موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

 اعلام نتایج دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فهرست اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه تربیت مدرس با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، پیرو فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس فهرست قبولی علمی داوطلبان دوره های دکتری تخصصی سال 1398 از طریق آیین نامه دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان، براساس هفت رقم سمت راست شماره ملی و نام پدر آنان در “جدول مشخصات قبولی های علمی دوره های دکتری تخصصی سال 1398 دانشگاه تربیت مدرس از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان” اعلام شده است.

 دریافت فهرست اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری 98 دانشگاه تربیت مدرس

 

نهایی کردن پذیرش دکتری بدون آزمون 98 تربیت مدرس

پذیرش قطعی قبولی های علمی منوط به احراز کلیه شرایط زیر می باشد:

1- تکمیل و امضاء “فرم تعهد ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس” و ارسال تصویر آن به همراه تصویر کارت ملی داوطلب حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۹ مردادماه ۹۸ به نشانی infoadmission@modares .ac.ir و تحویل اصل آن در زمان ثبت نام حضوری به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه (ساختمان آموزش کل، طبقه اول، اتاق ۲۰۷)

تذکر 1: عدم تکمیل و ارسال فرم تعهد در حداکثر مهلت مقرر فوق به منزله انصراف داوطلب از ادامه تحصیل در این دانشگاه تلقی شده و نسبت به لغو قبولی مشروط وی اقدام خواهد شد.

۲- تشکیل دوره در رشته مربوط از طریق آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری تخصصی در سال ۱۳۹۸

۳- تایید پذیرش نهایی داوطلب توسط سازمان سنجش آموزش کشور

۴- تایید صلاحیت عمومی داوطلب توسط مراجع ذی صلاح

۵- احراز حدنصاب مدرک زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول وفق جدول زیر و ارائه مدرک مذکور حداکثر تا قبل از زمان ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ (تا ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸) به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس

تذکر ۲: در صورتی که داوطلبی موفق به احراز حد نصاب مدرک زبان انگلیسی معتبر در مهلت مقرر نشود، ثبت نام مشروط وی لغو و اخراج می شود

قبول شدگانی که در زمان ثبت نام و شرکت در جلسه آزمون شفاهی نامه پذیرش چاپ قطعی مقاله یا مقالات علمی پژوهشی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد خود را ارائه کرده اند که فاقد نسخه نهایی قبل از چاپ (پروف) مقاله ” بوده است، در جدول مشخصات قبولی های علمی، بالای شماره ملی آنان علامت * درج و شرایط آنها در ستون توضیحات اعلام شده است ملزم هستند حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۶ شهریورماه ۱۳۹۸ مستندات الزامی مربوط را به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه (ساختمان آموزش کل – طبقه اول – اتاق ۲۰۷) تحویل نمایند، در غیر این صورت از فهرست قبولی های علمی مشروط دانشگاه حذف خواهند شد و مجاز به ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره نخواهند بود.

قبول شدگانی که در زمان ثبت نام و شرکت در جلسه آزمون شفاهی نسبت به بارگزاری فرم شماره 1 با تایید مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل خود در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) دانشگاه اقدام نکرده اند در جدول مشخصات قبولی های علمی، بالای شماره ملی آنان علامت ** درج و شرایط آنها در در ستون توضیحات اعلام شده است، ملزم هستند حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۶ شهریورماه ۱۳۹۸ فرم مذکور یا گواهی رسمی حاوی اطلاعات مقطع کارشناسی ارشد خود را با تایید مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل به عنوان دانشگاه تربیت مدرس را به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه (ساختمان آموزش کل – طبقه اول – اتاق ۲۰۷) تحویل نمایند، در غیر این صورت از فهرست قبولی های علمی مشروط دانشگاه حذف خواهند شد و مجاز به ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره نخواهند بود.

نکات قابل توجه پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس

1- کلیه قبول شدگان ملزم به تکمیل فرم تعهد ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر و بارگذاری تصویر آن در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) دانشگاه می باشند. اصل فرم تعهد مربوط نیز بایستی حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۳۰ مهرماه ۹۸ به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه (ساختمان آموزش کل- طبقه اول – اتاق ۲۰۷) تحویل شود.

۲- اطلاعیه دانشگاه در خصوص نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان ورودی سال ۱۳۹۸ از طریق برگزیدگان علمی، احتمالا در هفته دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۶ در بخش آموزش وبگاه دانشگاه به نشانی http://www.modares.ac.ir/edu قرار خواهد گرفت.

قبول شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر مراحل ثبت نام را انجام دهند و دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی به داوطلبان از طرق دیگر ندارد.

مطلع نشدن داوطلبان و عدم ثبت نام قبولی های علمی در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد و هیچ درخواست مساعدتی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

۳- در رشته هایی که قبولی علمی اعلام نشده است هیچ یک از داوطلبان حد نصاب علمی لازم را برای پذیرش در این دانشگاه کسب نکرده اند.

مجددا یادآور می شود عدم تکمیل و ارسال فرم تعهد ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۹ مردادماه ۹۸ به منزله انصراف داوطلب از ادامه تحصیل در این دانشگاه تلقی و نسبت به لغو قبولی مشروط وی اقدام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

18 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
*** مهم ***
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

چرا دانشگاه بدون اعلام به داوطلب مستقیم اسامی را وارد پرتال سازمان سنجش کرده است ؟؟؟
تا برای کسی که میخاد بره یه دانشگاه دیگه دردسر ایجاد کنه !!!
لطفا راهنمایی کنید …

داوطلب دکتری
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱:۲۶ ب٫ظ

ببخشید تشکیل دوره در رشته مربوطه دیگه چیه که تو بند ۲ آورده؟

زهرا
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۶:۰۳ ب٫ظ

یعنی اگر از طریق آزمون کسی از طرف سنجش به عنوان قبولی اعلام نشود کلا پذیرش در اون رشته در اون سال خذف میشه.

داوطلب دکتری
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

یعنی اگه با آزمون کسی قبول نشه، ولی استعداد یک نفر قبول بشه، اون شخصی که بدون آزمون قبول شده هم نمیتونه ادامه تحصیل بده؟ درسته؟

زهرا
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

بله درسته

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام . درسته که موقع ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس از ما تعهد میگیره که کارمند نباشیم؟ چون تو مصاحبه چیزی از کارمند بودن از کسی نمی پرسیدن.

زهرا
مرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام.بله تا جایی که یادم تعهد شاغل نبودن میگیرن یا اینکه اگر شاغلن اجازه تحصیل از ارگان مورد نظر داشته باشن.نگران نباشید من دوتا از همکلاسیای خودم شاغلن و همش درگیر کار بودند مشکلی هم پیش نیومد.اینا همش فرمالیته است.

زهرا
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان،پارسال این موقع اسم من هم تو این لیست بود و کلی برای اون قسمت مدرک زبان استرس داشتم،وظیفه دانستم بیام بگم نگران مدرک زبان نباشید اینجوری میگن ولی هی تمدید میکنن که تا فلان تاریخ میتونی تحویل بدی البته یکسری دردسر داره مثل اینکه انتخاب واحدتون همیشه با مشکل مواجه میشه،ولی اینم بگم تا ترم ۴ نمره زبان رو اگه نیارید اخراج میکنن و اینکه انقدر فشار درسا زیاد میشه تو سال اول که از من میشنوین همین تابستون از فرصتتون استفاده کنید و مدرک زبان رو بگیرید،چون برای آزمون هایی مثل msrt واقعا ۶۰ گرفتن نیازمند مطالعه جدی هست که در طول سال تحصیل وقتش کمتر پیدا میشه.دوستان خودم و درگیری هاشونو در طول این ی سال برای مدرک زبان دیدم که میگم…امیدوارم حرفام مفید بوده باشه…

فرهاد
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

خدایا از عمر من آنچه هست باقی برگیر و به عمر زهرا (خانم) افزای.
یه دنیا ممنون . البته من با آزمون ام .

زهرا
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

جواب با آزمون که هنوز نیومده!!!!

فرهاد
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

این سوالی بود که چند سال پاسخ صریح نمی یافتم..
مصاحبه ام تو مدرس خوب بود با ازمون احتمالا قبول شم . نشدم که فدای سرتون.
خیلی انسانی … حسادت خیلی ها رو در می آری.

حرفِ آخر..یک دعا، یک آرزو، یک خواسته…
دوست دارَم خوب باشی، خوب باشد حالِ تو…

؟
مرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

سلام دوست عزیز
بنده هم مصاحبه تربیت مدرسم خوب بود اما نظرات پارسال رو که میخونم ناامید میشم بودن افرادی که بهشون زنگ زدن یا حتی تو خود جلسه مصاحبه گفتن که قبولی ولی نشدن!!!! رشته شما رو میتونم بپرسم؟

دانشجو
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

خیلی ممنونم از توصیه بجای شما

زهرا
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

خواهش میکنم

Hossein
مرداد ۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

احسنت؛ وجدانن جا داره تشکر ویژه ازت بکنیم. خیلی خیلی ممنون.

زهرا
مرداد ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hossein

خواهش میکنم…

سارا
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

اقای نصرالله که رشته بیومکانیگ انرزی تجدیدپذیر قبول شدی استعداد درخشان
شما همون اقایی نیستین که د انشگاه شهرکرد هم اومدین واسه مصاحبه ؟

رشته مدیریت
مرداد ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

علامه هم زده