهریه را متناسب با رشته‌ها، شهرهای مختلف و مناطق محروم با یک مدل کاملاً متنوع اعمال کنیم. در واقع بین ۱۲ تا ۱۶ درصد افزایش خواهیم داشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور را در ۴ سطح تقسیم بندی کردیم که کمترین افزایش شهریه شامل واحدهای مناطق محروم و کم برخوردار می‌شود. در مجموع بین ۱۰ تا ۲۰ درصد و متوسط بین ۱۲ تا ۱۶ درصد افزایش خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره افزایش حقوق کارکنان گفت: حقوق کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با دولت متفاوت است، چون دولت بر منابع دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بر شهریه استوار است. همچنین‌این دانشگاه پول نفتی ندارد و با توجه به شرایط سختی که در اقتصاد کشور پیش آمده، باید در ابتدا افزایش شهریه را اعمال کنیم، سپس سراغ افزایش حقوق برویم. امسال مدل ۴۰۰ هزار تومان به اضافه ۷ تا ۱۰ درصد را اعمال خواهیم کرد. در پایان خردادماه نیز احکام جدید را صادر و از ابتدای سال معوقه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
-
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۱:۴۹ ق٫ظ

زمان اجرای طرح تجمیع رشته‌های دکتری
کد خبر: ۸۹۸۶۱۵
تاریخ انتشار:
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ۱۰:۴۶
۱۲ May 2019

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم از طرح معاونت آموزشی برای تجمیع گرایش رشته های دکتری خبر داد و گفت: این طرح از سال آینده اجرایی می شود.

به گزارش مهر، محمدرضا آهنچیان درباره طرح تجمیع گرایش رشته‌های دکتری گفت: برنامه‌ای که در حال مطالعه بر روی آن هستیم بدین صورت است که به عنوان مثال، رشته دکتری فیزیک در مقطع دکتری ممکن است چند گرایش داشته باشد همه این گرایش‌ها در رشته فیزیک تحت عنوان پی اچی دی فیزیک، ادغام می‌شود.

وی ادامه داد: گرایش تخصصی دانشجو در مقطع دکتری برحسب موضوع پایان نامه‌ای که با استاد انتخاب می‌کند مشخص می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی این وزارت علوم افزود: یعنی رشته‌ها شاخه شاخه نخواهد بود به عنوان مثال دانشجو با عنوان رشته فیزیک فارغ‌التحصیل شده و تخصصش برحسب پایان نامه وی خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح در واقع گرایش رشته‌های دکتری تجمیع می‌شود، افزود: مطالعات این طرح تازه شروع شده است و چون طرح بزرگی بوده و زمان بر است سال آینده اجرایی می‌شود.

پشت کنکور
خرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۷:۰۸ ب٫ظ

سلام.نتایج ازاد ۲۵به بعد میاد.

زینب
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۳:۱۲ ب٫ظ

چرا نتایج آزاد نمیاد

فاطمه
خرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام زنگ زدم سازمان سنجش آزادگفت پانزده بعدپیگیرشوید

زینب
خرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

امکان داره توی تعطیلات نتایج ازاد بیاد ؟؟

فاطمه
خرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

نمیدونم گلم من به سازمان سنجش آزادزنگ زدم. گفت بعدازپانزده پیگیرباشیدهرچی هست بعدازپانزده مشخص میشه گلم نگران نباش آن شاء الله قبول میشی منم مثل تومنتظرجوابم

فاطمه
خرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام گلم نمیدونم فقط میدونم بعدپانزده میادان شاء الله قبول میشی گلم منم مثل تومنتظرم پناه برخدا

تبریزلی
خرداد ۷, ۱۳۹۸ ۷:۴۴ ب٫ظ

فقط در رشته پزشکی ارزش این همه هزینه کردن رو داره چون بعد از اتمام درس میشه در عرض یک سال کل شهریه پرداختی رو بدست آورد و استخدامش تضمین شده هستش ولی برای بقیه رشته ها این همه هزینه و شهریه آینده ای نداره

بیتا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبریزلی

پزشکی ترمی ۲۵ میلیونه و ۷ سال، یعنی ۳۵۰ میلیون، تو سال اول کارشون انقدر در میارن ؟