موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام شهریه دکتری 98 دانشگاه ادیان و مذاهب

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

میزان شهریه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه غیرانتفاعی غیردولتی ادیان و مذاهب برای سال تحصیلی 98-99 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی غیر دولتی ادیان و مذاهب مستلزم پرداخت شهریه می باشد. نحوه محاسبه شهریه بر اساس قوانین و آیین نامه های ارسالی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

داوطلبان محترم می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه پرداخت شهریه با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند: ۳۲۸۰۲۶۱۱-۰۲۵ (داخلی های ۱۱۰ و ۱۵۵)

میزان شهریه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ براساس جدول ذیل بوده است. داوطلبان توجه داشته باشند بر اساس ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات هیئت امناء دانشگاه ممکن است ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش داشته باشد.

شهریه ثابت هر ترم: 45/000/000 ریال

شهریه هر واحد تخصصی: 10/000/000 ریال (حداکثر 18 واحد)

شهریه هر واحد جبرانی: صددرصد تخفیف

شهریه آزمون جامع دکتری: صددرصد تخفیف

شهریه هر واحد رساله: 16/000/000 ریال (حداکثر 18 واحد)

دانشگاه ادیان و مذاهب برای کلیه واحدهای جبرانی خود هیچ گونه شهریه ای دریافت نمی کند و این نوع از واحدها که تعداد آن براساس برنامه درسی هر رشته متغییر می باشد، دارای صد در صد تخفیف می باشد.

شرکت در آزمون جامع دکتری در دانشگاه ادیان و مذاهب هیچ هزینه ای نخواهد داشت و همچنین مرکز آموزش زبان این دانشگاه در هر سال اقدام به برگزاری چند نوبت آزمون زبان های خارجی عربی (بسندگی) و انگلیسی (تافل) می نماید که دانشجویان محترم ضمن شرکت و قبولی در این آزمون ها موفق به دریافت مدرک معتبر زبان می شوند و هزینه این آزمون در نسبت به مراکز مشابهه بسیار پایین تر می باشد (برای سال گذشته مبلغ صد هزار تومان بوده است).

تذکر: تمام دانشجویان دکتری تخصصی در طول تحصیل خود ملزم به ارایه مدرک معتبر زبان می باشند.

وام دانشجویی:

دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب می توانند شهریه ثابت هر ترم را در ابتدای ترم و همزمان با انجام انتخاب واحد پرداخت نمایند، و شهریه متغیر به صورت اقساطی و در طول ترم پرداخت شود.

براساس دستور العمل صندوق رفاه دانشجویان سازمان امور دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هر دانشجو مقطع دکتری تخصصی قادر به دریافت ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (بیست میلیون تومان) وام صندوق رفاه دانشجویی بوده است، که حداکثر در هشت نیم سال تحصیلی و در هر نیمسال دو نیم میلیون تومان بوده است.

این وام قرض الحسنه بوده و بازپرداخت آن پس از اتمام تحصیل در ۳۰ قسط خواهد بود. لازم به یادآوری است امور دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب تمام تلاش خود را برای دریافت و افزایش این وام در سال جدید تحصیلی خواهد نمود، ولکن در نهایت به دلیل این که تصمیم گیری نهایی بر عهده سازمان مذکور می باشد، این دانشگاه تعهدی در قبال پرداخت این وام ها نخواهد داشت.

همچنین با توجه به تفاهم نامه دانشگاه ادیان و مذاهب با بانک قرض الحسنه رسالت مقرر گردید دانشجویان پس از اخذ واحد رساله برای دریافت وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (سی میلیون تومان) با اقساط 60 ماه به بانک مذکور معرفی شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها