موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام شیوه‌های پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارشناس مسئول بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تهران از پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه‌ها به دو شیوه خبر داد و گفت: شیوه نخست از میان دارندگان مدرک کارشناسی ارشد بر اساس آئین‌نامه وزارت علوم است که به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

محمدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: دانشگاه تهران امسال از میان متقاضیان حائز ‌شرایط ۷۶ نفر را پذیرش کرد که داشتن حداقل امتیاز آموزشی پژوهشی ۶۰ از ۱۰۰ الزامی بود.

وی افزود: شیوه دیگر پذیرش دانشجوی بدون آزمون از طریق بنیاد ملی نخبگان و تحت‌عنوان جایزه شهید «احدی» است که از میان دانشجویان سال دوم دانشگاه تهران صورت می‌گیرد.

کارشناس مسئول بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تهران یادآور شد: نوع دیگر پذیرش در سهمیه شهید احدی از میان دانش‌آموختگان کل کشور است که در این‌صورت باید همه متقاضیان درخواست خود را در سامانه سینای بنیاد ملی نخبگان ثبت‌کنند که پذیرش نهایی آنان پس از بررسی رزومه علمی پژوهشی در گروه‌های آموزشی مربوطه و صدور مجوز از بنیاد ملی نخبگان انجام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عطیه
مهر ۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

بچه ها میشه راهنمایی کنید؟
واسه امسالم هست یا دیگه دیره؟

ساعی
مهر ۲, ۱۳۹۸ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  عطیه

نه دگه رفت سال اینده

هومن
مهر ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

شرط اصلیش اینه که دانشجوی خود اون دانشگاه باشی……..اینم باید اضافه میکرد ایشون

nahid
مهر ۲, ۱۳۹۸ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

دقیقا
این شرط هیچ جا گفته نمیشه ولی در پذیرش لحاظ میشه

ساعی
مهر ۲, ۱۳۹۸ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

مخالفم همه اینطور نیستن