موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه امیرکبیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی ورودی جدید سال 1398 دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز چهارشنبه 13 شهریور صورت خواهد گرفت.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اطلاعیه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، به استحضار میرساند کلیه پذیرفته شدگان لازم است طی انجام مراحل زیر با به همراه داشتن سایر مدارک جهت تشکیل پرونده در روز چهارشنبه 13 شهریور 98 به دانشکده مربوط مراجعه نمایند. زمان مراجعه صبح ها ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و عصرها ۱۳:۳۰ الی ۱۴:۳۰ می باشد.

لازم به ذکر است قبل از مراجعه به تحصیلات تکمیلی دانشکده جهت ارائه مدارک می بایست ابتدا وارد پورتال آموزشی دانشگاه شده، تمامی اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و مدارک درخواستی را بارگذاری نمایید. اخذ شماره دانشجویی و انتخاب واحد دانشجویان منوط به تکمیل اطلاعات صفحه شخصی، تکمیل فرم های درخواستی و بارگذاری مدارک می باشد.

برای ورود به پورتال جهت ثبت اطلاعات شخصی، تکمیل، تایید فرم های مربوط و بارگذاری مدارک به آدرس https://portal.aut.ac.ir مراجعه نمایید.

شناسه کاربری ورود به پورتال شماره داوطلبی و گذر واژه، شماره ملی پذیرفته شدگان می باشد.

لینک مربوط از تاریخ 12 شهریور 98 فعال می گردد. 

مراحل تشکیل پرونده ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه امیرکبیر

1- تکمیل صفحه اطلاعات شخصی

– تاکید می گردد پذیرفته شدگان باید تمام اطلاعات شخصی خود را به صورت صحیح و کامل وارد نمایند، در غیر این صورت امکان ایجاد پست الکترونیکی دانشگاه وجود نخواهد داشت.

2- تکمیل و تایید (امضاء) فرمهای درخواستی به صورت الکترونیکی در پورتال آموزشی

– توجه مهم: تایید کلیه فرم های مربوط به منزله امضاء آنها توسط دانشجو می باشد.

3- تکمیل، چاپ و امضا فرم صلاحیت عمومی دکتری (مختص دانشجویان بدون آزمون)

– پذیرفته شدگان بدون آزمون ملزم به تکمیل فرم صلاحیت عمومی می باشند و همچنین باید نسبت به پرداخت مبلغ ۴۴۰.۰۰۰ ریال به شماره شبا IR۷۷۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۲۱۱۰۱۰۰۷۴۸۹ نزد بانک ملی بنام خزانه داری کل کشور اقدام و فیش آن را به همراه فرم صلاحیت عمومی و دو سری تصویر آن و یکسری تصویر شناسنامه از تمامی صفحات و تصویر رو و پشت کارت ملی به دانشکده مربوط تسلیم نمایند.

4- بارگذاری مدارک در سامانه ثبت نام و تطبیق مدارک در دانشکده

الف- بارگذاری مدارک درخواستی

لازم است کلیه مدارک زیر در سامانه ثبت نام بارگذاری شوند:

• تصویر تمام صفحات شناسنامه 
• تصویر کارت ملی (رو و پشت)
• تصویر مدرک دوره کارشناسی (گواهی نامه موقت یا نامه معرفی به نظام وظیفه) 
• تصویر مدرک دوره کارشناسی کارشد (گواهی نامه موقت یا نامه معرفی به نظام وظیفه) 
(مربوط به پذیرفته شدگانی است که فارغ التحصیل شده اند)
• تصویر گواهی یا نامه ای از دانشگاه محل دوره کارشناسی ارشد مبنی بر اینکه دانشجو تا تاریخ ۳۱/۶/۹۸ از دوره فارغ التحصیل خواهد شد.
(مربوط به پذیرفته شدگانی است که تا تاریخ تشکیل پرونده (۱۳/۶/۹۸) فارغ التحصیل نشده اند)
• یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت، کارت معافیت، کارت کفالت (رو و پشت) ((در صورت دارا بودن کارت پایان خدمت، کارت معافیت، کارت کفالت))

نکته: پس از تکمیل اطلاعات شخصی در سامانه، تکمیل و تایید (امضاء) فرمهای درخواستی به صورت الکترونیکی و بارگذاری مدارک در پورتال، شماره دانشجویی و پست الکترونیکی دانشگاه به شما ارائه خواهد شد.

5- تطبیق مدارک درخواستی

• اصل شناسنامه (جهت تطابق اصل با تصویر شناسنامه)
• اصل کارت ملی (جهت تطابق اصل با تصویر کارت ملی)
• اصل مدرک دوره کارشناسی (گواهی نامه موقت یا نامه معرفی به نظام وظیفه) 
• اصل مدرک دوره کارشناسی ارشد (گواهی نامه موقت یا نامه معرفی به نظام وظیفه) -مربوط به پذیرفته شدگانی است که فارغ التحصیل شده اند. (جهت تطابق اصل با تصویر مدرک)
• ارایه گواهی یا نامه ای از دانشگاه محل دوره کارشناسی ارشد مبنی بر اینکه دانشجو تا تاریخ ۳۱/۶/۹۸ از دوره فارغ التحصیل خواهد شد. -مربوط به پذیرفته شدگانی است که تا تاریخ تشکیل پرونده ۱۳/۶/۹۸ فارغ التحصیل نشده اند. (جهت تطابق اصل با تصویر گواهی)
• اصل کارت پایان خدمت، کارت کفالت و … (جهت تطابق اصل با تصویر کارت)
• یک نسخه تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی (در صورت درخواست دانشکده)
• یک نسخه تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد (در صورت درخواست دانشکده)
• فرم تکمیل شده صلاحیت عمومی به همراه دو نسخه تصویر آن، یک نسخه تصویر از تمام صفحات شناسنامه و تصویر رو و پشت از کارت ملی و فیش واریزی (مختص دانشجویان بدون آزمون)

6- ایجاد ایمیل دانشگاه

برای ایجاد ایمیل دانشگاه با ورود به آدرس https://sepehr.aut.ac.ir و با کلیلک بر روی دکمه کاربر جدید و پرکردن فرم مربوطه، نسبت به ایجاد ایمیل اقدام نمایید، کلیه احکام و اطلاعیه های دانشگاه فقط به ایمیل دانشگاه ارسال می شود.

نکته: پس از تکمیل اطلاعات شخصی در سامانه، تکمیل و تایید (امضاء) فرمهای درخواستی به صورت الکترونیکی و بارگذاری مدارک در پورتال، و ایجاد اپست الکترونیکی دانشگاه، شماره دانشجویی به شما ارائه خواهد شد.

توضیحات:

توضیح ۱: کلیه اطلاعیه ها، احکام و …. صرفاً از طریق پست الکترونیکی دانشگاه و یا از طریق پیامک به اطلاع دانشجویان خواهد رسید، بنابراین ضروری است دانشجویان در ثبت شماره همراه خود در پورتال آموزشی دقت نموده و در صورت تغییر شماره همراه در طول دوره تحصیل خود موضوع را جهت اصلاح اطلاعات به تحصیلات تکمیلی دانشکده اطلاع دهند.

توضیح ۲: پذیرفته شدگان پردیس (واحد دانشگاهی) بندر ماهشهر باید به واحد مربوط و پذیرفته شدگان پردیس خودگردان نیز به دانشکده مربوط خود در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراجعه نمایند.

توضیح ۳: انتخاب واحد با نظر دانشکده از طریق سامانه (پورتال) دانشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تاریخ ۲۶ و ۲۷ شهریورماه انجام می پذیرد، بنابراین لازم است زمان تشکیل پرونده ۱۳ شهریورماه مشاوره لازم برای انتخاب واحد از دانشکده اخذ شود.پ

توضیح ۴: دانشجویان می توانند کارت دانشجویی خود را حدوداً دو هفته پس از ثبت نام، از دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده دریافت نمایند. زمان دقیق تحویل کارت متعاقباً اعلام می ‌شود.

توضیح ۵: پذیرفته شدگان مشمول خدمت نظام وظیفه که تا تاریخ ۳۱/۶/۹۸ فارغ التحصیل شده/می شوند باید برای دریافت نامه درخواست معافیت تحصیلی خود از تاریخ مذکور به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مراجعه و با به همراه داشتن تصویر مدرک دوره کارشناسی ارشد و اصل شناسنامه و کارت ملی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و پاسخ نامه را به دانشکده مربوطه تحویل نمایند. ضمناً سایر دانشجویان که بعد از تاریخ فوق فارغ التحصیل می شوند طبق فرم تعهد نامه شماره ۱۵، بعد از انجام امور فارغ التحصیلی در دانشگاه محل دوره کارشناسی ارشد طبق توضیح همین بند اقدام نمایند.

– اعتبار تاریخ نامه درخواست معافیت تحصیلی از تاریخ صدور به مدت ۱۰ روز می باشد و پس از آن دفاتر پلیس +۱۰ از پذیرش درخواست خودداری می نمایند. بنابراین ضروریست دانشجویان در زمان تعیین شده به دفاتر مربوط مراجعه نمایید.

توضیح ۶: پذیرفته شدگان درحال خدمت سربازی پس از انجام کلیه مراحل فوق جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت سربازی به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه (طبقه اول ساختمان آموزش) مراجعه نمایند.

مهم ۱: انتخاب واحد در تاریخ ۲۶ و ۲۷ شهریور از طریق پورتال آموزشی توسط دانشجو انجام می پذیرد.

مهم ۲: شروع کلاس ها ۳۰/۶/۹۸ می باشد. بنابراین حضور کلیه دانشجویان در کلاس ها از تاریخ مذکور الزامی است.

مهم ۳: ثبت نام نیمسال اول دانشجویان نوبت دوم، پردیس خودگردان منوط به پرداخت شهریه تحصیلی ترم مذکور در بازه زمانی مقرر می باشد، در غیر اینصورت امکان اخذ واحد در نیمسال اول ۹۹-۹۸ وجود ندارد. برای اطلاع از نحوه پرداخت شهریه به سایت مرکز آموزشهای الکترونیکی و آزاد به آدرس http://edu.aut.ac.ir/iCMS/pe مراجعه شود.

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
123
شهریور ۱۲, ۱۳۹۸ ۰:۲۹ ق٫ظ

سلام، کسی تونست ثبت اینترنتی امیرکبیر رو انجام بده؟
با اینکه الان ۱۲ ام شده برای من میزنه اطلاعات وارد شده نامعتبر است

سایه
شهریور ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  123

از قسمت پیوندهایی که پایین صفحه اطلاعیه تحصیلات تکمیلی دانشگاهه وارد شید من خودم با آدرس که صفحه وب میزنم کهه برم میزنه اطلاعات وارد شده نامعتبر است

دکترا
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ق٫ظ

سلام
کسی میدونه خابگاه های دکترا امیبرکبیز چه جوری چند نفرن
و کجا هستن؟

یه رفیق
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۸:۵۴ ق٫ظ

رفقای عزیز! هر جا شماره همراهمو دادم کم و بیش مصیبت بر سرم اومد. سال ۹۶ شمارمو روی دفترچه کنکور نوشتم و الان دو ساله یه موسسه کنکور که معلوم نیست چطوری شماره من به دستش رسیده، با چهار شماره مختلف برای من پیامک میفرسته که فقط با بلوک کردن از دستش میشه راحت شد.‌ ولی اگر یه روزی گوشی رو ریست کنی دوباره باید بلوک کنی و لذا این موسسه همیشه در یاد تو هست یعنی دقیقا همون چیزی که موسسه میخواد. اینجا هم امیرکبیر نوشته که در وارد کردن شماره همراه دقت اکید کنند. من هر جا شماره همراه جعلی نوشتم هیچ مشکلی برای من‌ پیش نیومد. پس اگر در امیرکبیر قبول شده بودم چاره ای جز درج شماره جعلی نبود!
ضمنا یه زمانی شریف و تهران و امیرکبیر دون شان خود میدونستن که دوره پولی برگزار کنن، اما با وجود بودجه کامل دولتی، و بی نیازی مالی کامل، وقتی میشه درآمد اضافه ای داشت، چرا نباید داشت؟ بنابراین پول از منزلت معنوی این سه دانشگاه مهمتر شد!

یه رفیق
شهریور ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  یه رفیق

رفقای شفیق! امروز در محل قبولی در سیستم گلستانش ثبت نام می کردم. سوای هزار قطعه اطلاعات غیر ضروری که پر کردن اونها تمومی نداره، متاسفانه همه جا شماره تلفن ثابت و همراه می خوان. باید این شماره دادنو اختیاری کنن و نه اجباری. رفقا ممکنه بگن اینها لازم و ضروریه و برای خودمون خوبه و بعدها پیامهای حیاتی و مهم میفرستن و اگر خبردار نشیم گرفتار خواهیم شد. ولی اگر هم حیاتی باشه، لازمه اختیاری کنن. بالاخره هر دانشجوی دکتری قدرت تجزیه و تحلیل این مطلبو داره که ایا تلفن دادن به صلاحشه یا نه. من با توجه به مصیبتهایی که از این شماره دادن بر سرم اومده هر جا ازم شماره می خوان، چاره ای جز نوشتن شماره جعلی ندارم. و در این سیستم گلستان هم همین کارو کردم.

یه رفیق
شهریور ۱۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  یه رفیق

مثلا به جای شماره می تونن ادرس ایمیل تقاضا کنن