موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

معرفی دعوت‌شدگان جدید به مصاحبه دکتری ۹۸ دانشگاه‌ها

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص معرفی افراد در برخی از کدرشته‌محل‌های دانشگاه‌های شهید بهشتی، علامه‌طباطبایی، کاشان، گنبد کاووس، خلیج فارس-بوشهر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در آزمون دکتری ۹۸ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه 98/03/11 در رابطه با کاهش حدنصاب نمره برخی از رشته‌های تحصیلی برای ارزیابی در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1398 می‌رساند باتوجه به مکاتبه دانشگاههای شهید بهشتی، علامه طباطبایی، کاشان، گنبدکاووس، خلیج فارس –بوشهر و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فنآوری درخصوص کاهش حدنصاب نمره علمی بعد از اعلام اسامی معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه و ارزیابی تخصصی در تعدادی از رشته‌ محل‌‌های مورد پذیرش در آزمون مذکور، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان کدرشته محل‌های مندرج در زیر می‌رساند که کارنامه نتیجه انتخاب رشته این دسته از متقاضیان باتوجه به حدنصاب جدید، اصلاح و بر روی سایت این سازمان قرار داده شده است.

لذا داوطلبان ذینفع می‌بایست با توجه به کارنامه اصلاح شده جدید و براساس برنامه زمانی انجام مصاحبه و متن اطلاعیه مورخ 98/02/31 مندرج در سایت این سازمان به دانشگاه های ذیربط مراجعه نمایند.

دریافت فایل فهرست رشته محلهایی که حدنصاب آنها در آزمون دکتری سال 1398 کاهش یافته است – سری دوم

ثبت‌نام
باخبرم کن!

89 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
چشم انتظار
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

یکی جواب منو بده، بازم احتمال داره ترازا رو کم کنن، یا فقط همینا بود که ماها ساکت شیم، تکمیل ظرفیت چی؟ دانشگاه هایی که پارسال ۷۰، ۸۰ نفر برای مصاحبه میرفتن، الآن بچه ها میگن با همون ظرفیت فقط ۵ نفر رفتن مصاحبه، یعنی همشون قبول میشن؟

امید
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  چشم انتظار

سلام. تا زمانی که کسی اعتراض نکند هیچ ترازی را تغییر نمی دهند. همین تغییر کمی هم که انجام داده اند به خاطر اعتراض بعضی ها بوده است. تکمیل ظرفیت هم کاری می کنند تا احتمالا ظرفیتی نماند. با اینکارشان یک مشت دانشجویی که احتمالا لیاقت پذیرش ندارند را دانشگاه ها می پذیرند و برای افرادی مانند ما بی عدالتی محض خواهد بود. الان سهم ازمون سنجش ۵۰ نیست بلکه شده ۱۰۰ است به نظرم.

چشم انتظار
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

دیگه چه جوری اعتراض بزنیم، همه مون امسال به فنا دادن، لااقل یه جواب درست و محکم نمیدن، الآن خود من از ناچاری دارم دانشگاهی میرم مصاحبه که اصلا دوست ندارم، در صورتی که با رتبه ای که من امسال آوردم مطابق سال های قبل، حداقل ۳ تا دانشگاه مورد علاقه ام باید می رفتم، نه آخرین انتخابامو….

امید
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  چشم انتظار

منم شرایطم مانند شما است. من امسال تصمیم گرفته ام با این شرایط مصاحبه شرکت نکنم. نمی دانم واقعا چه کاری می شود کرد. اینطور که به نظر می رسد با پایین آوردن چند تا تراز سر مردم را گرم کرده اند و عملا دهان اعتراض کنندگان را بسته اند. اینکارشان بیشتر ناعادلانه بوده است. اگر قرار است افراد جدید دعوت به مصاحبه شوند چرا ما نشویم؟!!! چند تا دانشگاه خاص احتمالا برای یکسری افراد خاص ترازها را پایین آورده اند. بدی ما ایرانی ها همین است که تا آخرش پیگیری نمی کنیم. کاری از دست من و شما برنمی آید وقتی جمعیت زیادی از ما باشیم می شود کاری کرد. اینطور که به نظر می رسد همه راضی هستند از نتایج دعوت به مصاحبه!!!!! حداقل در این سایت اینطور به نظر می رسد. من به شما پیشنهاد می کنم که اگر دانشگاه مورد علاقه دعوت نشده اید امسال مصاحبه ای شرکت نکنید.

............
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ق٫ظ

یکی جواب بده! ترازا رو که کشیدن بالا و ما فقط یسری دانشگاه دعوت شدیم، اون یسری هم که با اساتیدش صحبت میکنیم میگن شما احتمال زیاد با رزومتون ایران نمیمونید و نمیپذیرن ما رو! حالا واقعا باید رفت!!!!

مریممم
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

بابا چی وضعش هر کیا میاد از دانشگاه خودش تعریف میکنن بابا یه راهنمایی خواستیم هااااااااااااااا

.........
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریممم

دانشگاه فقط شیخ مفید قم

زهرا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  .........

من اسمشم تا حالا نشنیده بودم
همون دانشگاه قم؟
همه رشته ها رو داره یا برای رشته های خاصه؟

.........
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

رشته های اسلامی فقط
من هم خود شیخ مفید میشناسم ولی دانشگاهش رو نه :)))

زهرا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  .........

خوبه که لااقل یه پس زمینه تاریخی دارید

زهرا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

منظورم پیش زمینه بود

.........
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سید رضی گرداورنده نهج البلاغه شاگرد شیخ مفید بوده در اجتهاد تاکیدش بر عقل و روایات هستن نه افراط در عقل نه افراط در روایات….
البته در حد یه فارغ التحصیل شیمی اطلاعاتم بد نیست:)))))
موفق باشید

زهرا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  .........

از اطلاعات مفیدی که دادین سپاسگزارم

.........
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خواهش میکنیم

داوطلب دکتری
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  .........

اتفاقا دانشگاه مفید دانشگاه بسیار خوبی در رشته های علوم انسانی مثل فلسفه، اقتصاد و علوم سیاسی است. وقتی اطلاعات نداریم همدیگه رو و دانشگاه ها مون رو مسخره نکنیم. با این روحیه که بعضی ها اینجا دارند قشنگ با قاطعیت به سنجش هم اعتراض می کنند و نتیجه هم میگیرند حتما

زهرا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

مسخره نمیکنم.
این روزها خیلیامون گرفتار مصاحبه های فضایی در شرایط موجود و نامتوازن یا شرایط خاص دیگر هستیم که معلوم نیست نتایج زحماتمون به کجا میرسه، یکم شوخی کردن خوب برای بهتر شدن حالمون خوبه دوست عزیز

محمد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریممم

اینا رو بیخیال شو.میخوای دانشگاهی بری که خودت هم جلو سردرش رد میشی به خودت افتخار کنی فقط دانشگاه تهران. از هر نظر بهترین.

امید
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۸:۴۸ ق٫ظ

ما الآن از مسئولین سایت phdtest می خواهیم که لطفا به کمک ما بیایند و کاری کنند تا سنجش تراز تمامی دانشگاه ها را کاهش دهد. لطفا اگر می توانند این خبرها و پیام ها را رسانه ای کنند. کنترل همه چیز از همان روز اول دست سنجش بوده است و کف ترازها را سنجش به دانشگاه ها اعلام کرده است. من از چند استاد دانشگاه های مختلف پرسیده ام و حرفم را تایید کرده اند. اینجا سنجش تخلف کرده است. سنجش نه تنها تخلفش را گردن نمی گیرد بلکه دانشگاه ها را مقصر می داند. الآن هر روز یک عده جدید دارند دعوت به مصاحبه می شوند. ممکن است اصلا اینها همان آقازاده ها باشند که ترازشان خوب نبوده است و به خاطر اینها بعضی دانشگاه های خاص تراز را پایین آورده اند. این بی عدالتی محض است. اگر اشتباهی اتفاق افتاده است برای تمامی دانشگاه ها اتفاق افتاده است نه دانشگاه تهران و یکسری دانشگاه دیگر. همه دانشگاه ها بر اساس دانشگاه تهران ترازشان را بالا گرفته اند تا از کورس رقابت عقب نیفتند. ما از کسانی که می توانند صدای اعتراض ما را به گوش سنجش و دانشگاه ها برسانند کمک می خواهیم. از این سایت درخواست می کنیم که در این راه به ما کمک کند. با تشکر.

محمد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  امید

من فکر نمیکنم اینجور باشه. شاید چند نفری با رتبه خوب مجاز نشده باشن ولی از اون طرف رتبه های خیلی بد با ترازهای پایین بیجهت بخودشون امیدوار میشن و بعد که تو مصاحبه رد بشن ضربه روحی بدتری میخورن. ترازها بالا باشه بهتره و بیشتر به عدالت نزدیک میشه. موارد خاص که تعداد نفرات خیلی کم شد میشه با اصلاحیه جبران کرد. من کارشون تایید میکنم و اتفاقا اکثرا استادا هم همین نظر دارن که با رتبه و تراز پایین بیجهت شلوغ نشه بهتره.

بینام
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۸:۲۰ ق٫ظ

برای یک سازمان بزرگ کشور مثل سازمان سنجش متاسفم که امسال نتونست یه لیست منسجم با ترازهای معقول اعلام کنه هیچ سالی اینجوری نبود نمیدونم امسال چه اتفاقی افتاده وپشت پرده چه خبره !!؟
چه دلیلی داره هر هفته لیست جدید با ترازهای جدید بدن این دیگه چه وضعشه ؟؟!!
واقعااگر از عهده چنین کاری برنمیایین ول کنید پستتون تو سازمانو برید دنبال کارآزاد یا شغل های دیگه
آواره کردین دانشجوهارو امسال

آذین
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان ،ایا امیدی هست که رشته ژنتیک مولکولی ترازش بیاد ،واقعا انگیزه درس خوندن برا سال دیگه ندارم با بالارفتن نجومی تراز ها دانشگاه ها من نمیدونم حالا چرا دانشگاه که قبلا تراز شون پایین بود الان بردن بالا چی چیزی میخواد ثابت بشه اینطوری دیگه کسی مایل به ادامه تحصیل نیست

ژنتیک ۹۸
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آذین

دقیقا!!!! وقتی امسال ۱۷ و ۲۴ مدرس نتونستن واسه مصاحبه برن حتی!!!! کلا انگیزه ای نمی مونه

عرفان. تبدیل
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

کاشان ترازشو ۸۰۰ تا کم کرده. یعنی تا رتبه ۳۰۰ رو دعوت کرده. اصلا منطقی نیست این کارشون. تا الان اعتراض می کردیم تراز رو بیارن پایین الان باید اعتراض کنیم تراز رو بده بالا

دانشجو
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۵۴ ب٫ظ

فقط به این موضوع اشاره می کنم که اساتید ما مثلا برای تعیین یک روز برای افطار دانشکده تفاهم نداشتن!! بعد چطور ممکنه دانشگاه ها و اساتید کل کل کشور همصدا با هم تراز بالا طلب کرده باشند از سنجش. برچسب دروغگو نمی زنم ولی چطوری سنجش می گه که تراز رو دانشگاه ها دادن!!موضوع بعدی اینکه همین که فقط تهران ها و چندجا پردیس و تونستن تراز و بیارن پایین نشانه خوبیه که ما واقعا باید سازمان سنجش رو هدف اعتراض قرار بدیم.خلااااص

امید
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

بله کاملا موافقم. باید سنجش را تحت فشار قرار داد. در دانشگاه و رشته ما من روزی که قرار بود تراز را تعیین کنند بودم. اساتید گفته بودند که سنجش یک سقفی را تعیین کرده حالا می توانیم تراز را کف بگیریم یا بالاتر بگیریم که تصمیم گرفتند همان تراز کف سنجش بگیرند. یعنی تراز را دانشگاه ها تعیین نکرده اند از همان اولش برای سنجش بود. من این را با چشم خودم دیده ام. تک حمله به درد نمی خورد. باید همه ما حمله دسته جمعی بکنیم به سازمان سنجش. سنجش اگر خواسته باشد ۱ ساعته هم می تواند ترازها را تغییر دهد.

داوطلب دکتری
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

در تأیید گفته شما و جهت اطلاع دوستان بر اساس ماده ۳ قانون سنجش و پذیرش که الان ملاک عمله تعیین نصاب برای عبور از مرحله اول آزمون از اختیارات شورای سنجش و پذیرش هست که در سطح بالایی از جمله وزرای علوم و بهداشت عضوش هستند و جالب تر اینکه رئیس سنجش دبیر شورای مذکوره. یعنی پیگیری کارهای اجرایی شورا وظیفه دبیر یا همون سنجشه. اگر هم این اختیار رو به دانشگاه داده سنجش تخلف کرده و اگر هم واقعاً این کار رو نکرده و داره به داوطلبین آدرس غلط می ده برای خسته کردن متقاضیان. نتیجه در یک کلام که سنجش هم مقصر این بلبشو است و هم باید پاسخگوی این اوضاع باشه چون ما هنوز به دانشگاه نرسیدیم که با دانشگاه طرف باشیم. بریم به دانشگاه چی بگیم الان؟ اون وقت یک دانشگاه هم که نیست. بعدشم ما در سنجش ثبت نام کردیم و امتحان دادیم و الان نمره آوردیم و طبیعتا سنجش باید پاسخگوی ما باشه که نیست. علت اصلیش هم کوتاهی خودمون هست که حضوری و دسته جمعی کسی نیومد که بریم سنجش. موفق باشید

دانشجو
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۰۴ ق٫ظ

حرفی که‌من دست و پا شکسته زدم رو شما خیلی شیوا بیان کردی.ممنون. من نمی دونم چطور می شه جمع معترضین حقیقی رو تشکیل داد و برای یک بار جلو سنجش تجمع کرد!!؟ دوستان با چند روز فعالیت مجازی تغییراتی رخ داد. بی شک با حداقل یک بار تجمع تغییرات بهتری رو شاهدیم. ایده ای هست برای این فراخوان؟!

ت
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۵۰ ب٫ظ

دانشگاه تربیت مدرس ریز نمرات رو با مهر آموزش می خواد آموزشم مهر نمی زنه و فقط پرینت میده، سیستم ثبت نامش ریزنمرات بدون مهر رو عدم تایید زده حالا چه کنیم کسی هست در نتیجه سیستم ثبت نامش همین شکلی باشه بدون مهر عدم تایید؟ یعنی دیگه قبول نمی کنند؟

علی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ت

بیشتر دانشگاهها مهر نمی کنند.
با دانشگاه تربیت مدرس تماس بگیرید.

.........
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ت

حتما باید مهر بشه بدون مهر هر کسی میتونه کارنامه رو طراحی کنه
به دانشگاه تون بگید وقتی تایید نمیکنی یعنی قبول نداریم این ریز نمرات رو

پونه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  .........

تو دانشگاه ما مهر آموزش نمیزنن فقط یه مهر که فاقد ترجمه هست.

سعید
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ت

هیچ مشکلی نیست.نگران نباشید

کیوان
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۱۳ ب٫ظ

دوستان لطفا تا دیر نشده برید و از گروه های امزشیتون بخواید تقاضای تغییر ترازها رو داشته باشن

ژنتیک 98
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  کیوان

دقیقا بهترین کار توی شرایط الان همینه

emad
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک 98

سلام. تغییر نمی دهند. بهانه اصلیشون این است که تعداد مصاحبه شوندگان زیاد می شود و ما نمی توانیم مصاحبه بگیریم. تراز را باید سنجش تغییر دهد نه دانشگاه ها. وقتی از طرف سنجش فشار رویشان باشد مجبورند با شرایط کنار بیایند.

کیوان
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۵۱ ب٫ظ

دوستان من فکر میکردم واقعا اعتراض کردین ولی الان فهمیدم هیچ کاری نکردین! من با اساتید دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های تهران صحبت کردم هنوز نمیدونستن این شرایط به وجود اومده، دوستان باید برید و فیدبک بدید به اساتید دانشگاه ها تا بدونن چه خبره و اونام ترازشونو کم کنن. برای اینکه همه چیز درست شه لطفا در کد رشته های خودتون برید به دانشگاه های مورد نظرتون و اعلام کنید که خیلی از دانشگاه ها ترازشون رو کم میکنند و کارنامه ها دارن اپدیت میشن مطابق تغییر تراز دانشگاه ها و …

فقط خدا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۵۲ ب٫ظ

چرا زجر کش می کنن، بابا یه بارکی همه رو کم کنید، خواجه نصیر. بهشتی، امیرکبیر ، خوارزمی،… اینا رو تو ریاضی محض کنید

لیلا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۳۰ ب٫ظ

سلام لطفا ترازها رو کاهش بدین، لطفا عادلانه عمل کنید، لطفا با توجه به عدم اطلاع رسانی قبلی امسال ترازها رو کاهش بدین. با این سیاست جدید راهی برامون جز مهاجرت نمیزارید. ما تا حالا خواستیم بمونیم اما این روزا با اینهمه سیاست متغیر داریم تصمیم میگیریم بریییییم و حتی علاوه بر تحصیل کلا اونجا زندگی کنیم. اینطوری فقط کشور به عقب برمی گرده لطفا رسیدگی کنید و از همه نظر مسائل رو بسنجید.

emad
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۵۹ ب٫ظ

دوستان اینطور که به نظر می رسد هنوز وقت است. لطفا برای شهرستان ها هم اعتراض کنید. فوقش اگر تاریخ مصاحبه شان گذشت یک تاریخ دیگر برای کسانی که مصاحبه ندادند اعلام می کنند. رشته من فیزیک است و وضعیت حد نصاب ترازهای اعلام شده داغون است (ترازها نسبت به پارسال تقریبا نصف شده است و کاهش حد نصاب نبوده است). رتبه های متوسط به مصاحبه بسیاری از دانشگاه ها دعوت نشده اند.

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  emad

سلام
کجاها دعوت شدین؟

emad
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام. جاهایی که دعوت شده ام به درد نمی خورند و تقریبا هیچ جا دعوت نشده ام.

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  emad

انشاءالله هر چی خیر است برای همه اتفاق بیفته.
منم به جز تهران چند جا دعوت شدم ولی بعید میدونم که برم.

ژنتیک 98
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  emad

کجاها اعتراض کنیم :(

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک 98

همینجا اعتراض کنید.
هر چه میخواهد دل تنگت بگو…
همه هوای هم رو داریم

ژنتیک 98
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

من واقعا هرجا میتونستم اطلاع رسانی کردم و ایمیل زدم و زنگ زدم. اصل کاری دانشگاهها هستن که کلا جواب نمیدن تلفنی! شهر ما هم کلا ژن نداره… نمیدونم واقعا

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک 98

تنهایی با رئیس دانشگاه صحبت کردن بی فایده است. باید چند نفر از رشته های مختلف با هم قرار میذاشتیم میرفتیم صحبت میکردیم با رئیس دانشگاهها. این مسائل نیاز به حضور فیزیکی داره

بینام
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۸:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

من قبلا هم خدمت دوستان عرض کردم ‌…دوستانی که مثل من پارسال به مصاحبه دعوت شده بودن ولی امسال باتوجه به رتبه بهتر ،دعوت نشدن روز مصاحبه برن دانشکده هاشون وبه اساتیدمصاحبه کننده بگن همچین اتفاقی افتاده
من شخصا ۱۸ خرداد روز مصاحبه رشتم رفتم دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران واساتید مصاحبه کننده رو دیدم واز اینکه امسال به مصاحبه دعوت نشدم ،کلی تعجب کردن و من براشون دلیلشو گفتم
همه باید همین کارو میکردید

آذین
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  ژنتیک 98

سازمان سنجش یا دانشگاه که بودید

تلنگر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۱۳ ب٫ظ

سازمان سنجش عزیز لطفا تراز همه دانشگاه ها را با جلسه با دانشگاه ها کاهش بدین چرا که اینطوری اعتبار ها و سیاستگزاری ها زیر سوال می روند و بهتر هست به طور جامع همه دانشگاه ها با رایزنی موثر تراز های نرمالی را ارائه دهند. لطفا هرچه سریع تر رسیدگی نمایید تا مسائل عادلانه حل شوند و سهم پژوهش ها در نظر گرفته شوند.

الهام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۳۰ ب٫ظ

یعنی امروز رفتم مصاحبه پردیس خوارزمی …بعد ۵ ساعت انتظار نه رزومه ای نگاه کردن نه توصیه نامه ای گرفتن نه هیچی…تا فهمیدن رشته ام غیر مرتبطه چند تا نظریه سخت پرسیدن گفتن به سلامت…خب اگه نمی خواین رشته غیرمرتبط بگیرین چرا تو دفترچه برای مدیریت می زنید از همه رشته ها ؟ چرا ۹۰ می گیرید؟چرا ما باید یه روز مرخصی بگیریم و اونجور رفتار شه…برای ۵ نفر ۳۰ نفر گرفته بودند….واقعاا که

حقوق جزا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

من حقوقم چند روز دیگه اونجا مصاحبه دارم… با همه اینطور رفتار میکردن؟ مصاحبه چقدر طول کشید؟

سعید
خرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

بله متاسفانه خوارزمی اینطوریه و خیلی رفتار نامناسبی دارن.خداروشکر اونجا قبول نشدم و رفتم صنعتی اصفهان.اصلا هم دانشگاه خوارزمی فضاش خوب نبود.باید بگم اصلا خوب نبود.یه ساختمان کوچیک خیلی معمولی

سحر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ب٫ظ

مازندران هم بیاره پایین ترازشو دیگهه خدایی امسال خیلی برد بالا

ژنتیک 98
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

شهرستانها هم همه مثل دانشگاههای تهران بالا بردن اما کاهش تراز ندارن

عطیه
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک 98

سلام.دوست عزیز ژنتیک‌خوندین؟
وضعیت دانشگاه ازاد چطوری؟

ژنتیک 98
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  عطیه

سلام. بله ژنتیک بودم. اما کلا خبری از آزاد ندارم عزیزم.

صنم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک 98

شهرستانا هم با توجه به تراز تهران ترازشون رو بالا اعلام کردن.تهران ترازسو پایین اورد شهرستانا نههههههه

ژنتیک 98
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  صنم

آره :(

دانشجو
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

چرا واقعا!؟ من اگر اشتباهی کنم کلمه ببخشید را یکبار و رسا اعلام می کنم. چرا مسولین آزمون دکتری امسال هر روز یک حرف از کلمه ببخشید رو اعلام می کنند.الان تعدادی درگیر مصاحبه هستید و یا انتظار نتایج آزاد و دارید. دوستان مصاحبه بسیاری از کد رشته ها و محلها امسال خالی می ماند!! باز هم اعتراض کنیم که این کلمه ببخشید یا اصلاح یک بار و برای همه گفته شه!!

ژنتیک98
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

موافقم باهاتون. مسخره شده همه چی. هرروز کد جدید و ….

ژنتیک98
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

خیلی از دانشگاهها تماس هم بگیریم بخوایم بگیم که حد نصاب کاهش بدن اصلا پاسخگو نیستن! اصلا کسی گوشی رو برنمیداره!

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک98

من علم وصنعت درس خوندم به استادم که مدیر گروهه گفتم چرا تراز دانشگاه ما از شریف و تهران هم بالاتره گفت دست یکی از مسئولان دانشگاهه حتی تلفنی با ایشون صحبت کرد تا با سنجش تماس بگیرند که ترازها رو کاهش بدهن ولی ایشون کاری نکرد استادمون هم شاکی بود از این موضوع
خودشون رو به هر دری میزنن تا با این اندک ظرفیتهایی که میدن راه تکمیل ظرفیت رو ببندن

سامان
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

منم دو سال پیش همه دانشگاه ها دعوت شدم به جز علم و صنعت که ارشد را اونجا خونده بودم.

S
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

دست مدیریت تحصیلات تکمیلیه. یکی از مسؤولین!!!!

بینام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

راه تکمیل ظرفیت از پارسال با بخشنامه های مسخرشون بسته شده

مهندسی مالی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

اخه کاملا مشخصه دوستان فقط میخوان این حجمه ی اعتراضات بخوابه وگرنه مثلا علامه تراز چند رشته اونم اکثرا پردیس خودگردان رو اورده پایین:llllll

دانشجو
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

من لیسانس تهران بودم برای ارشد کم کارکردم و رفتم بهشتی خوندم.خیلی ناراحت بودم که مثلا از تهران رفتم بهشتی.جالب تر از اون اینه که الان تهران مصاحبه می رم ولی بهشتی حدنصاب نیاوردم!! شاید قبول شم.شاید!! ولی این درهرم برهمی حدنصابها برای همه مشکل ساز خواهد شد.شک ندارم.

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

قطعا همینطوره که میفرمایید. توی رشته ما تراز جدیدی که تهران اعلام کرد با تربیت مدرس برابره.
معلوم نیست امسال چند هزار صندلی خالی قرار داشته باشیم؟؟ این وسط تنها چیزهایی که تلف میشه عمر و انگیزه و فرصت های زندگی ماست که برای برخی اهمیتی نداره

مریممم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

دوستان دانشگاه صنعتی شیراز فقط دکتری برق میگیره یعنی در این حد کوچک هست ارزش داره بریم؟
من شنیدم در حد یه موسسه هست بدرد نمی خوره بریم

fffffff
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریممم

دوست عزیز دانشگاه صنعتی شیراز یک دانشگاهی هس که تمرکز اون بر پایه تحصیلات تکمیلی هس و تعداد دانشجوهای کمی دارد فقط به خاطر اینکه دانشجوی لیسانس نمیگیره…..منتها رشته برق این دانشگاه اساتیدی در سطح جهانی داره و قدرت رشته برق آن تقریبا در سطح اول کشور هس منتها از لخاظ پژوهشی دانشگاه صنعتی شیراز نسبت به جامعه آماری آن بهترین دانشگاه های کشور هس و هر سال در رده بندی بهترین دانشگاه های کشور پایین تر میاد……جامعه آماری کم آن به دلیل اینکه قدمت زیادی نداره و قبلا دانشکده صنعت الکترونیک دانشگاه شیراز بوده که مشتقل شده و هر سال مقطع های جدید تحصیلات تکمیلی اضافه کرده و اعضای هیئت علمی و دانشجوهای فعالی در زمینه پژوهشی دارند.

بینام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  fffffff

اگه میخوایین برق بخونید فقط نوشیروانی بابل

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

چرا انقدر نوشیروانی بابل رو بالا میبرید؟
دانشگاه شیراز سطح۱ هست ولی صنعتی شیراز نه
ولی شاید در رشته برق قوی باشه صنعتی شیراز.
تا جایی که فهمیدم در رشته خودم (فیزیک) اغلب دانشگاه های شیراز و اراک و تبریز از صنعتیشون بهتر هستن.
در هر صورت شما بیشتر تحقیق کنید برید تو سایت دانشگاه با زمینه کاری اساتید آشنا بشین

fffffff
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

بله درسته حرفتون…..دانشگاه صنعتی شیراز در رشته شما هم مقطع دکتری نداره و فقط مقطع ارششد داره….ولی دانشگاه صنعتی شیراز میدونم همون دانشجوهای ارشد فیزیکش خیلی رزومه شون قوی هس و حتی یکی از دوستای خودم پارسال ۴ دانشگاه رفت مصاحبه….که با رزومه شون در سه تای اون رتبه اول رو آورده بود در مصاحبه که در نهایت همون انتخاب اولش رو رفت….رزومه شون چهار مقاله isi بود و دو مقاله کنفرانسی حالا بعلاوه تخصص در زمینه چند نرم افزار

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  fffffff

ممنون دوست عزیز

بینام
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

برای اینکه دانشگاه استانداردیه با اساتید مجرب تا حالا ندیدم نمره بیخود به دانشجو بده یا همشهری بازی دربیارن در ضمن تو منطقه آب وهوای معتدل واقع شده ، شهر قشنگ با مردمانی با فرهنگ وشدیدا تحصیل کرده داره ،تا تهران فاصلش کمه و هزاران مزایای دیگه که من تو دانشگاه های دیگه که رفتم مصاحبه مثل نوشیروانی بابل ندیدم

منصور
خرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ولی واقعا بابل سطحش بالاست.به گفتن من و شما نیست.رزومه رو ببینید.
من عمران اونجا هستم.فوق العاده است.مکانیکش بینظیره
شیمی اون هم پارسال اول ایران شد
برقش هم در سطح بالاترین در ایرانه

بینام
خرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  منصور

بهتون تبریک میگم که در همچین دانشگاهی تحصیل میکنید
آفرین

بینام
خرداد ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  منصور

حتما بادکتر گلتبار هم کلاس دارید

....
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  fffffff

اساتید در سطح جهانی رو خوب اومدی :)

fffffff
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

دروغی بهتون نگفتم دوست عزیز…با یک سرچ ساده میتونید متوجه بشید که دکتر طاهر نیکنام و دکتر جمشید آقایی در دانشگاه صنعتی شیراز و کشور و یا حتی جهان چه جایگاهی دارند….جزو یک صدم درصد برترین دانشمندان جهان هستند در رشته برق قدرت

fffffff
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ....

دوست عزیز با یک سرچ ساده در مورد دکتر طاهر نیکنام و جمشید آقایی به رزومه شون و افتخارات شون به حرف من پی میبرید در رشته برق قدرت

....
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  fffffff

من خودم رشته م برق قدرته واینا رو میشناسم دوست عزیز. تعصبت رو دوس دارم :)

مریممم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ....

خخخخخخخخ

مریممم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  fffffff

اووو مای گادددد خخخ

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریممم

خنده نداره مریم خانم. وقتی یه دوست راهنمایی تون میکنه باید استفاده کنید و فرصت ها رو از غنیمت بدونید

.........
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مریم ها همیشه همین بودن شیطون و سرکلاس شلوغ و همه چی رو شوخی میگیرن
خدایا امسال هیچ مریمی تو کلاس ما نباشه آمین

مریم
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  .........

:)))

.........
خرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بگو آمین :)))))

....
خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

دوستان بیشتر علاقه دارن تعریف کنند تا راهنمایی!