موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شناسایی دانشجویان سفارش دهنده پایان نامه از طریق سازمان سنجش

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از شناسایی محل تحصیل دانشجویان متخلف سفارش دهنده پایان نامه از طریق سازمان سنجش خبر داد.

حسین سیمایی صراف در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های دانشجویان متخلف که به مؤسسات، پایان نامه سفارش داده‌اند گفت: در حال استخراج اسنادی هستیم همچنین کارشناس منتخب دادگاه شعبه بازپرسی یک سری اطلاعات را به شعبه گزارش کرده است.

وی ادامه داد: هیئت‌های تخلف انتظامی و کمیته‌های انتظامی فعال شده و آماده رسیدگی به پرونده‌ها هستند یک سری از قراردادهایی که دانشجویان متخلف با مؤسسات عرضه کننده پایان‌نامه امضا کرده‌اند نام دانشگاه محل تحصیل دانشجو را درج نکرده‌اند که از طریق سازمان سنجش پذیرش دانشجو و محل تحصیل دانشجویان مذکور در حال شناسایی است‌.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: بزودی پرونده این دانشجویان در دستور کار هیئت‌های تخلفات انتظامی قرار می‌گیرد، نصف راه را رفته‌ایم تا یک ماه دیگر رسیدگی به پرونده دانشجویان متخلف تکمیل می‌شود ولی به تدریج مقداری که استخراج شده را به دانشگاه ارسال می‌کنیم.

وی درباره تغییرات آئین نامه مقابله با تقلب علمی در هیئت دولت گفت: آئین نامه تغییرات جزئی در هیئت دولت داشته و تغییرات ماهوی نداشته است. تغییرات شکلی صورت گرفته که مورد نظر هیئت دولت بوده است و دوباره به کمیسیون علمی ارسال شده آنجا نیز تغییرات مذکور اعمال و بزودی ابلاغ می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
المیرا
مرداد ۷, ۱۳۹۸ ۰:۳۱ ق٫ظ

اتفاقاخانمهای خانه داروبچه داربهترازمجرداقدردرس رومیدونن وتلاش ومعدل بالاتری دارن لطفاهمه روباخودتون مقایسه نکنین که توان ندارن

سارا
مرداد ۷, ۱۳۹۸ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

دقیقا

ستاره
مرداد ۵, ۱۳۹۸ ۷:۱۷ ب٫ظ

والا من خودم دانشگاه سراسری بودم و تمام پایان نامه رو از قسمت عملی تا نوشتن و پاورشو خودم انجام دادم
بعد میشنویم یا میبینیم دانشگاه هایی مث ازاد و …
اینطوری پایان نامه رو انجام میدن.
همین طوری پشت سرهم فقط بلدن مدرک بدن بیرون
اصلا کاش غیر دانشگاه سراسری (روزانه ) دیگه دانشگاهی وجود نداشت …

اران
مرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

سلام دوست عزیز .من دانشگاه ازاد خواندم .کسی که بخواهد تقلب کند ازاد و دولتی ندارد.این فکر پوچ و تفکر باطل که درباره ازادی ها وجود دارد را بگذارید کنار.در دانشگاه آزاد ما با کمترین امکانات و با پرداخت هزینه بیشترین ساعات روزمان با مطالعه و تحقیق گذراندیم.
من مجبور بودم ازاد بخوانم به دلیل وجود مسایلی و مثل بنده درس خوان در دانشگاه آزاد کثیرند.

عسل
مرداد ۵, ۱۳۹۸ ۶:۰۸ ب٫ظ

بچه های ژنتیک امروز چه کردید؟

لی لی
مرداد ۵, ۱۳۹۸ ۵:۰۹ ب٫ظ

امیدوارم فراگیر بشه.بیشتر این اتفاقا تو دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی هست.یه چیزایی میبینی مغزت سوت میکشه.یارو اصلا از متن پایان نامش خبر نداره میره فقط پاور آماده شده رو اراعه میده و کل نمره رو هم میگیره.خودم به شخصه ده ها مورد دیدم.فقط افسوس میخورم به دو سالی که لحظه لحظش پای پایان نامم رفت.

eng
تیر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

انشالله پایان نامه تمامی دانشگاهها مورد بررسی قرار گیرد و در مورد پایان نامه دکترا سختگیری مضاعف اعمال گردد تا حتی بخشی کوچکی از انهم مشابهت نداشته باشد……

مینا
تیر ۲۷, ۱۳۹۸ ۵:۲۴ ب٫ظ

احسنت …
واقعا باید مجازات سنگینی برای متقلبین در نظر گرفته بشه
به امید روزی که تقلب علمی و خرید پایان نامه به حداقل برسه

ناصر
تیر ۲۷, ۱۳۹۸ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

متاسفانه با یک بررسی ساده متوجه میشید که بالای ۹۰ درصد دانشجوهای ارشد و ۵۰درصد دانشجوهای دکتری پایان نامه هاشون رو خودشون نمینویسن! وقتی دانشگاه میاد کسی رو به عنوان دانشجو انتخاب میکنه که وقت کار پژوهشی نداره باید به اینجا هم فکر کنه! خانومه ۵۰ سالشه کارمنده با ۵ تا بچه قد و نیم قد خوب چطور میخواد وقت بذاره! اصلا وقتی داره که بذاره؟! بعد انتظار دارید خودش بشینه پایان نامه بنویسه!!

مینا
تیر ۲۷, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

دقیقا …
توی کشوری که همه اصرااااار دارن مدرک دکتری بگیرند بهتر از این نمیشه …!
با جذب بیش از حد دانشجوی دکتری بدون در نظرگرفتن اینکه اصلا این دانشجو فرصت دانش جویی را دارد یا خیر ، فقط یکی از نتایج نامطلوب آن افزایش تقلب خواهد بود …!

مهسا ن
تیر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

بیخیال این آمارو از کجا میارید! وقتی توی دکتری هی باید گزارش و سمینار بدی، چطور میتونی خودت انجام ندی اخه

سلام
تیر ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا ن

همه دانشگاه ها واقعا اینطور نیستن؛