انتشار کارت کنکور دکتری پزشکی آزاد 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ وزارت بهداشت می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به دریافت کارت شرکت در جلسه کنکور اقدام کنند.

به گزارش مهر، تعداد ۹ هزار و ۲۲۰ نفر در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، ۸ هزار و ۹۰۱ نفر در آزمون دکتری تخصصی آموزش محور و تعداد ۳۱۹ نفر در آزمون دکتری تخصصی پژوهش محور ثبت نام کرده‌اند. همچنین از میان ثبت نام کنندگان تعداد ۶ هزار و ۱۲۱ داوطلب زن و ۳ هزار و ۹۹ داوطلب مرد هستند.

آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ تا ۲۹ خرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت می‌توانند کارت خود را پرینت کنند.

زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر از ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری تغییر کرد.

بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمامی رشته‌هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شد به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.

آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مناطق ده گانه آمایشی در شهرهای تهران (۲ حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها