پذیرش 1300 نفر در مقطع دکتری دانشگاه تهران در سال 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه تهران از پذیرش تعداد ۱۳۰۰ دانشجوی دکتری برای سال تحصیلی جاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: اگر داوطلبان در مصاحبه عملی کیفیت لازم را نداشته باشند، ممکن است این ظرفیت تکمیل نشود.

دکتر حسین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه مصاحبه عملی پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه تهران به اتمام رسید، اظهار کرد: در حال حاضر نتایج ارزشیابی پذیرفته‌شدگان دکتری در گروه‌های مختلف در حال ارزیابی است و نتایج نهایی تا پایان تیر ماه به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مجموع ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری از طریق کنکور در دانشگاه تهران اعم از پردیس‌ها، روزانه و نوبت دوم (شبانه) تعداد ۱۳۰۰ دانشجو است؛ اما این به این معنا نیست که حتماً این ظرفیت تکمیل شود، چرا که اگر داوطلبی کیفیت لازم را در رشته‌ای احراز نکند، ممکن است آن ظرفیت خالی بماند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران همچنین در مورد ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری از طریق استعدادهای درخشان نیز گفت: حدود ۱۵۰ دانشجو از این طریق در دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پذیرش خواهند شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۳:۲۳ ق٫ظ

دانشگاه آزاد چرا انقدر استرس وارد میکنه و برنامه رو جلوتر مشخص نمیکنه،تکلیفمون چیه؟ زمان مصاحبه رو مشخص کنن برای رفتن به تهران برنامه ریزی کنیم خو

halimeh
تیر ۸, ۱۳۹۸ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

من چند روزه دارم به این فکر میکنم که شما چرا نظرتون رو زیر این مطلب نوشتید؟ این نظر شما چه سنخیتی با این مطلب داره؟

مروا
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ق٫ظ

چرا میگه تموم شده ، تازه هفته بعد مصاحبه پریدس کیش هستش، اگه مصاحبه تموم شده پس این تایمی که دادن چیه؟؟؟

ل
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۰:۳۷ ق٫ظ

ای بابا . من برای مصاحبه رفتم دانشگاهی که ۵ نفر ظر فیت داشت ان هم با پرداخت شهریه
۱۵۰ نفر در مصاحبه شرکت کرده بودند

دکتر
تیر ۴, ۱۳۹۸ ۵:۱۳ ب٫ظ

سلام پس مصاحبه دانشگاه آزاد کیه ؟مشخص نشد چ روزیه؟رشته نرم افزار

پانته آ
تیر ۴, ۱۳۹۸ ۵:۰۵ ب٫ظ

من هرچی گشتم نفهمیدم پردیس های کیش و ارس چقدر ظرفیت دارن برای پذیرش؟ کسی تاحالا قبول شده؟ چی میپرسند از پایان نامه؟

آسیب شناسی
تیر ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

با سلام، بنده پیارسال در تکمیل ظرفیت دانشگاه بوعلی همدان شرکت کرده بودم( شبانه)، ۸ نفر ثبت نام کرده بودند از این ۸ نفر فقط من در مصاحبه حضور داشتم و ۷ نفر بقیه غایب بودند، منو با کلی رزومه( مقالات مختلف ۷ مورد- تالیف کتاب- طرح پژوهشی – اختراع-مربیگری بین المللی و …)، قبول نکردند و به راحتی ظرفیت خالی ماند و من هر چقدر تلاش کردم به جایی نرسیدم. همه دانشگاهها اینطوریه و از نظر دانشگاهها قرار نیست ظرفیت ها پر شود، بلکه از اونهایی که خوششون میاد پذیرشش می کنند و داوطلبان متاسفانه از هیچ حقی در این ضمینه برخودار نیستند.

کیوان
تیر ۲, ۱۳۹۸ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  آسیب شناسی

بله مشکل همین بوده که فقط شما بودید در مصاحبه و چون نمیتونن بر ای یک نفر کلاس تشکیل بدن لذا اعلیرغم شایستگی شما کسی رو نگرفتن

آسیب شناسی
تیر ۳, ۱۳۹۸ ۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  کیوان

نه آقا کیوان مشکل، تشکیل کلاس یا به حدنصاب نرسیدن کلاس نبود، چون در تابستان سه نفر روزانه را پذیرش کرده بودند و یک ترم (ترم اول)ظرفیت شبانه خالی بود و من قرار بود اگر در تکمیل ظرفیت قبول بشم، در ترم دوم به بچه های روزانه ملحق بشم و این مورد مشکلی نداشت چون یکی از استادا قبل از مصاحبه به من گفت. مسئله این است که خالی ماندن ظرفیت ها به هیچ وجه از نظر دانشگاهها مورد مهمی نیست.

رضا
تیر ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

قابل توجه دوستانی که میگفتن الزاما پر میشه.

hanieh
تیر ۱, ۱۳۹۸ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دقیقا