موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۸ در دهه اول شهریور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور سازمان سنجش اعلام کرد: نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال ۹۸ دهه اول شهریور ماه اعلام می‌شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری آنا اظهار کرد: نتایج نهایی دوره دکتری دهه اول شهریور ماه ۹۸ اعلام می شود.

وی افزود: آزمون دوره دکتری روز جمعه سوم اسفند ماه ۹۷ برگزار شد. این آزمون ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ شرکت کننده داشت.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: ۴۲ درصد از شرکت کنندگان زن و ۵۷ درصد مرد بودند در این آزمون ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

توکلی ادامه داد: علاقه مندان به تحصیل در دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید منتظر اعلام نتایج از سوی این دانشگاه باشند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

262 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۴۲ ب٫ظ

سلام من بابلسر روزانه ریاضی محض قبول شدم خیلی خوشحالم

ابی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

ه سنجش طرف به خدایی میگه نتیجه رو میگی
خدایی میگه دکتری رو بگم ارشد بگم سراسری رو بگم کاردانی رو بگم تولیمو رو بگم کدوم بگم
میگم دکتری رو بگو
میگه درخشان رو بگم سهمیه رو بگم آزاد رو بگم پردیس رو بگم پیام نور رو بگم دولتی رو بگم کدوم رو بگم
میگم دولتی رو بگو
میگه ریاضی رو بگم فیزیک رو بگم شیمی بگم جزا رو بگم ……کدوم بگم
میگم ریاضی رو بگو
میگه محض رو بگم کاربردی رو بگم آموزش ریاضی رو بگم کدوم بگم
میگم محض رو بگو
میگه جبر بگم آنالیز رو بگم هندسه رو بگم کدوم رو بگم
میگم همش رو بگو
میگه فعلا منتظر بمانید اعلام میشود

زهره نجفی
شهریور ۶, ۱۳۹۸ ۰:۴۳ ق٫ظ

دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت در دکتری داره ممنون میشم جواب بدید

دکتر آینده
شهریور ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

جناب توکلی گفتن هفته آینده، الکی منتظر نباشین

سحر
شهریور ۵, ۱۳۹۸ ۰:۱۶ ق٫ظ

بنظرم فردا میاد ساعت یک تا سه…. من از دانشگاه بهم زنگم زدن ولی باز استرس دارم

اشکان
شهریور ۵, ۱۳۹۸ ۸:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

دقیقا……

خسته از ناعدالتی
شهریور ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

امروز اطلاعیه فردا اعلام نتیجه

پریسا
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

خبری نشدکی میادنتایج آخه؟

دکتر ممکلت
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

همیشه یک روز قبل از اعلام نتایج سنجش اطلاعیه میزنه. فردا صد در صد نتایج نمیاد. رفت واسه ۵ شهریور .همینطور ادامه بدن ۲۲ بهمن نتایج رو اعلام میکنن

زهره
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۸:۲۴ ب٫ظ

سلام.دوستان یک سوال دارم:دانشگاهها رتبه رو خودشون اعمال میکنن و به سازمان سنجش ارائه میدن؟یا اینکه فقط نمره مصاحبه رو برای سازمان سنجش میفرستن و اونا رتبه رو اعمال میکنن؟

محمد
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

سلام فقط نمره ای که مصاحبه رو میفرستن سنجش و اونجا رتبه رو هم لحاظ میکنن و نتیجه رو اعلام میکنن

باغبانی
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۵:۲۹ ب٫ظ

دوست داشتم انشاءالله یه روز جای توکلی رو بگیرم در اون صورت نتایج نهایی رو حداکثر تا دو ماه بعداز کنکور اعلام میکردم بجز نتایج نوادگان توکلی!!! منتظر میذاشتمشون تا سی و یکم شهریورماه که خیلی قشنگ استرس و انتظار رو تجربه کنن

مزدا
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  باغبانی

دو سال گذشته که ۴ شهریور اعلام کردند. من باغبانی دو تا گرایش رشت رو فقط زدم با رتبه ۵۲

خسته از ناعدالتی
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۳:۵۰ ب٫ظ

امروز پیام دادم سازمان سنجش گفتن مشخص نیست هنوز ولی نیمه اول شهریور میزنیم

کنکوری
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۴:۰۷ ب٫ظ

چرا نیمه اول؟؟؟؟؟!!!! مگه نگفتن هفته اول؟

خسته از ناعدالتی
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

هفته اول هم جز نیمه اول شهریور حساب میشه دیگه

کنکوری
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۲:۳۵ ب٫ظ

چرا هیچ خبری از اعلام نتایج نمیزنید؟؟؟؟ بخدا داریم میمیریم…

مینا
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

مثل اینکه آزاد و سراسری قراره باهم بیاد

B
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

ایا اگه پردیس یه دانشگاهی قبول شیم و بعد از ترم یک انصراف بدیم کلا،باید تمام هزینه ها ی ترمای اینده (شهریه ثابت )رو بپردازیم؟ممنون میشم اگه کسی میدونه در این مورد منو راهنمایی کنه

ابی
شهریور ۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۱ ب٫ظ

سلام بر آقوی دکتر یکی از دوستان در گروه دکتری ریاضی ظاهرا زنگ زدن سنجش گفتن نتایج یا شنبه یا یکشنبه میاد بنده از ایشون نقل قول کردم
کاش زودتر تکلیفمون مشخص بشه.
امان از انتظارو بی تکلیفی

دکتر ممکلت
شهریور ۱, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ابی

من که میگم ۴ شهریور یعنی دوشنبه میزنن.. ساعتشم بین ۱ تا ۳ ظهر..

آقوی دکتر
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر ممکلت

ایوول عجب پیشگویی دقیقی ، اگه ناهار اونروز ماروهم پیش بینی کنی دیگه کارت خیییلی درسته

آقوی دکتر
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ابی

مرسی عزیز پ دیگه ان شاالله یکشنبه خبر قبولیت

دکتر آینده
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ابی

سلام
ببخشید دوست عزیز شنبه یکشنبه این هفته یا هفته بعد؟

ابی
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

سلام نمیدونم فکر کنم منظورش همین شنبه و یکشنبه بود متن پیامش رو میزارم شما قضاوت کنین
“””من دیروز زنگ زدم سازمان سنجش گفت شنبه یا یکشنبه اعلام میشه”””

آقوی دکتر
شهریور ۱, ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ق٫ظ

جزئیات زمان اعلام نتایج:

شنبه که هیچی اصن! شنبه رو بیخیال هیچ اتفاق خاصی نمیفته، کسی حال و حوصله انجام هیچ کاری نداره چه برسه دوستان‌مون در سازمان سنجش!!

پس، یکشنبه میان و کارای اعلام نتایجو انجام میدن، دیگه میرن تا دوشنبه

دوشنبه میان و اطلاعیه میزنن واسه زمان اعلام نتایج که روز بعدش هست،

بعدم سه شنبه ظهر روز موعد فرا خواهد رسید و نتایجو میزنن.

ابی
شهریور ۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آقوی دکتر

هیچ حسی کبیسه تر از انتظار نیست

ابی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ ۶:۵۸ ب٫ظ

احتمالا اول محرم نتایج میاد که شبهای پر سوز و ناله ای داشته باشیم

زینب
مرداد ۳۱, ۱۳۹۸ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ابی

خخخخ

پ
مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۴ ب٫ظ

سلام به همگی دوستان
کسی می دونه نتایج دقیقا کی و چه زمانی اعلام میشه ،یعنی تا چندم شهریور باید منتظر اعلام نتایج موند ؟
با آرزوی قبولی و موفقیت برای همگی.

ابی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  پ

سلام دوست عزیز وقتی اول میگن هفته اول شهریور و بعد میگن دهه اول شهریور یعنی به احتمال زیاد ۸ یا ۹ یا ۱۰ شهریور نتایج میاد .به امید موفقیت همه ی دوستان

زینب
مرداد ۳۱, ۱۳۹۸ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  پ

سلام پارسال چهار شهریور اعلام شده نتایج

بیرانوند
مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

اول هفته اول شهریور ماهه، بعد میشه دهه اول شهریور ماه، یکی دو روز دیگه آقای توکل یمیاد میگه اعلام ننایج نیمه اول شهریور ماه … خداییش با کلمات بازی میکنن اینا، یعنی برنامه ریزی اعلام نتایج در یک تاریخ و ساعت خاص انقدر کار سختیه؟ اونم برای یه سازمان با این همه سابقه و تجربه در برگزاری آزمون و این همه دبدبه و کبکبه

احمد
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیرانوند

انگار یه جور بیماری دارن وگرنه از همون ابتدا بگن فلان تاریخ و ساعت و در هگون موعد مقرر اعلامش کنن.. اما مثل همه ی ارگانها اینجام نظارتی صورت نمی‌گیره و اینام هر وقت عشق شون کشید وظایفی رو که بابتش کلی پول میگیرن انجام میدن

مهدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ق٫ظ

فرمودن ۴۲ درصد زن بودن ۵۷ درصد مرد اون یه درصد دیگه چی بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه دوست
مرداد ۳۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اونا هم علل بدل بودن

ابی
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  یه دوست

منظورتون علی البدل هست؟

یه دوست
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ابی

نه دوست عزیز ؛ همون بدل تو ادبیات منظورمه
اون ۱ % مونده نقش بدل رو داره فعلا

ابی
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  یه دوست

دوست فرهیخته علل بدل یعنی علتهای جابجایی که سنخیتی با جمله شما نداره!!!!!!!

ابی
مرداد ۲۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۰ ب٫ظ

سلام بر دوستان فرهیخته
تو فرم صلاحیت اسم چند نفر معتمد آشنا و شماره ی همراه شون رو باید وارد میکردیم
تا الان به هیچ کدومشون زنگ نزدن اگه کسی قبول بشه مگه تحقیقات نمیکنن قبولی های پارسال یا هر بزرگواری که اطلاع داره تو رو خدا راهنماییم کنه .ممنون

آقوی دوکتور
مرداد ۲۶, ۱۳۹۸ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ابی

درود بر تو ای دوست فرهیخته.
اینجوری نیس که حتما بخوان از همه تحقیق کنن یا حتما ب اون افرادی که معرفی کردی زنگ بزنن. من که هفت_هشت تا از دوستام قبولی پارسال و سال های گذشته هستن اما زنگ و تحقیقی در کار نبودش.
نگران نباشید خیلی کم پیش میاد کسی رد صلاحیت بشه، مگه اینکه طرف مجرم سیاسی و… باشه.

ابی
مرداد ۲۷, ۱۳۹۸ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  آقوی دوکتور

ممنونم از پاسخ گویی شما
سپاسگزارم

ابی
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۳۵ ق٫ظ

چقدر انتظار سخته خداییش فرسایش محضه

امیر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سلام.دانشگاه مازندران برای مصاحبه گفته بود مدارکتون پژوهشیتون رو در سیستمشون بازگزاری کنین. و میگفتن دز همون سیستم هم نمرات پژوهشی و اموزشی رو اعلام میکنن و میزنن. ایا این درسته؟ کسی خبر داره ازین ماجرا. چون مازندارن چیزی رو حضوری تخویل نمیگرفت وفقط چک میکردن که مدارک بارگزاری شده باشه.
روز بعد از مصاحبه من در سیستمشون چند تا از مقالات پژوهشی در مجلات و همایش ها رو تایید کزدن و چند تا رو تایید نکردن چون همایش زیاد داشتم اول ۵ تا تایید شد. و روز بعد از اون دوباره تمام مقالات همایشی من رو تایید کردن در سیستم که ۱۶ تا بود. به نظرتون دو بار بررسی مدارکم رو. کسی تجربه داره.

مینا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

بچه ها کی شروع میکنن برای صلاحیت عمومی تحقیق؟ من خیلی استرس دارم

...
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

واقعا مگه تحقیقم میکنن ؟

هیراد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

سلام. بررسی صلاحیت عمومی به صورت رندم و تصادفی صورت میگیره. یا احیانا اگر کسی پرونده خاصی داشته باشه. نگران نباشید امکان رد شدن در صلاحیت عمومی خیلی ضعیفه.

محمد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

تحقیق کجا بود؟!!

دکترا برق
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۱۱ ب٫ظ

دانشکاه سراسری هم باید مثل ازاد متمرکز کنه مصاحبه هارو

ن
مرداد ۲۱, ۱۳۹۸ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکترا برق

خیلیم جالب نبود.چون اکثر اساتید از دانشگاه های تهران مرکز، غرب، شمال و علوم تحقیقات بودن و اکثرا با بچه های خودشون هماهنگ کرده بودن.یعنی تقریبا تنها مزیت امسال این بود که لااقل برای ازاد مجبور نباشی به شهرهای مختلف بری وگرنه از نظر تبعیض خیلی بدتر بود چون تهرانی ها بچه های خودشونو گلچین کرده بودن

نگار
مرداد ۲۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ن

دقیقا همینه من کسایی رو میشناسم که الان دانشجوی علوم تحقیقات هستن بدون رزومه ی خاصی فقط صرف اینکه با اساتید اشنایی داشتن و سال های قبل همون دانشگاه مشغول بودن . این تصمیم فقط برای تهرانیها بود

مرتضی-کامپیوتر
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

آن چیزی که امید است لااقل در سالهای آتی برای پذیرفته شدگان سراسری هم مدنظر قرار بگیره انجام مصاحبه بطور متمرکز و یکجا مثل مصاحبه ای که دانشگاه آزاد در علوم و تحقیقات انجام داد و کمی از افکاری که باعث فکر وخیال واهی و باندبازی و ….میشود نشود…چرا که امسال به چشم خود دیدم کسانی که رتبه بدتر از من داشتم بعد از مصاحبه حال و احوالشان را دیدم (بند پ) .امید است حق به حق دار برسد…
ما که اینهمه زحمت کشیده بودیم زحمتمان به هدر نرود.چراکه سن مان بالا میرود و از درس خواندن خسته تر میشویم

شادان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

اره واقعا من هم رتبم خیلی خوب بود اما متأسفانه رتبه اصلا مهم نیست مهم بند پ در مصاحبه دکتری متأسفانه اختیارات دانشگاهها اینقد زیاد و حق ناحق خیلی زیاد. دقیقا این اتفاق واسه منم افتاد.

مصاحبه دکتری
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

واللله من مصاحبه دادم نمیدونم قبول میشم یا ولی فکر کنم حتما قبول میشم یعنی بهتر از من کیو میخوان مگه

شقایق
مرداد ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۰۶ ب٫ظ

مهم نیست کی بهتره. مهم اینه که استاد کی رو بهتر می بینه

مرتضی-کامپیوتر
مرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  شقایق

اره،ما که از این شانسها نداریم….

دکتر 98
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۸:۱۷ ب٫ظ

پارسال چهار شهریور مشخص شد من مردود شدم. چقد روز تلخی بود برام. امسال تلاش کردم رتبم تک شد. امیدوارم تربیت مدرس قبولم کنن.

مرتضی-کامپیوتر
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر 98

منکه رتبه ام ۲ رقمی شده چه انتظاری بکشم؟؟؟امیدی برای قبولی من است؟؟؟

دکتر 98
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۰:۰۲ ق٫ظ

آره قطعا امیدی هست. طبق براورد من از سالهای قبل رتبه خیلی تو قبولی تاثیر داشته. من با اینکه رزومم خوب بود اما حتی پایین ترین دانشگاه هم پارسال قبولم نکردن چون رتبم خوب نبود. هر چند نظرات بچها رو میخونم اکثرا مخالف نظر من بوده

دکتر 98
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۰:۰۴ ق٫ظ

ببخشید فک کردم گفتین رتبم دو شده. بستگی داره چند نفر تو رشتتون پذیرش بشن. و اینکه دو رقمی شما بالاست یا پایین. ولی انشالله قبولی خدا بزرگه.

مرتضی-کامپیوتر
مرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر 98

زیر ۵۰ است

دکتر 98
مرداد ۲۴, ۱۳۹۸ ۲:۰۴ ق٫ظ

قبول میشین نگران نباشین. من نزدیکای نود بودم پارسال و حدودا ۶۰ نفر روزانه قبول میشد رشتمون

خسته از ناعدالتی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۸ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر 98

چه رشته ای هستی دوست عزیز؟

کبری کامپیوتر
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۵۲ ب٫ظ

منم رتبه ام دو رقمی شده، اما پارسال رد کردن با دو رقمی،دگ امسال ببینم چی میشه

مرتضی-کامپیوتر
مرداد ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

رتبه شما پارسال چند بودش؟

آقوی دوکتور
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

ای وااای !!! چرااا آخه ؟!!!! اینبارو یادشون رفت که قبل از هرچیزی تعداد دقیق داوطلب هارو بگن!! فکنم حواسشون نبود !! عجیبه

دریا
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۱ ق٫ظ

شما چطوری بهتون روز مصاحبه بهتون گفتن ورتون می دارن.منو که فقط ارشاد کردن.دو تا مقاله داشتم. مدرک زبانم هم تاریخش گذشته بود.بعد استاده برگشته می گه برو مدرک زبانو بگیر کنفراس و همایش شرکت کن. بعدش دلشون سوخت برام گفتن اخه خیلیا اومدن مصاحبه . بهم دلداری می دادن ولی نگفتن ورت می داریم.سال بعد بیا ایشالا.منم گفتم من می خوام از اینایی که اومدن مصاحبه هر کدم بار علمی و رزومه ش زیاده اون قبول بشه و حق به حق دار برسه.بعدش گفتن این همه راهو چطوری می خوای بیای اینجا دکترا بخونی.خخخخخ. من از مهاباد رفته بودم. دانشگاه هم رشت بود. این همه مصاحبه ی من بود.

زری
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دریا

منم دانشگاهمون همینجوری جوابمو دادن. رشته شما چی هستش؟؟

دریا
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  زری

بیوشیمی هستش.

libra
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

به من گفتن ورت میداریم، منم هم روزمه ام خوب بود هم رتبه ام تک رقمی. حرفشونو باور کردم. حتی استاد راهنمام هم مشخص شد در جلسه مصاحبه. ولی یکی دو هفته بعدش خبر اومد که یه نفر قبلا از استاد دیگه ای قول گرفته بوده و اونو برداشتن، و به استادی که منو خواسته بوده هیچ سهمیه ای ندادن برای برداشتن دانشجو :(

مرتضی-کامپیوتر
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  libra

شما استعداد درخشان بودید یا با آزمون شرکت کرده بودید…؟؟
واسه من هنوز مشخص نشده آیا امیدی دیگه نیست برام

libra
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۶:۱۷ ب٫ظ

من با آزمون بودم، اما تا حدودی از نتایج معطل شدم. هرچند برای نهایی شدنش باید صبر کنم تا اعلام نتایج نهایی. امیدوارم حقمو بدن :(

صبا
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

به من پوسخند میدن چراشو نمیدونم. هیچ امیدی ندارم

صبا
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

میزدن

عل
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

منم برا یکی از مصاحبه ها کلا درمورد مسیر اومدن صحبت کردم. گفتن دوباره اون مسیر رو نیای از فلان جا بیا راحت میرسی؟

دریا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۷:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  عل

نگران مسیر ما هستن خوب

دریا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۷:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  دریا

والا آدم نمی دونم چی بگه، خوب دکترا مثل کارشناسی نیست که همه شهرها داشته باشن،الان رشته ما سر جمع سه چهار تا شهر داره دیگه بحث مسافت روگفتن تو جلسه مصاحبه کاملا بی معنیه.

نسیم
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

به این خاطر میگن چون خیلیها اول شرایط مسافت قبول میکنن ولی بعد از اینکه پذیرش شدن کلاس ها رو یک درمیان حاضر میشن یا گاهی اصلا نمیشن

مرتضی-کامپیوتر
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

بدجوری…

مرتضی-کامپیوتر
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

البته واسه منم اینجوری بود…من رتبه ام ۲ رقمی بود با مقاله چاپ شده،۳تا کنفرانسی،یه دونه کتاب تکالیفی…ولی با اینهمه فکرنکنم قبول بشم روزانه ها…امیدوارم پارت بازی نکنند ولی اونی که من دیدم روز مصاحبه چیز دیگری را نشان میداد…منم ۱۰۰۰ کیلومتر راه اومده بودم تا تهران….

دریا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۳۶ ق٫ظ

امیدوارم قبول بشید.خدا بزرگه

امیر
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۴۹ ق٫ظ

من مصاحبه رفتم علوم تحقیقات گفتن قبولی بعد من اگر تا ٣١ شهریور دفاع نکنم میتونم ترم اول مرخصی بگیرم تا پایان نامه دفاع کنم یا که نمیشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

FMD
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

نه نمیشه

صغری
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

برای دانشگاه آزاد میشه . ترم اول مرخصی رد می کنند . مشکلی نداره . اون قانون که میگه باید تا تاریخ ۳۱ شهریور فارغ التحصیل بشید برای دانشگاه سراسری هست . دانشگاه آزاد فقط پول شهریه رو بدی همه چی حله

امیر
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  صغری

مطمئنید؟
اخه میگن نمیشه!!!!

سعید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۱۴ ب٫ظ

پارسال دقیقا ۴ شهریور اعلام شد و ما هم هفدهم ثبت نام کردیم.
آزاد هم ۱۸ شهریور اعلام شد

جمال
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

پارسال ۴ شهریور نتایج اومد

نگار
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  جمال

دولتی یا آزاد؟

قوبیلای بزرگ
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

باسلام به همه دوستان
فراخوان عمومی برای مبارزه با حدنصاب مرحله مصاحبه
تا دیر نشده این موضوع را پیگیری کنید من قوبیلای خان فرمان اعتراض به این ظلم بزرگ را صادر می کنم همگی به پیش
برای اعتراض و فریاد به این ظلم آشکار
به پیش بروید که پیروزی با ماست

اشکان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

آخه چرا دارید بچه ها رو گمراه میکنید.
این جدی هست شوخی نکنید باهاش
بحث سرنوشت خیلی از ماست

حسین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

آقا خواهشا تو این مسئله جدی باشین بخدا ۲ سه ساله حق مارو میخورن یه آب هم روش ف فقط اونایی که الکی با همین روش آشنای استاد بودن شاگرد استاد بودن دارن دکترا می خونن که نمیگم همشون ولی حداقل ۵۰ درصدشون حقشون نیست و با روابط انتخاب می شن
لطفا اجماع ۸۰ % آزمون ۲۰ ۵ دانشگاه رو تشکیل و مجددا جهت حصول نتیجه به دیوان عدالت شکایت بشه تا مثل ترازها نتیجه گرفته بشه
یا علی

مرضیه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

دقیقا با نظرشما موافقم کسایی که ارشد دراون دانشگاه خوندن قطعا برای دکترا هم پذیرششون میکنن حتی بهتر از رتبه های برتر از دانشگاه های دیگه واین بی عدالتی محضه!!! نه مقاله ای نه روزنه ایی صرف اینکه استاد راهنماشون بودن و بخوان کارشون رو ادامه نه بدن

مهدی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

ظرفیت دکتری تو اون دانشگاه شاید ۳ نفر باشه و ظرفیت ارشدش ۱۰ تا. چجوری همه رو برمیدارن؟ چجوری بینشون انتخاب میکنن؟ اگه هیچکدوم رتبه نیارن چی میشه؟ یعنی فقط میخواید قبول نشدن خودتونو بندازید گردن هر کسی جز خودتون.

مرضیه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

الان کسی نخواسته قبول نشدنش رو صد درصد بقیه مقصر کنن ولی چیزی که به وضوح دیده میشه مخصوصا برای رشته هایی که پذیرششون کم هست!!! رشته بنده در کل کشور فقط دو نفر پذیزش داره که سال گذشته رتبه یک از دانشگاه تبریز اومدن ولی پذیرش نشدن رتبه های سه و پنج همون دانشگاه قبول شدن

مرجان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

موافقم بخدا من با رتبه ۱۲ دانشگاه تهران زنگ زدم میگه مصاحبه مجدد دعوت نشدی قبول نیستی ببخشین چون سفارش نشدم من از نظر علمی هم پربار اینا واقعا بی وجدانن

حسین
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مرجان

سلام ببینید دکتری مثل کارشناسی یا ارشد نیست مثل یه معامله میمونه چون ظرفیت با استاده نه دانشگاه یعنی استاد دانشجو برای خودش برمیداره لذا اولویت بندی با خودشه و اصلا رتبه اینا فقط یه کشکه ، کسی رو برمیدارن که مقاله های پژوهشی براشون تو مجلات خارجی کارکنه یا کلاس هاشونو بندازن بهش ورقه های امتحانی رو براشون تصحیح کنه و … حالا اگر کسی رو که میشناسن تو جمع مصاحبه بود شما ول معطلید که در ۹۵ درصد مواقع بالاخره یه دانشجوی این شکلی خودشون تو پذیرفته شده ها هستش میمونه شانستون یارتون باشه و حالا یک در هزار سال اینطوری نشه شاید قبول شید مخصوصا تو رشته های فنی که پذیرش بسیار پایین و در حد یک نفر دو نفر هستش
خوب معلومه تو رشته ای که ۵ الی ۶ نفر پذیرش داره ۲ نفر احتمال احقاق حقوقشون رو دارن بدیهیه ولی بقیه نه

اصغر پفک
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

رتبه کجاش کشکه؟ توی یک رقابت علمی چون نمی تونی جز نفرات اول باشی کشکه؟ عجب ب ب

حسین
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر پفک

من خودم رتبه ۲ رقمی زیر ۵۰ بودم نفرات اول

مرجان
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

موافقم همه چی دست سنجش بیفته یه مشت ظالم زنگ زدم چه تربیت مدرس چه تهران میگن دلنشجویی می گیریم ارشد و کارشناسی همبنجا بوده باشه خب چه حرفیه خدای من

شادان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مرجان

کاش همه چی دست سنجش بیفته.واقعا داره ظلم میشه ب ما

شادان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

اره بخدا چند ساله داره حق ناحق میشه هرکس دانشجو خودش برمیداره بخدا سنمون رفت بالا رتبمون خوب رزومه داریم اما اینا مهم نیس فقط کسایی ک خودشون بخوان.لطفا یه فکری بکنید

حسین
مرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شادان

چاره اش مثل برنامه ترازها که همه اعتراض کردن پایین آوردن ، به دیوان عدالت شکایت بشه و ارزش آزمون ۷۵ درصد و دانشگاه ۲۵ درصد بشه ، فقط در اینصورت هستش که عدالت رعایت میشه و تقریبا درست چون در حال حاضر وقتی نتایج اومد برین کارنامه هاتون رو چک کنید اسمن ۵۰ پنجاهه ولی چون دانشگاه در ۱۰۰ ضرب و تراز نصف میشه عملا سهم دانشگاه ۷۵ و سهم آزمون ۲۵ درصده و دروغ میگن اینا همه و اینکارو استادها بخاطر مسائلی که قبلا اشاره شد کردند، اینجا فقط اونایی به نظرات ما اعتراض دارن که خودشون یکی از برخورداران هستند بقیه باید یه تونی به خودمون بدهیم و اعتراض کنیم و حقمونو بگیریم

آسیب شناسی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

آقای توکلی عزیز، ما داوطلبان دکتری یک سوال مهم! و حیاتی داریم!!! اگه جواب بدید خیلی از مشکلات ما حل می شه، و اون اینه که دقیقا بفرمایید آزمون دکتری ۹۸ کی برگزار شد و چند نفر در اون شرکت کردند؟ چون من یادم رفته!!!!!! از پس امتحان کنکور دکتری دادم(۹ بار!) آلزایمر گرفته ام. حالا اعلام نتایج چندان مهم نیست، این همه نیمه! دهه، یک سوم! اول و آخر داریم . اصلا اگر برای شما خیلی لذت بخشه!!! می تونید بعد از عید اعلام بفرمایید. متشکر

محمد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ب٫ظ

نهایت تا پنجم جواب میاد

بهناز مهندسی شیمی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

پنجم مهر؟

بهناز مهندسی شیمی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

:))))

دکتری مهندسی شیمی
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۳:۴۵ ق٫ظ

Happy

محمد
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۹:۳۴ ب٫ظ

اره، باش تا بیاد

امین
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۸:۴۸ ب٫ظ

چرا همه می گن بلاتکلیفیم خوب مگه استاد بهتون نگفته شما رو برداشتم. اگه شما رو انتخاب کرده به نظر من حتما قبول می شید اگه نه که هیچ (خوب واضح دیگه چون استاد حتما زنگ می زنه به خاطر ظرفیتش و …). منتظر بودن چه معنی داره

آبی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  امین

اصلا این طوری نیست که شما میگین ، بستگی به رشته و گرایش و اساتید داره و اینطوری نیست که همه بدونن

نیل
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امین

از کی تا حالا سر جلسه مصاحبه میگن ورت داشتیم یا نه. شما حتما پارتی داشتی که بهتون همونجا گفتن یا کسی که این تجربشو بهتون گفته پارتیش کلفت بوده.

libra
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیل

سلام به من تو جلسه گفتن ورت میداریم. بعدش فهمیدم که منو نخواستن الکی گفتن :D

امین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  نیل

سر جلسه مصاحبه به من چیزی نگفتن. کلا هم اساتید رو نمی شناختم و پارتی نداشتم. چند روز بعد استادی که منو برداشته به من زنگ زد گفت من شما رو برداشتم اگه جایی دیگه بهتون اکی دادن یا اولویتی قبل از ما دادین کنسل کن. منم از خدا خواسته گفتم اکیم . گفت اگه نمی یای حتما به من بگو که من تغییر بدم اولویتم رو.
البته من رفتم فردوسی مشهد مصاحبه استاد ۱۰ نفر انتخاب کرد سر جلسه و شمارشو داد. گفت زنگ بزنید اطلاع بگیرید که زنگ زدم گفت نه شما رو بر نداشتیم.

مهدی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیل

خیلی از دانشگاهها اینطوریه اتفاقا که استاد همون لحظه بهت میگه من ورت داشتم و با استاد دیگه یا دانشگاه دیگه ای مصاحبه نکن برای من این اتفاق افتاد و اصلا هم پارتی نداشتم و نمیشناختمش

دانشجو
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  امین

چه استاد کم‌تجربه‌ای داری که این حرف رو بهت زده.امیدوارم بتونه کمکت کنه:))))

رضا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

واقعا. مطمئنید کارآموز نبوده؟ :)

m
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

چه ربطی داره. اکثر دانشگاهای سطح ۱ و ۲ ممکنه بعد مصاحبه نظرشون بگن. سؤال هم کنید حتما بعضی اساتید میگن.

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  امین

دانشگاه اولویت پنجمم بهم گفت همه اولویت ها تو حتما حدف کن ما اسمتو رد میکنیم
ولی نه من حدف کردم نه اونا صد در صد میشه به حرفشون اعتماد کرد ممکنه بعد از من یه داوطلب قوی اومده باشه و استاد اسم اون رد کنه فوقش منو بعنوان ذخیره رد کنن…
هیچی مشخص نیست و باید امادگی کلمه مردودی رو داشته باشیم

مهدی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

اصلا چیزی به نام ذخیره نداریم دوست عزیز

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

نه عزیز داریم پژوهشگاه مهندسی شیمی که ۵ نفر ظرفیت داشتن من تو لیست هستم ولی جز نفرات اصلی نیستم گفتن امیدوار باش که نفرات اصلی اولویت های دیگه شون قبول بشن تا شما جز ۵ نفر قبولی باشین….
البته اگه دانشگاه هیچ کسی رو دارای صلاحیت تشخیص نده ذخیره که به سنجش اعلام نمیکنن بماند ظرفیت اصلی رو هم خالی میزارن

اشکان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ب٫ظ

دوستان من تو راهم که برم دیوان عدالت اداری برای این قضیه.
همه بریم با یک نفر درست نمیشه .
حدنصاب گذاشتن ظلم به همه و بی قانون است.
من تجربه دارم خواهشا اگه پیگیر نشدید و نرفتید بعد دیدن کارنامه های مصاحبه ها و اون اعداد درخشان گله نکنید

ناشناس
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

ای دستت می رسد کاری بکن.
بچه های تهران این وظیفه شماست.

محمد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

شعبه دیوان توو شهرستان‌ها هم هست. یه تکونی به خودت بده

اشکان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

بله دقیقا
همه کاری بکنیم

محمد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان

خدا پشت و پناهت باشه.

نازان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب٫ظ

آقای توکلی میشه یه بار دیگه آمار رو بگین چند نفر شرکت کردیم.؟ من حواسم نبود داشتم پفک میخوردم.

نگار
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۱۶ ب٫ظ

سلام،دوستان درجریان هستید که امسال تکمیل ظرفیت
داره دکتری یانه؟

هیراد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام. سازمان سنجش از چندماه قبل گفته که امسال تکمیل ظرفیت نداره. اگه هنوز رو حرفشون باشن همینه.

زهره نجفی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ

سلام من متوجه نشدم کسانی که به مصاحبه هم دعوت نشدن بازم میتونن امیدوار باشن که اسمشون اعلام بشه ؟

دانیال
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

:-|

.......
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

سلام. نه کسایی که مصاحبه دعوت نشدن که قبول نمیشن

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

کارشناسی که نیست!!!!!!!!!!!!!!

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

طبق رویه جدید کنکور این یکی دوسال اخیر!!!!!!

یگانه
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

احیانا شما خانم شیرزاد توی ساختمان پرشکان نیستید؟!!!!!!

مهدی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  یگانه

عالی بود :))

عل
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

فقط میخواستم بدونم استعداد تحصیلی رو چند درصد زده بودین؟

سوفیست
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

بله به نظر من شما همیشه میتونید امیدوار باشید.موفق باشید.

فرزاد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

به احتمال زیاد اون دانشگاههایی که انتخاب کردین، قبول میشین (مخصوصا اولویت اول تا سوم)

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

دانشگاههای تهران نه ولی شهرستان ها ۹۹ درصد از کسانی بر میدارن که مصاحبه شرکت نکنن

طه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهره نجفی

چقدر توهین می کنید. به این راحتی دیگران رو مسخره کردن ! به این راحتی به دیگران توهین کردن. یه چیزی هم قبلنا بود بهش می گفتن اخلاق . حتما بعد از این پیام هاتون هم یه لبخند رضایت رو لباتون نقش بسته که چه جملات پر ارزش و گرانبهایی گفتید.
اصلا احتمال نمیدید شاید این بنده خدا سال اولش هست که دکتری شرکت می کنه شاید خیلی در مورد شیوه پذیرش دکتری مطالعه نکرده اطلاع نداره و…

ناراحت از درک پایین مسئولین
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۲:۲۵ ب٫ظ

خواهشا اگه کسی از دوستان از طریقی به اقای توکلی می تونه پیام بده ، بهشون بگه که والا به خدا این نحو اعلام کردن زشته. اخه چرا خودتون رو خوار می کنید. این چه رفتار زشتی که هربار این همه آمار میدن. آدم کمی درک اجتماعی هم داشته باشه بد نیست.

eHsA
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۲:۵۶ ب٫ظ

دوست عزیز / آقای توکلی هربار آمار نمیدن / خبرگزاری ها خودشون برای پربار شدن خبر، این آمارها رو اولش اضافه میکنن

ناراحت از درک پایین مسئولین
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

چیزی که از ظاهر خبر فهمیده میشه خلاف فرمایش شماست. دقت کنید : وی افزود ، توکلی همچنین ادامه داد ….
احتمال داره که اقای توکلی به خاطر کم بودن محتوای صحبتش این آمارها رو بیان کنه!!!!
به هر حال هر کی این آمار ها رو اضافه می کنه ، درک اجتماعیش پایینه. (خیلی دارم با تعبیر مودبانه میگم که به کسی بر نخوره .)
کسی هم شکایت نکنه که این نحو نقد کردن غیبته و …. نقد کردن یک رفتاری که بارها در معرض چندین میلیون نفر اتفاق می افته ، غیبت نیست. (دفع شبهه محتمل بود )

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۳۵ ب٫ظ

بچه ها درست میگن امار رو سایت میذاره برا پر شدن خبر. من خودم خبرنگارم

eHsA
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۳۷ ب٫ظ

مطمئن باشید عرض بنده صحیح هست/ کار خبرگزاری هست برای جلب مخاطب

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

نه جلب مخاطب نه. ما بهش میگیم” پرورش خبر”

ویکتاریون
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۰۱ ب٫ظ

فکر کنم اینا فقط یه بار آمار میدن. خبرگزاری ها برای این که محتوا تولید کنن و خبرشون به همون یه خط تاریخ اعلام نتیجه محدود نشه؛ با این آمارا صفحه رو پر می کنن.

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

دوستان شما بناروبزارید برادهه اخرشهریور پارسال همین شرایط بود ایقد گفتن واعلام نشد بخصوص دانشگاه ازاد اصلا به خودت استرس وارد نکنیدهرچقد هم بخواید خودتون روگول بزنیدبراتاریخ وزود اعدام شدن نتایج فقط فشار عصبی به خودتون میاد کارهای روزمره تون روانجام بدین وبنا روبزارید دهه اخر شهریور

رضا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۲ ب٫ظ

دوست عزیز سراسری دهه اول میاد همیشه. آزاد همه چیزش بی حسابه

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

ببخشید من این حرف رومیزنم ولس درشان یک دکتر اینده نیست اینجوری حرف بزنه من رتبه یک روداشتم ورزومم ایقدهم قوی بود که استرس نداشته باشم ولی اینجوری حرف زدن اصلا درست نیست خیلی ازاساتیدسرشناس کشوردانشگاه ازاد بود درسته بعضی ازکارکردها درست نیست ولی واقعا درست نیست شما با این حرفتون دارید توهسن میکنید به چند هزار نفر

eHsA
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۹ ب٫ظ

آروم باشید
خب وقتی اعلام رو می‌نویسد اعدام !!!
یکی هم پیدا میشه بیاد به کل سیستم آزاد اینطوری توهین کنه

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

چه ربطی داره دوست عزیز. اشتباه تایپی بوده!!!!!چه استدلال عجیبی دارین شما!!!
راست میگه آزاد خییییییییلی بی نظمه بدتونم میاد یه حقیقته

eHsA
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

دوست عزیز استدلال من نیست / استدلال کسی هست که میاد به یک قشر وسیع توهین می‌کنه !
بی نظم هست، مانعی نیست، شما پس اینجا چه می کنید؟!
بی نظمی رو به حق خوری ترجیح میدم !
دوستی با رتبه ۱۱ و داشتن ۳ مقاله isi و چندین طرح پژوهشی به جرم آزادی بودن ، کل مصاحبه ش توی علم و صنعت ۵ دقیقه هم طول نکشیده !!!
نمی‌دونم چرا همه بی نظمی رو میبینن اما در مورد حق خوری ملی چیزی نمیگن …..

آذین
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

سلام منم مصاحبه ام با رزومه قوی فقط ۵دقیقه طول کشید شاید هم کم

رضا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  eHsA

دقت کردید که بی حساب بودن توهین نیست. وقتی ظرفیت پذیرش آزاد خیلی بیشتر ازسراسریه، اونم به صورت غیر معقول، این نماد بی حساب بودنه. حالا اگر برای شما توهین حساب میشه، بهتره ارزشهاتون رو عوض کنید. من سطح دانشجوها یا اساتیدش رو زیر سوال نبردم.

eng
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۴:۲۱ ب٫ظ

دانشگاه ازاد بعد از سال ۹۲ با دهها برابر کردن جذبدانشجوی دکترا، دکترای ازاد را خراب کرد و هیچکس مقصر نیست بقول معروف حرمت خونه رو صاحب خونه نگه میداره….دانشگاه ازاد بهتره ظرفیت دکترا خودش رو به زیر دو هزار نفر برسونه تا بمرور زمان اعتبارش در این مقطع به حد قابل قبول برسد…برای ارشد و بقیه سطوح هم همین طور….

-
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  eng

– اعتبار ازاد ارتباطی به تعداد دانشجو نداره تو ارشد تحصیلات تکمیلی بهش میگن انچه لازمه فرا گرفته شده دکتری تکرار ارشد دروسش …. – دکتری بیشتر پژوهش مهمه البته برای رشته های غیر بالینی برا رشته های بالینی کارورزی مهمه تو بیمارستان لذا ارتباطی به تعداد افراد نداره —– مدرس دانشگاه …..اعتبار همه مدارک هم فرقی نداره

علیرضا.جزا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  eng

روزی خواهد رسید (رسیده) با تمام بچه های سراسری رقابت پژوهشی کنندو ثابت کنند سطح تحصیلات علمی هر فرد بسته به خواست و تلاش فرد هست نه به مکان ،نوع،صنف فراغت از تحصیل یا دیگر شرایط.هر چند همین حالا هم اونایی که بنا به هر دلیلی لازم نبود دولتی ثبت نام کنند( تا حق یک مستضعف یا شاید غنیِ محدود به شرایط که داوطلب دولتی بوده، را مشغول نکنند) از لحاظ علمی با بقیه مدعی معلومات و حساب کتاب که دولتی با منشا مالی بیت المال بودند خیلی تفاوتی ندارند، و در تمام دستگاهها در حالت نابغه دارند به مردم خدمت میکنند.
بی نظمی و یا بهتر بگم نقض مقررات در همجا هست اما قابل استناد موکد نیست و این مورد هم به بچه های دانشگاه ازادی تسری داره و به این معنی نیست چون ازاد بودند فلانند. کمی منطقی و عادل باشیم کافیست.همه از همیم و اساتید همه یکی هستند فقط نحوه اعمال مقررات تحصیل متفاوت بوده که ان هم هر ساله روبه شکوفایی و پیشرفت هر دو صنف بوده.

eHsA
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

شما خیلی در دکترا موفق خواهید شد
با این دید وسیع و ژرف نگر

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

با آقا رضا موافقم. اما ایشونم(هرچی خودش بخواد) راست میگن پارسال ملی هم خیلی اذیت کرد تو اعلام نتایج و دیر داد من قشنگ یادمه

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

نحوه بیان یک صحبت بسیار مهمه من درس نخوندم درمجموعه ازاد اظهار نظری ندارم من گفتم بیش ازچند ده بارتمدیدکردن ولی اینکه بخوای همه چیز روببری زیر سوال واقعادرست نیست

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۱۹ ب٫ظ

ولی باور کن من علوم تحقیقاتم دیدم افتضاح بود.پارسال قبول شدم یه جلسه رفتم و انصراف دادم اولینو آخرین بارمه اسم آزادم بیارم

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

صباخانم من دروغ وراست کسی روروش بحث نکردم میگم به صورت کلی تروخشک روباهم نسوزونیم…من دانشجوداشتم الان سویس جز نخبگان ایران هم هست وداره ادامه میده ووووبرنامه دانشگاه ازاد ازنظرکمی وکیفی پایین ترازدانشگاه دولتیه شکی توش نیست

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

بله درسته

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

قطعا با استعداد هم توی آزاد هست

دانشجوی دکتری علامه...
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱:۴۷ ق٫ظ

باسلام نمیخواستم پیام بدم ولی نتونستم …واقعا تعجب میکنم ازطرز فکر کسایی که فرداها قراره دکتر این مملکت باشن من مقطع دکتری علامه هستم وکارهای پایان نامم روانجام میدم خیلی ازدوستانی داشتم ودارم تومقطع کارشناسی ازاد بودن وارشد دولتی یک سرو گردن ازهمه مون بالاتربودن ووقتی دلیل ازاد بودنشون روپرسیدم باکمال افتخار گفتن مفتخرم که ۴سال ازاد بودم وچون شرایطم جورنبودبراخوندن اونچهارسال ازادخوندم وبعدکه شرایطم okشدامتحان دادم ودولتی قبول شدم ونشون دادبارتبش وسربودنش که دانشگاه ازادخیلی نظرات درموردش اجهافه درحق این دانشگاه هرچندگفتن مطمئنن کم وکاستی های داردکه دانشگاه دولتی هم داردتوروخدا یه کم سطح دید ونگرشتون رودرموردنظردادن تغیربدین من این دوساله میام کمتاسفانه همیشه این بحث پوچ وبی احترامی های متعدد رومیبینم خواهش میکنم درشان یک انسان وموقعیت خطیردانشجوی دکتری برخورد کنید

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱:۵۱ ق٫ظ

سلام انشالله که موفق وپیروز باشین درهمه عرصه های زندگیتون انشالله روزی بیادکه به ارزش یکدیگرپشت نکنیم انشالله دانشجوهای عزیزبه حقتون وجایگاهی که شایستش هستین برسین

-
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۴:۵۱ ب٫ظ

افرین بشما …. من خودم ازاد لیسانس گرفتم تو ارشد دوستانم فردوسی بودن اما شاگرد اول کلاس من بودم الانم هیات علمی هستم و اونا نیستن . جالبه بدونین اساتید ارشد و دکتری هم یا از علوم پزشکی شهیدبهشتی و خود دانشگاه تهران داشتیم یا اساتید از دانشگاه ایران مشهور به انستیتو روانپزشکی و بهزیستی توانبخشی …جالبه گاهی اساتید میگفتن سطح شما از برخی گروه ها در دولتی بالاتر

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  -

انشالله هم شما وهم همه عزیزان توکلیه مراحل زندگیشون موفق وپیروز باشن…

eng
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۶:۵۷ ب٫ظ

ظاهرا شما بد متوجه شدید بحث در مورد دکترای ازاد است نه کارشناسی…..اینکه کسی کارشناسی ازاد بوده و سپس با تلاش وارد سیستم دانشگاههای خوب شده ایرادی به ان وارد نیست و اصلا بحث سر این موضوع نیست…..دانشگاه ازاد توانمندی برای گرفتن دانشجوی دکترا را ندارد و ضمنا علاقه افراد توانمند و قوی و متوسط برای مقطع دکترا دانشگاه ازاد وجود ندارد و پس افراد ضعیف بدلیل ظرفیت بالا ازاد جذب دکترا میشن و این مشکل اساسی است که وجود دارد!!!!!!!!!!!

دانشجوی عمران...
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  eng

ببخشید شما لطف بفرمایید خانم دکتر راهنمایی کنید که سابقه حضور در دکتری دارید

علیرضا.جزا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۸:۴۹ ق٫ظ

درود بر دکتر منطق محور و واقع نگر.خدا حفظتان کند

eng
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۶:۵۲ ب٫ظ

اولا سویس هم دانشگاه ضعیف داره….ثانیا افراد معدودی فارغ از بد بودن دانشگاه از مقطع کارشناسی چندین برابر دانشگاه مطالعه دارن و این ربطی به دانشگاه ازاد نداره….ثالثا افراد استثنا ربطی به سیستم ندارد و بحث کلی مطرح است نه جزئی….

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  eng

انشالله شما خوب هستین

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

من کارشناسیم دولتی رشته مدیریت بودم ارشد ازاد بودم علوم پایه (رشته محاسباتی)بودم دکتری امسال رتبه ام بین ۱۰۰۰ نفر شد زیر ۴۰….
مقاله ام isi و کنفرانسی هم داشتم اکثر دانشگاهها هم گفتن نظر ما مثبته نه به ازادم نگاه کردن نه به لیسانس مدیریتم….

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ....

انشالله موفق باشی

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۲:۱۴ ق٫ظ

ممنونم

eng
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ....

مشکلی نداره….اشکال سطح علمی دکترای دانشگاه ازاد و بسیاری از ارشد ازاد است که نباید دانشجو بگیرند و اینکه کسی مدرک مثلا لیسانس ازاد داره و رفته دولتی دکترا مشکلی نداره بلکه مطالعه کرده و مقاله نوشته و خارج از محیط تحصیلیش تلاش داشته که این تعداد بسیار کم هستن و مدنظر ما اکثریت دانشجویان ازاد هستن نه اقلیتی که در دکترای دولتی قبول شدن….لطفا دقت کنید….

....
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  eng

اینکه سطح علمی بیشترشون خیلی پایین هست من هم قبول دارم اینکه اساتید بی انگیزه هستن بخاطر دانشجوهای ضعیف این هم قبول دارم…..
و اینکه خیلی ها از نظر علمی نباید دکتری قبول بشن ولی آزاد متاسفانه قبول میکنه….

سعید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

مثل من
من هم تهران شمال قبول شدم.
یک هفته رفتم حالم بد شد
انصراف دادم
دانشگاه،استاد،دانشجو،پرسنل همه بدون انگیزه و بدون کیفیت

بخدا نمیخوام از آزاد بدگویی کنم
اما سرم بره دیگه پامو اونجا نمیزارم

صبا
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

منم بخدا

سعید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

پارسال دقیقا ۴ شهریور اعلام شد و ما هم هفدهم ثبت نام کردیم.
آزاد هم ۱۸ شهریور اعلام شد

سعید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

پارسال دقیقا ۴ شهریور اعلام شد و ما هم هفدهم ثبت نام کردیم.
آزاد هم ۱۸ شهریور اعلام شد

سعید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۰۲ ب٫ظ

عزیزم.این حرفیه؟
پارسال دقیقا ۴ شهریور اعلام شد و ما هم هفدهم ثبت نام کردیم.
آزاد هم ۱۸ شهریور اعلام شد

آرزو
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

ان شاالله هرچی صلاحه پیش بیاد اگه خدای نکرده قبول نشدیم هم دنیا به اخر نرسیده حتما یه جای دیگه یه زمان بهتر یه اتفاق خیلی خوب تر منتظره که بیاد و واسه ما بیوفته زمین :)

mahboubeh
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

من هم خیلی استرس دارم چون فقط سه تا دانشگاه برای مصاحبه رفتم با وجود اینکه رتبه م خوب بود حالا پشیمانم کاش جاهای دیگه هم رفته بودم. ان شاالله که همه کسانی که زحمت کشیدند قبول شوند

داوطلب
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  mahboubeh

من رتبم سه هست اما مصاحبه یک دانشگاه رفتم.نگران نباشید

پردیس
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام جدی رشتتون رو میشه بپرسم؟

داوطلب
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

علوم سیاسی.دانشگاهی رفتم که میدونستم قبولم.

پردیس
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

موفق باشید

صبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

من فقط یه جا

کنکوری
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

خدایاااا کاش قبول بشن تمام کسانی که زحمت کشیدن.. من که دارم میمیرم از استرس.. اصلا نمیتونم بگم قبولم یا رد.. خیلی بلاتکلیف و نگرانم.. خوش به حال اونایی که اساتید بهشون گفتن قبول میشی.. بچه ها دعا کنید برا من.. انشالله که همه شما هم قبول بشید

دانیال
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

به نظرم من تو سراسری، حتی اگه استاد هم بهت بگه قبولی بازم نباید اعتماد کرد چرا که نتیجه نهایی به سازمان سنجش و سهمیه دار بودن و نبودن نفرات بعدی بستگی داره… مثله چیزی که برای خودم اتفاق افتاد.

کنکوری
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

بله حرف شما هم درسته.. کاری جز انتظار کشیدن نمیشه کرد.. توکل به خدا

m
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

ظرفیت سهمیه داران جدا از ظرفیت اعلامی است.

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  m

جز همین ظرفیت اعلام شده هستش ۵درصد و ۲۵ درصدش مال سهمیه دار ها هست به شرطی که بالای ۵. باشه

m
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ....

چی بالای ۵ باشه? ظرفیت دانشگاه تو دفترچه بیشتر از ۵ باشه?

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  m

ظرفیت دانشگاه رو وقتی ضرب میکنی در ۲۵ درصد و ۵ درصد جواب باید بالای نیم باشه
ظرفیت دانشگاه ۳ نفر باشه
۳ × ۲۵. = ۷۵. گرد ش میکنن میشه ۱
از ۳ نفر ۱ نفر سهمیه ۲۵ درصد
۳ × ۰۵. = ۱۵. جواب بالای نیم نیست پس ظرفیتی بهش تعلق نمیگیره
۱۰ × ۲۵. = ۲.۵ گردش میکنن میشه ۲
از ۱۰ نفر ۲ نفر سهمیه ۲۵ درصد
اگه ظرفیت ۱۱ و بیشتر باشه به ۵ درصد تعلق میگیره
۱۱ × ۰۵. = ۵۵. گرد ش میکنن میشه ۱

m
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

و اگر سهمیه داران حد نصاب مصاحبه را کسب نکنن که دیگه قبول نمیشن. درسته؟

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  m

سهمیه داران باید ۷۰ درصد نمره نفر اخر رو کسب کنن اگه سهمیه ۲۵ درصد هیچ کسی این نمره رو نیاره ظرفیتش میدن به سهمیه ۵ درصد اگه اونا هم ۷۰ درصد نمره نفر اخر رو کسب نکنن ظرفیت رو میدن به داوطلبای آزاد

m
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ....

ممنون دوست عزیز.موفق باشید.

....
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  m

خواهش میکنم شما هم موفق باشید

ایمان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ....

سلام پس اینجورباشه کسایی که میرن مصاحبه یابایدسهمیه۵باشندیا۲۵درصد.برداشت من اینه که اولویت باسهمیه ۲۵هستش که ۷۰درصدترازاخرین فرددعوت به مصاحبه هستش اگرکسی بااین سهمیه نباشه سهمیه های ۵درصدی که ۷۰درصداخرین فردقبول شده راداراباشندمیان مصاحبه؟یااینکه چه۲۵وچه ۵درصدی که ۷۰درصداخرین فردروبیارن باهم دعوت میشن وبستگی به ظرفیت پذیرش ونمره مصاحبه دارد؟

....
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

همه دعوت میشن ولی پذیرش نهایی اولویت با ۲۵ درصدها هستش اگه اونا نمره نیارن ظرفیت میدن به ۵ درصدی ها

ایمان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

اهان ممنون.پس ممکنه حتی جاهایی کسایی که باسهمیه۲۵باشندولی نمره ماحبه نیارن وسهمیه شون به ۵درصدبرسه واگه ۵درصدی هاهم نیارن میرسه به سهمیه ازاد.محبت کردید…

....
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

خواهش میکنم بله دقیقا

امیر
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ....

برای دانشگاه ازاد هم همینطوره؟یا فقط دولتی؟

....
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

دانشگاه ازاد حد نصاب نفر اخر رو ندارن سهمیه ایثارگران رو خود ایثارگران پر میکنن

امیدوار
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ....

سلام
حالااگرظرفیت دانشگاهی ۳نفرباشه ودونفرباسهمیه اومده باشندبه فرض اگه یکیشون سهمیه ۲۵درصدباشه ولی نمره مصاحبش ازسهمیه۵درصدی کمترباشه چی؟یااگرهردوباسهمیه ۵درصدولی یکیشون رتبه اش بهترونمره مصاحبش کم ویکی رتبه اش بدترونمره مصاحبش خوب باشه چه اتفاقی می افته؟

....
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

سلام
ظرفیت سه نفر به ۲۵ درصدی تعلق میگیره اگه ۷۰ درصد نمره نفر اخر رو کسب نکنه اولویت با ۵ درصدی هستش…..
هر دو ۵ درصدی باشن رقابت بین شون بستگی به اختلاف ترازشون داره
به عنوان مثال اگه یکیشون ۴۵۰ نمره تراز کتبی ش کمتر باشه و گرفتن ۲.۵ نمره بیشتر تو مصاحبه اون ۴۵۰ نمره کتبی رو جبران میکنه…
بستگی به اختلاف نمره کتبی و مصاحبه شون داره

امیدوار
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....

ممنونم دوست عزیز.اگرکسی سهمیه ۲۵درصدداشته باشه وترازش خوب باشه یعنی هم باسهمیه ازادوهم باسهمیه ایثارگری دعوت به مصاحبه شه ولی نمره مصاحبش خیلی کمترازسهمیه ۵ایثارگری باشه وظرفیت پذیرش ۳نفرباشه چی؟خیلی خیلی ممنون بخاطرجواب کامل وجامعتون.

....
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

خواهش میکنم
سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد رقابتی با هم ندارن اولویت با ۲۵ درصده
سهمیه ۲۵ درصد که با سهمیه ازاد هم دعوت شده اگه نمره ش اونقدی بالا نباشه که جز سهمیه ازاد قبول بشه باید ۷۰ درصد نمره نفر اخر رو بیاره اگه نفر اخر نمره نهایش ۵۰۰۰ باشه سهمیه ۲۵ درصد باید نمره ای بالاتر از ۳۵۰۰ بیاره اگه نمره ش کمتر بشه کلا وارد رقابت نمیشه و اولویت بعد سهمیه ۵ درصده که باید ۷۰ درصد نمره نفر اخر رو اورده باشه که پذیرفته بشه

امیدوار
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

ممنون محبت کردیدچون واقعابرام حیاتی هستش چون یه جارفتم مصاحبه ۳نفرظرفیت پذیرش داره من باسهمیه ۵درصددعوت شدم یه نفراونجااومده بودکه هم باسهمیه ازادوهم باسهمیه ایثارگری دعوت شده بودرتبه اش وترازش ازمن بهتربودمن نمره مصاحبه ام ازش خیلی بهتربودواساتیدازمصاحبه اش ناراضی بودندوگفتندکارمندهم هست به دردمانمیخوره.من چون نمیدونم ایشون سهمیه ۲۵یا۵هستش بخاطرهمین تمام احتمالات روازشماپرسیدم.بازم خیلی خیلی ممنون.ایشالله که همیشه موفق ومویدباشید.

....
مرداد ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

خواهش میکنم موفق باشید
اساتید بخوان حتما قبولید ان شالله

ویکتاریون
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  m

فقط ظرفیت استعداد جدا از اعلامی هست. بقیه سهمیه ها از همون ظرفیت استفاده می کنن.

علی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

گذاشتن حد نصاب توسط دانشگاه نقض صریح قانون ۵۰ درصد آزمون و ۵۰ درصد مصاحبه توسط دانشگاه هست….با اعمال قانون حد نصاب حتی میتوان براحتی رتبه اول آزمون را از گردونه قبولی حذف کرد…

شهرام
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا حرف دل منو زدی دوست عزیز

احسان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

جناب دکتر در کجای دنیا دانشجوی دکتری را کنکور تعیین میکنه؟

-
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

کنکور دستیاری پزشکی ایران …. مصاحبه اصلا معنا نداره … اگه قرار بود مقاله و کتاب و وووو ملاک باشه چرا ترم اول دکتری ۲ واحد مقاله نویسی و ۲ واحد روش تحقیق گذاشتن ؟ اینکه تناقض بعد تو مصاحبه اینا امتیاز درحالیکه مصاحبه همان زمان امتحان جامع بایست باشه نه قبل ورود … وزارت بهداشت فقط نمره ازمون ملاک براش …. خیلی هم دستاودهای تحقیقاتی شون و خروجی تحقیقات بالاست.

سعید
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  -

اون درسای روش تحقیقق و مقاله نویسی برای ازاده
دولتی این درسارو ندارن

مهدی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

بچه ها بازم شروع شد … فقط بشمارین تا روز اعلام نتایج جناب دکتر توکلی چند هزار بار دیگه آمار شرکت کنندگان و جنسیت و … رو اعلام میکنه … انقد که واسه اعلام آمار وقت میذارن واسه بررسی کارنامه ها وقت میذاشتن الان ۱۰۰ بار نتایج اعلام شده بود …

m
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

صلاحیت عمومی چطوریه؟ یعنی تحقیق میکنن و ممکنه رد کنن؟

بهناز مهندسی شیمی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  m

اره واقعا چطوریه؟ من خیلی الکی پرش کردم

محمد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

به امید موفقیت تمامی دوستانی که تلاش کردن و انشاا… نتیجه زحمت خودشون رو به بهترین نحو بگیرن

مریخ
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

مسیر اعلام نتایج :هفته》 دهه》نیمه
تعارف نکنین هفته پایانی هم راه داره ما که عادت داریم

مریم
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

هفته اول شد دهه اول، کم کم میشه نیمه اول شهریور… مردیم از این بلاتکلیفی،زودتر اعلام کنین راحت شیم

اشکان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

تو رو خدا دوستان پیگیر این حدنصاب دوم باشید.
سال گذشته رشته ما فقط ۴ نفر رو تو یک دانشگاه حد نصاب دادن و بقیه زیر بودن و حتی نفر ۵ام قبول نشد!
حد نصاب به همه ضربه میزنه.
صریحا تو شیوه نامه پذیرش دکترا ۹۸ گفته نباید حدنصاب باشه اما من از سنجش پرسیدم گفت حدنصاب امسال هم هست
تو رو خدا این پیام رو پخش کنید

دکتری ۹۸
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

منم پرسیدم گفتن حد نصابم امسالم برقراره.

سادات حسینی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۸

حد نصاب یعنی چه

دانیال
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سادات حسینی

حد نصاب یعنی اساتید با هرکی حال کنند، احتمال قبولیش رو بیشتر میکنن و اگه کسی باب میلشون نباشه یا ضعیف باشه، عملا از دور خارج میکنن.

سادات حسینی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

ای بابا انشاالله هر کس حقش هست قبول بشه نمیدونم چه کاری واقعا درست

اشکان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

دوست عزیز در حقیقت هرکس رو که بخوان میگیرن و نخوان حذف میکنند فقط کافیه حاضر باشه.سوال اینجاست که آیا با ۱۰ دقیقه سوال پرسیدن از بنده که رتبه خوبی رو هم آوردم میتونن راحت تشخیص بدن به درد ما میخوره یا نه؟

نازان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

فکر کنم قرص ضد استرس روی دست دولت مونده. هر سه چهار روز یه بار یه هول میندازن توی دل ما بینوایان. بریم قرص ضد استرس بخوریم

دکتر آینده
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

منم قبولم ولی بازم استرس دارم

سلما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

سلام
انشاءالله که قبول بشید من هیچ امیدی به قبولی ندارم

سادات حسینی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

سلام ببخشید یک سوال
الان یعنی نمره سنجش مهم نیست
اساتید اگه بگن قبولی قبول میشی؟
یا اینکه شما رتبتون خیلی خوب مطمئن هستید؟
من تو مصاحبه بهم گفتن از نظر ما قبولی اما بازم دست سنجش ۵۰ درصد بالاخره دست سنجش یا دست دانشگاه

دانیال
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سادات حسینی

درست گفتن به شما .. چون اونا نمره‌ی خوبی به شما دادن ولی این نتایج رو میفرستن سنجش و سنجس با بقیه پارامترها مورد قیاس قرار میده، مثل داشتن سهمیه و غیره و اونوقت نتیجه نهایی میاد.

دکتر آینده
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سادات حسینی

من رتبم سه شد. هرجا هم رفتم مصاحبه گفتن قبولی.

سلما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

وای استرس میگیرم وقتی میگید به ما گفتند قبولی همون لحظه مصاحبه ،پس چرا اصلا به من چیزی نگفتند شاید چون آشنا نداشتم پس تکلیف رزومه و رتبه چی میشه

computer
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

سلام
انشا الله که همین طوره و قبول شید. شما چه جوری متوجه شدید که قبول شدین؟ نتیجه که هنوز اعلام نشده!

دختر تنها
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

واسم دعا کنید بخدا خیلی احتیاج دارم به این قبولی.

آسیب شناسی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دختر تنها

با سلام، براتون دعا می کنیم، اگر زحمت کشیده باشید، انشاالله قبول می شید. شما هم برای من دعا کنید.

دختر تنها
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  آسیب شناسی

خدا خیرتون بده، فقط مقاله ندارم از این میترسم قبولم نکنن. ان‌شاء‌الله هر چی صلاحه واسه‌ی همه‌ی دوستان پیش بیاد. آمین

لیلا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

درصد مردم بودند

دکتر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

دوستان کسی از پروسه صلاحیت دکتری که ۴۰ تومن پرداخت کردیم اطلاعاتی داره ؟؟

حمید
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

پروسه چیه دیگه…میخواستن پول بگیرن گرفتن……
تمام

رامین
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

دقیقا

دکتر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

میشه با ادب تر هم صحبت کرد تو این سطح باور کنید ادبیات بعضی از دوستان خیلی برازنده و شایسته نیست خواهشا رعایت بفرمایید

حمید
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

بی ادبی نکردم…..ولی شما میگید پروسه….من گفتم پروسه نیست …دنبال پول بودند و گرفتند و رفتند و تموم شد…….

دکتر آینده
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

به نظرم خیلی مهم باشه. چون پارسال یگی از دوستان رتبه عالی و رزومه عالی داشت و هیچ جا قبول نشد. حتی اساتید دانشگاه هایی ک بهش امتیاز دادن تعجب کردن از قبول نشدنش

سرابی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

احتمالش خیلی ضعیفه که بخان یه نفر رو که قبول شده از صلاحیت عمومی رد کنن . مگر اینکه شخص مورد امنیتی و یا سیاسی خاصی داشته باشه که وجودش تو دانشگاه باعث آسیب به دانشگاه و دانشجویان عزیز بشه.

مینا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

باز اینا شروع کردن
دهه اول
هفته اول
واقعا که

دکتر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

خدایا مردیم از استرس پس کی این برزخ تموم میشه خداییش پروسه ی طولانی هست این آزمون دکتری از هفته اول اسفند تا دهه اول شهریور ۶ ماه و خورده ای
چه خبره !!!!

=
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

سلام ان شاالله قبول میشیم/من که اساتید گفتن قبولی

داوطلب دکتری
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  =

این اساتید شماها کی هستند که بهتون گفتند قبولی؟ راحت نظر میدند؟ چرا اساتید ما از این خبرها نمیدهند؟

سید
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

ازاد چون مصاحبه ها یجا بوده به نظرم زودتر میتونه اعلام بشه

نیلی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  سید

صد در صد اگر بخوان و درست کار کنند امسال به دلیل متمرکز بودن ظرف مدت ۲ هفته میتونند اعلام کنند نتایج و هم با آزمون هم بی آزمون واقعا اگر یکم همت کنند امسال میتونند دل همه رو زود تر شاد کنند و تکلیف همه رو زود تر روشن کنند . امیدوارم امسال یک سنت شکنی بزرگ در اعلام نتایج آزاد صورت بگیره …

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیلی

نیلی خانم واقعا اگر بخوایم صادق باشیم اینجوری که میفرمایین نمیشه خیلی هستن که قبول میشن انصراف میدن خیلی ها اونجایی که قبول شدن رودوست ندارن خیلی هم دولتی قبول میشن ازاد نمیرن وبلعکس اونا سعیشون اینه که صندلی خالی نمونه وازحداکثرنفرات وسهمیه های اختصاص داده شده آستفاده کنن

هرچی خودش بخواد..
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سید

احتمتلش هست پارسال تمدیدیشون ۲۴روز طول کشید

جمال
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

یا صاحب صبر:)

دانشجو
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ق٫ظ

خب هفته اول شد ده‌ی اول…از عجایب اینه که کارشناسی و ارشد که ۱۰۰ تا انتخاب داری و شرکت کننده‌ها بیشتره و نمره آزمون همه داوطلبین باید پالایش بشه چقدر زود اعلام می‌شه. دکتری با حق انتخاب کمتر و اسامی معرفی شده‌ی نهایی کمتر دهِ به دهِ عقب می‌افته! خدایااااا!!

مهدی
شهریور ۲, ۱۳۹۸ ۲:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام دوستان. رتبه ی من ۸ مهندسی عمران گرایش سازه های هیدرولیکی شده. ظرفیت روزانه ۳۳ نفره. با ی مقاله علمی پژوهشی و ی کنفرانسی. امیدی هست قبول بشم؟! چنان که من در این مصاحبه ها دریافتم می بایست پارتی داشت. نگرانم