موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام میزان افزایش شهریه دانشگاه تربیت مدرس در سال 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: در سال تحصیلی جدید حداقل افزایش شهریه دانشجویان نوبت دوم و پردیس این دانشگاه را ۱۰ درصد و حداکثر آن را ۱۲ درصد در سال جاری عنوان کرد.

محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش شهریه دانشجویان در سال تحصیلی جدید گفت: بر اساس مصوبi هیأت امنا، حداقل افزایش شهریه دانشجویی برای دانشجویان نوبت دوم و پردیس این دانشگاه برای همه رشته های تحصیلی در سال جاری حداقل  ۱۰ درصد و حداکثر ۱۲ درصد است. 

وی افزود: دانشجویانی که تمایل دارند، می‌توانند برای دریافت وام شهریه برای سال تحصیلی جدید از طریق صندوق رفاه دانشجویی همانند سال‌های گذشته اقدام کنند.

احمدی تصریح کرد: دانشگاه تربیت مدرس افزایش شهریه دانشجویی خود را با لحاظ کردن وضعیت اقتصاد کشور و نظر هیئت امنا این دانشگاه در نظر گرفته شده که در این رابطه باید بگویم این میزان افزایش شهریه از مقدار رشد تورم پایین تر است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
م
مرداد ۴, ۱۳۹۸ ۲:۳۸ ق٫ظ

چه خبرههههههههه! ۱۰ درصد! :|