موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

معافیت شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان دارای وقفه تحصیلی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: دانشجویان دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری که در مرحله اخذ، تمدید پایان‌نامه و رساله به‌دلیل مشکلات مالی، وقفه داشته‌اند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه معاف هستند.

اکبر پیرستانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در گفتگو با خبرگزاری آنا در اصفهان اظهار کرد: در راستای فراهم‌کردن تسهیلات لازم و با هدف جلوگیری از تحمیل هزینه مازاد، دانشجویان مقاطع در تمامی رشته‌ها از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه تحصیلی معاف شدند.

وی اضافه کرد: به موجب بخشنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان دانشجویانی که ترک تحصیل داشته‌ یا به دلیل عدم مراجعه و انصراف نتوانسته‌اند واحدهای درسی خود را به اتمام برسانند، چنانچه قصد بازگشت به تحصیل داشته باشند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های عدم حضور معاف هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان عنوان کرد: همچنین دانشجویان دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری که در مرحله اخذ، تمدید پایان‌نامه و رساله به‌دلیل مشکلات مالی، وقفه داشته‌اند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه معاف هستند.

پیرستانی مطرح کرد: پس از بخشودگی شهریه نیمسال‌های گذشته، پرداخت شهریه این قبل دانشجویان در نیمسال‌های آینده مطابق با نرخ‌های جدید محاسبه می‌ شود. 

وی متذکر شد: این یک فرصت استثنایی برای بازگشت به تحصیل این قبیل دانشجویان و کمک به رفع مشکل تحصیلی این عزیزان است و مخاطبان تا ۳۱ شهریور می‌توانند با مراجعه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نسبت به ادامه تحصیل خود اقدام کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدرضا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۸ ۹:۲۵ ق٫ظ

کسی خبرداره امسال تکمیل ظرفیت هست یا نه؟

لیلا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

پردیس دانشگاهها جدا از کنکور هست الان بعضی جا ها اعلام می کنه

آرزو
شهریور ۲۸, ۱۳۹۸ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

ممکن بگین کجاها رشته حسابداری داره برم ممنون میشم

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

بخشیدگی ترک تحصیل بسیارعالیست بهترین کارنیک دانشگاه ازاداین ونیزبخشیدگی ترک دوره دکتراورساله این عزیزان است باتشکردرصورت اجرای عملی

علی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

نتایج اعتراضها نیامد؟

ناصر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اعتراض به چی؟!

رمضانی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۸ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من کتبا به نتایج اعتراض کردم ولی تاحالا خبری نشده.

بهار
شهریور ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

امکان دارد خود دانشگاه بدون هماهنگی با سنجش کسی را قبول کنند

شادی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

تقریبا همیشه این احتمال وجود داره

هادی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۲۸ ب٫ظ

صفحه اصلی اجتماع آموزش یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ۱۷:۵۰ معافیت شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان انصرافی و بازمانده از تحصیل همشهری آنلاین: دانشجویان دانشگاه آزاد که به دلیل عدم مراجعه و انصراف از تحصیل دچار وقفه تحصیلی شده‌ و قصد بازگشت به تحصیل دارند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه معاف شدند. دانشگاه آزاد اسلامی اهواز تا ٢۶ فروردین تعطیل است به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه معافیت شهریه نیمسال‌های وقفه تحصیلی را ابلاغ کرد. در این بخشنامه آمده است: با توجه به مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و متناسب با احکام بودجه‌ای دوره مالی جاری، در راستای فراهم کردن تسهیلات لازم و جلوگیری از تحمیل هر گونه هزینه مازاد به دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی در رشته‌های علوم پزشکی و غیرپزشکی ورودی‌های ۱۳۹۷ و قبل از آن که به دلایلی از جمله مشکلات مالی امکان مراجعه برای ثبت‌نام به دانشگاه محل تحصیل در موعد مقرر نداشته‌اند و در چند نیمسال تحصیلی وقفه داشته‌اند، این دستورالعمل ابلاغ می‌شود. بر اساس این بخشنامه، دانشجویانی که ترک تحصیل کرده‌اند (موارد مربوطه به وقفه تحصیلی، عدم مراجعه و انصراف از تحصیل) و هنوز واحدهای درسی (به استثناء پایان‌نامه و رساله) باقیمانده داشته و قصد بازگشت به تحصیل دارند، ضمن در نظر داشتن سایر ضوابط دانشگاه، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه معاف می‌شوند تا بتوانند با پرداخت شهریه نیمسال‌های باقیمانده ادامه تحصیل دهند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مرحله اخذ یا تمدید پایان‌نامه و رساله به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی دارای وقفه تحصیلی بوده… ادامه نظر»