بازماندن حدود 4هزار نفر از آزمون دکتری 98 وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: به دلیل عدم ارائه مدرک زبان حدود ۴ هزار نفر امکان شرکت در آزمون دکتری پزشکی را ندارند.

آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرگزاری آنا، اظهار کرد: آزمون دوره دکتری تخصصی پزشکی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این آزمون ۹ هزار و ۶۶۵ نفر ثبت‌نام کردند که از این میان ۵ هزار و ۹۷۵ نفر امکان دریافت کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. ۳ هزار و ۹۹۰ نفر مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه نیستند البته داوطلبان امکان ارائه مدرک معتبر را دارند، اگر این مدارک تأیید شوند، می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: این افراد به دلیل ارائه ندادن مدرک معتبر زبان یا نمره قبولی زبان انگلیسی مجاز به شرکت در آزمون دوره دکتری نیستند.

حیدرزاده اضافه کرد: امکان دریافت کارت ورود به جلسه از دوشنبه ۲۷ خردادماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار گرفته است و داوطلبان تا پایان روز پنج‌شنبه امکان دریافت کارت ورود به جلسه را دارند.

وی افزود: آزمون دوره دکتری در دو نوبت صبح در دو حوزه تهران (دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید پزشکی و ایران)، دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، تبریز، کرمانشاه، اهواز، شیراز، اصفهان، کرمان، مشهد و زنجان برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و داوطلبان باید به موقع در حوزه‌های امتحانی حضور یابند.

حیدرزاده اعلام کرد: سؤالات شامل دو بخش استعداد تحصیلی و تخصصی است، همه رشته‌ها ۶۰ دقیقه برای ۳۰ سؤال استعداد تحصیلی فرصت دارند. زمان سؤالات تخصصی برای هر یک از رشته‌ها مختلف است که در کارت ورود به جلسه داوطلبان ذکر شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی
تیر ۱, ۱۳۹۸ ۸:۵۳ ب٫ظ

من خودم مدرس هستم – اما بهتر ازمون زبان در حین تحصیل اخذ بشه وقت و سرمایه عمر جوانان رو تلف نکنند .