اعلام شهریه دوره شبانه دکتری 98 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات شهریه دانشجویان ورودی سال 1398 دوره نوبت دوم مقطع دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، شهریه اعلام‌شده از سوی این دانشگاه برای دانشجویان ورودی سال 1398 دوره شبانه مقطع دکتری به شرح زیر است:

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس 98 - 99

برای رشته گرایش های دانشکده های علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد و حقوق هزینه تحصیلی مبلغ ۷۵۸,۶۶۰,۰۰۰ (هفتصد و پنجاه و هشت میلیون و ششصد و شصت هزار) ریال می باشد و در سایر رشته گرایش ها (دانشکده های علوم پایه، علوم ریاضی، علوم زیستی، فنی و مهندسی، مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و محیط زیست، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، کشاورزی، منابع طبیعی و علوم دریایی، هنر و معماری هزینه تحصیلی مبلغ ۹۲۷,۲۵۰,۰۰۰ (نهصد و بیست و هفت میلیون و دویست و پنجاه هزار) ریال می باشد.

پذیرفته شدگان بایستی برای هر نیمسال تحصیلی به میزان ۱۲/۵ درصد کل شهریه را پرداخت نمایند.

ضروری است که حداقل ۸ درصد این مبلغ به هنگام ثبت نام غیر حضوری، قبل از انتخاب واحد نیمسال اول و به صورت الکترونیکی و مابقی آن (۴/۵ درصد) در طول همان نیمسال (حداکثر تا دو و نیم ماه پس از شروع در نیمسال تحصیلی) پرداخت گردد.

مبالغ شهریه دریافتی در صورت انصراف دانشجو در هر مقطع زمانی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

شهریه های فوق برای ۸ نیم سال تحصیلی می باشد و شهریه مازاد بر ۸ نیم سال به صورت روز شمار محاسبه و از دانشجویان دریافت خواهد گردید. در ضمن میزان شهریه دروس جبرانی، مردودی، حذف اضطراری و نظایر آن براساس شهریه دروس تک درس و به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یا حسین
خرداد ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان؛ مصاحبه مدرس زده ۲۶ و ۲۷ خرداد؛؛ ولی میدونم برای گرایش من توی یک روز انحام میشه؛ الان من از کجا باید متوجه بشم که کدوم یک از این دو روز مصاحبه دارم؟

مهندس
خرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  یا حسین

۱۸ اعلام میشه

تبریزلی
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۰ ب٫ظ

فقط در رشته پزشکی ارزش این همه هزینه کردن رو داره چون بعد از اتمام درس میشه در عرض یک سال کل شهریه پرداختی رو بدست آورد و استخدامش تضمین شده هستش ولی برای بقیه رشته ها این همه هزینه و شهریه آینده ای نداره

الهام
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تبریزلی

اگه دانشجوی پزشکی اطرافتون باشه متوجه میشین حتی پزشکی تم ارزششو نداره، تنها انگیزه فردیه که باعث میشه آدم همچین زحمتی رو متحمل بشه نه انگیزه اجتماعی. چون اصولا هیچ تضمینی وجود نداره

تبریزلی
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

دانشجوی پزشکی در دورافتاده ترین دانشگاه ایران در دوره طرحش بالای ۱۷ میلیون و بعد از اتمام دوره طرح حداقل بالای ۲۵ میلیون در ماه درآمد داره

ت
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

یعنی هر نیمسال اگه ۸تا ۹ میلیون شهریه بشه فقط ۱۲/۵ درصد این مقدار هر نیمسال پرداخت باید بشه پس بقیه ش رو کی میگیرن؟بعد از فارغ التحصیلی؟

الهام
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ت

نه دوست عزیز اگه متنو دقیق بخونید نوشته هر نیمسال ۱۲و نیم درصد کل شهریه کلی که اعلام کردن مثلا ۹۰ و خورده ای که در. کل هشت نیم سال یعنی هشت تا ۱۲ و نیم کل مبلغ اعلام شده اخذ میشه.
تنهادر مورد ترم اول گفته که ۸ درصد مبلغ کل یعنی بازم اشاره به اون مثلا ۹۰ و خورده ای میلیون اول گرفته میشه و بعد تا دوماه فرصت تصفیه بقیه شهریه اون نیم سالو دارید.
موفق باشید

مدیریت ورزشی sport
خرداد ۸, ۱۳۹۸ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

یعنی هر نیمسال ۱۲٫۵ از کل شهریه ۷۵ میلیون یا ۹۲ میلیون که در ۸ ترم بشه ۱۰۰ درصد کل.
ناقابل