اعلام نتایج آزمون دکتری 98 پردیس کیش دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی دکتری پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی 98-99 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی دکتری تخصصی سال 1398 در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به دو صورت الکترونیکی و حضوری می باشد که انجام هر دو نوع ثبت نام الزامی است.

مشاهده نتایج آزمون اختصاصی دکتری 98 پردیس کیش دانشگاه تهران

تاریخ ثبت‌نام پذیرفته شدگان  دکتری 98 پردیس کیش

ثبت نام الکترونیکی

توجه: برای دریافت شناسه یکتا شماره داوطلبی همان شماره پرونده می باشد.

ثبت نام الکترونیکی (پیش از مراجعه حضوری) تا تاریخ 8 شهریور ماه می باشد. ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه ثبت نام (به آدرس http://reg.ut.ac.ir) الزامی است. راهنما و دستورالعمل ثبت نام الکترونیکی در این سامانه بارگذاری شده است.

لازم است پذیرفته شدگان نهایی مدارک مورد نیاز را از قبل اسکن کرده تا هنگام ثبت نام الکترونیکی، در سامانه جامع آموزش بارگذاری نمایند. 

نکات مهم

1. قبولی قطعی پذیرفته شدگان منوط به تأیید صلاحیت عمومی داوطلب از سوی هیأت مرکزی گزینش دانشجو سازمان سنجش آموزش کشور است، از این رو همزمان با ثبت نام، داوطلب پذیرش شده موظف به پرکردن فرم مربوط و پرداخت هزینه‌های مترتب بر آن است.

۲. چنانچه هر یک از پذیرفته شدگان در روزهای تعیین شده ثبت نام نکند، عدم ثبت نام او به منزله انصراف تلقی شده و داوطلب واجد شرایط بعدی در صورت کسب حد نصاب لازم، جایگزین می‌شود.

۳. پرداخت شهریه تحصیلی مصوب هیأت امنا دانشگاه در زمان ثبت نام الکترونیکی الزامی است. عدم پرداخت شهریه مشخص شده به منزله انصراف تلقی شده و فرد واجد شرایط بعدی در صورت کسب حد نصاب لازم، جایگزین می‌شود

۴. پس از ارسال مدارک الکترونیکی تماس با کارشناس مربوطه در پردیس بین المللی کیش برای تایید اطلاعات و مدارک ارسالی.

ثبت نام حضوری

بازه ثبت نام حضوری متعاقبا اعلام می گردد.

ثبت نام پذیرفته شدگان در محل پردیس کیش صورت می پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ پذیرفته شدگان دکتری 98 پردیس کیش دانشگاه تهران

1- اصل‌ و یک برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ ارشد و کارشناسی مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ قید شده‌ باشد‌.

تبصره‌ 1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی ارشد یا کارشناسی نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ مدرک که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا قبل از 1398/06/31، تعداد واحدهای گذرانده شده و معدل باشد، را ارائه‌ نمایند.

تبصره 2- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های مقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 92/04/15 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ باشند.

2- اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم و یک نسخه کپی از آن یا مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ (برای‌ برادران‌).

3- ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی 

4- فرم تعهدنامه محضری

5- سفته (یک فقره سفته پانصد میلیون ریالی که روی سفته توسط دانشجو و پشت سفته دو مرتبه به امضای ضامن رسیده باشد)

6- مدارک زبان (در صورت داشتن)

پذیرفته شدگان نهایی در مقطع دکتری در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی الزامی است حداکثر تا قبل از امتحان جامع، حدنصاب قبولی نمره زبان عمومی را بر اساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند.  

7- برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند، اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد.

8- گواهی معتبر، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز رزمندگان و ایثارگری در این آزمون استفاده نموده‌اند.

معرفی‌نامه‌های مذکور (بند 7 و 8) لازم است تا قبل‌ از انتخاب‌ واحد سال‌ تحصیلی‌ 98-99 توسط پذیرفته‌شدگان‌ از محل مربوط اخذ و به‌ پردیس بین المللی کیش تحویل‌‌ گردد؛ ‌در غیر این‌ صورت،‌ از ثبت‌نام آنان برای نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ جاری‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان باطل خواهد شد.

9- پرداخت شهریه به صورت علی الحساب برای نیمسال اول 12.5 درصد مبلغ کل شهریه و صرفاً الکترونیکی انجام می گیرد. (پرداختی فقط از طریق سامانه جامع آموزش)

مراحل ثبت نام حضوری:

مرحله اول: دریافت پوشه، فرم های ثبت نام و تکمیل آنها 

مرحله دوم: مراجعه به مرکز زبان جهت مشخص شدن وضعیت زبان عمومی (در صورت داشتن مدرک زبان ارایه اصل آن در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد؛ در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی الزامی است حداکثر تا قبل از امتحان جامع، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را بر اساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند)

مرحله سوم: مراجعه به امور دانشجویی (در صورت نیاز به خوابگاه)

مرحله چهارم: مراجعه به حسابداری جهت تحویل سفته و فرم تعهد نامه محضری و دریافت مهر حسابداری.

مرحله پنجم: مراجعه به کارشناس بایگانی به همرا ه تصویر مدرک کارشناسی ارشد برای درخواست تاییدیه تحصیلی از محل تحصیل دانشگاه قبلی 

مرحله ششم: مراجعه به واحد آموزش (کارشناس رشته مربوطه) جهت تحویل مدارک

تذکرات‌ مهم

– حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ های اعلام شده و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه بموقع برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

* از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1398/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشده باشند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد قبولی آنان کان‌‌لم‌یکن تلقی‌ خواهد شد. 

– معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) پذیرفته‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا نهایتاً در مرحله مصاحبه اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است در غیر این صورت از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.

– در هرمرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل، چنانچه  مشخص گردد که داوطلبی، حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور نبوده، قبولی وی کم لم یکن تلقی شده و طبق مقررات  با وی رفتار خواهد شد. 

* حکم مرخص سالانه یا موافقت کتبی بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت

* محل تشکیل کلاس ها جزیره کیش می باشد و حضور در کلاس ها الزامی است. 

* تحصیل در دوره دکتری بصورت تمام وقت است.

– نظر به ای نکه پذیرش دانشجویان در این پردیس مطابق ضوابط نوبت روزانه (شهریه پرداز) محسوب می شود، علی‌رغم برگزاری کلاس‌ها در ترم جاری در روزهای پایانی هفته، پردیس بین المللی کیش الزامی در زمانبندی کلاس‌ها در آخر هفته نخواهد داشت.

– از آنجا که تغییر گرایش و نقل انتقال پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی میسر نمی باشد، لذا در این خصوص درخواست های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود.

* دانشجویان گرامی می توانند فرم تعهدنامه را از لینک فرم تعهدنامه دریافت نمایند. سپس همراه با یک فقره سفته پانصد میلیون ریالی،جهت محضری نمودن فرم “تعهدنامه”به یکی از دفاتر اسناد رسمی (همراه با یک نفر ضامن) مراجعه نمایند. 

* تحویل سفته و فرم تعهد نامه محضری شده در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد. الزامی است امضاء دانشجو و ضامن درفرم مربوطه (تعهد نامه) در یکی از دفاتر اسناد رسمی گواهی شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اصغری
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۵:۱۵ ب٫ظ

کسی میدونه نتایج مصاحبه دکترا پذیرش بدون کنکور پردیس کیش کِی اعلام میشه؟

خاوری
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۲۱ ب٫ظ

سلام ، تکمیل ظرفیت اعلام نمیشه؟

مهسا
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۵:۴۷ ب٫ظ

اعلام نتایج استعدادهای درخشان بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران اعلام نشده؟؟؟؟

نسیم
شهریور ۵, ۱۳۹۸ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

این سوال منم هست.. نتایج مصاحبه دکترا بر اساس سوابق تحصیلی کی اعلام میشه؟؟ لطفا جواب بدین

پژوهش هنر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  نسیم

سلام این جوابی که اومده همون جواب دکتری بی آزمون براساس سوابق تحصیلیه؟لطفا جواب بدید

اصغری
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  پژوهش هنر

کجا جوابا اومده؟

حسین
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

سلام.‌چرا دانشگاه شیراز اعلام نمی کنه؟

حمیدرضا- دانشجوی دکتری حقوق جزا
شهریور ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

چه شرایط ترسناکی! مگه جنگه؟

‍♀️
شهریور ۴, ۱۳۹۸ ۸:۱۵ ق٫ظ

چه تعبیر مناسبی