موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر در سال 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فهرست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای نیمسال اول سال تحصیلی 98-99 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، افراد نامبرده در فایل زیر لازم است با مراجعه به سایت دانشکده مربوطه و اطلاع از زمان و دعوت در مصاحبه، با همراه داشتن مدارک بارگذاری شده در سیستم و گواهی ثبت نام غیر حضوری و مدرک تعیین سطح زبان انگلیسی (صرفاً کسانی که مدرک زبان ندارند)، طبق زمان بندی اعلام شده توسط دانشکده ها برای شرکت در مصاحبه به دانشکده ی مربوطه مراجعه نمایند.

 

توجه ضروری: داوطلبان فاقد مدرک زبان انگلیسی که به مصاحبه دعوت می گردند، ضروری است از طریق مرکز آموزش های آزاد دانشگاه (http://stt.kntu.ac.ir) نسبت به تعیین سطح زبان انگلیسی خود اقدام نموده و پیش از برگزاری جلسه مصاحبه، گواهی تعیین سطح صادر شده را اخذ و در جلسه مصاحبه ارائه نمایند.

همچنین یادآوری می نماید این مدرک تنها برای تعیین سطح در روز مصاحبه بوده و جایگزین مدرک زبان که در فراخوان اولیه اعلام شده، نمی باشد.

بنابراین این دسته از افراد علاوه بر گواهی تعیین سطح ارائه شده در روز مصاحبه می بایست مطابق مهلت مقرر مورد اشاره در فراخوان نسبت به ارائه مدرک زبان نیز اقدام نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها