اعلام جزئیات اعتراض به کلید کنکور دکتری پزشکی آزاد 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی تا ۴ تیرماه ۹۸ فرصت دارند صرفاً به صورت اینترنتی اعتراض خود را به سوالات آزمون ارسال کنند.

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار شد.

تعداد ۹ هزار و ۲۲۰ نفر در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ ثبت نام کرده بودند.

کلید اولیه آزمون در ۷۹ رشته و مجموعه در روز اول تیر ماه ۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان تا ۴ تیرماه ۹۸ فرصت دارند صرفاً به صورت اینترنتی اعتراض خود را به سوالات آزمون ارسال کنند.

کلید نهایی آزمون ساعت ۱۸ به بعد روز ۱۵ تیر ۹۸ اعلام می‌شود.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۲۶ تیر منتشر می‌شود و انتخاب رشته / محل توسط داوطلبان مجاز در روزهای ۲۶ تا ۳۰ تیر ۹۸ انجام می‌گیرد.

اسامی داوطلبان واجد شرایط برای مصاحبه هفته سوم مرداد اعلام شده و مصاحبه هفته چهارم مرداد تا نیمه اول شهریور انجام خواهد شد.

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در هفته آخر شهریور منتشر می‌شود و ثبت نام دانشگاه‌ها در هفته آخر شهریور انجام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها