موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

قانونی نبودن صدور مدرک تحصیلی از سوی پژوهشگاه شاخص پژوه حق

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پژوهشگاه شاخص پژوه منحل شده است و اجازه پذیرش دانشجو ندارد.

به گزارش ایسنا، منصور غلامی پیش از ظهر امروز (سه شنبه، ۱۸ تیر) در حاشیه چهارمین اجلاس هیئت امنایی بنیاد علمی اکو و پنجمین نشست کمیته اجرایی آن در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، در خصوص حضور پژوهشگاه شاخص پژوه در دانشگاه اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شاخص پژوه منحل شده و از دید وزارت علوم هیچکس حق تحصیل در این مؤسسه را ندارد.

وی تاکید کرد: تحصیل در این مرکز بدون مجوز قانونی از سوی وزارت علوم تخلف است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه این مؤسسه حق ارائه مدرک ندارد، تصریح کرد: این مؤسسه منحل شده است، و امکان فعالیت آن وجود ندارد و مسئولان شاخص پژوه باید جوابگو باشند.

غلامی تاکید کرد: تنها ساختمان این مؤسسه در داخل دانشگاه اصفهان است و متأسفانه ساختمان را نمی‌توان با جرثقیل از دانشگاه انتقال داد، اما این مؤسسه حق پذیرش دانشجو و ارائه مدرک ندارد.

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه شاخص پژوه از سال ۹۱ مشغول جذب و پذیرش دانشجو بود که در سال ۹۵، مجوز فعالیت این پژوهشگاه از سوی وزارت علوم باطل و این پژوهشگاه منحل شد، اما کماکان در ساختمانی که در سال ۹۱ از دانشگاه اجاره کرده و در تصرف آنهاست، مستقر است و این محل را تخلیه نکرده‌اند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها