موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه علم و صنعت از هفته آینده

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۸ (روزانه و نوبت دوم) دانشگاه علم و صنعت ایران، در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه انجام می شود.

به گزارش پی اچ دی تست به نقل از دانشگاه علم و صنعت، ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع دکتری در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳:۴۵ تا ۱۶ (به تفکیک رشته، طبق جدول زمان بندی) و در محل سالن شورای ساختمان آموزش کل دانشگاه انجام می شود.

بر همین اساس شنبه صبح پذیرفته شدگان دانشکده های برق، ریاضی، فیزیک و شیمی، شنبه بعدازظهر قبول شدگان دانشکده های عمران، کامپیوتر، مواد و متالورژی و مهندسی شیمی، یکشنبه صبح قبول شدگان دانشکده های مکانیک، خودرو و راه آهن و یکشنبه بعدازظهر قبول شدگان دانشکده های صنایع، پیشرفت و معماری باید اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت نام غیر حضوری نیز از ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه انجام می شود و پذیرفته شدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات و پرداخت شهریه به سامانه گلستان golestan.iust.ac.ir مراجعه نمایند. برای ورود به سامانه گلستان، کاربری (شماره داوطلبی۹۸۱u) و رمز ورود (کدملی) است.

لازم به ذکر است؛ پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) قبل از مراجعه برای ثبت نام می بایست وجه شهریه ثابت خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت کنند. در غیر اینصورت ثبت نام آنان انجام نخواهد گرفت. شهریه ثابت تمامی رشته‌ ها (هفتاد و یک میلیون و پانصد هزار ریال) است.

مدارک لازم جهت ثبت نام

1اصل و یک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. (دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور دو برگ فتوکپی مدرک ارائه کنند)

2اصل و یک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده باشد. دانشجویان سال آخر گواهی معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی ارائه نمایند. (دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور دو برگ فتوکپی مدرک ارائه کنند)

تبصره: اصل مدرک کارشناسی ارشد پذیرفته شدگان دوره روزانه در زمان ثبت نام تحویل گرفته می شود. لذا از مدرک خود فتوکپی برابر اصل تهیه و نزد خود نگه دارید.

3- اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمامی صفحات آن

4- اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی آن (پشت و رو)

5- شش قطعه عکس تمام رخ 4 *3 تهیه شده سال جاری

6- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) را مشخص نماید و یک برگ فتوکپی آن

7- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان

8- پذیرفته شدگانی که در حین خدمت سربازی می‌باشند، جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت همراه با مدارک کامل ثبت ‌نامی فقط در زمان فوق‌الذکر به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آقای علم جمیلی مراجعه نمایند.

9- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می باشند ملزم هستند فرم معافیت تحصیلی را در همان روز ثبت نام از کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل گرفته و جهت انجام مراحل درخواست معافیت تحصیلی به دفاتر پلیس + 10 مراجعه نمایند و سپس فرم صادره را به کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند. (برای اخذ معافیت تحصیلی از دفتر پلیس + 10 کارت ملی و مدرک کارشناسی ارشد و یا گواهی معدل مبنی بر اتمام تحصیل تا 98/6/31 نیاز است لذا لازم است قبل از تحویل مدارک به مسئول ثبت نام، کپی از مدارک تحصیلی خود داشته باشید).

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sogand
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ب٫ظ

چرا منوی خوابگاه توی گلستان برای من باز نشده؟

دکترا علم و صنعت
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۱:۱۷ ب٫ظ

سلام. اصل مدرک رو نداریم. گواهی موقت باشه مشکل داره؟

sogand
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ب٫ظ

ایرادی نداره

...
شهریور ۱۳, ۱۳۹۸ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  sogand

سلام اصل مدرک رو نمیخوان مشکلی نداره گواهی موقت هم برای رویته ولی یه کپی ازش میگیرن

یه رفیق
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۰:۳۷ ق٫ظ

رفقای عزیز و گرامی! به نظر من علم و صنعت در بین دانشگاههای فنی استان تهران، از لحاظ کلی، از همه بهتره. دانشگاه شریف مشکلش اینه که متاسفانه دانشکده ها خیلی تعهدی در ارائه منظم دروس ندارن. خیلی مواقع، درس ایکس یک ارائه میشه، ولی ایکس دو که مکمل اساسی اونه، هرگز یا، تا سالها، ارائه نمیشه، تا چه برسه به ایکس سه و غیره. بنابراین فارغ التحصیلش میشه دریایی از معلومات با عمق شاید دو وجب.‌ تهران هم چون تا حدی مقلد شریفه، همین مصیبتها رو داره.‌ امیرکبیر هم در کامنت اطلاعیه ثبت نام امیرکبیر توضیح دادم که متاسفانه سالهاست انصاف و عدالتی در مصاحبه و جذب دانشجوی دکتری نداره و سال نکو از بهارش پیداست.‌شریف و تهران و امیرکبیر فقط به درد افرادی میخوره که قصد اپلای دارن، وگرنه در داخل کشور، دانشگاههایی مثل علم و صنعت انتخاب بهینه هستن.