موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 رشته های گروه پزشکی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 وزارت بهداشت منتشر کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی به شرح زیر است:

با استعانت از درگاه ایزد منان و با عرض سلام به پیشگاه حضرت بقیه ا… (عج)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع)، بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی) (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 98-99 اعلام می گردد.

تمامی پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ 98/6/26 به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی یا سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.

تذکرات مهم:

الف- عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخهای مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.

ب- کسانی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحاندوره دکتری تخصصی (Ph.D) محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه (بین الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 وزارت بهداشت

1- شش قطعه عکس 3×4

2- اصل و کپی شناسنامه (2 سری از تمام صفحات)

3- اصل و کپی کارت ملی

4- اصل و کپی دانشنامه و ریزنمرات کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر نیز میبایست مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ 98/6/31 باشد ارائه نمایند.

5- اصل و کپی مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه

6- مدرک زبان

7- موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی.

8- حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی).

9- گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی).

10- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و …).

11- از تمامی پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمانهای دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) تعهد محضری اخذ می شود.

تبصره 1: مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات تابعه و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد.

تبصره 2: مستخدمان رسمی سایر وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت گردد، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

تذکرات مهم:

1- براساس آئین نامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمونهای ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

2- در رشته هایی که دانشجو بصورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش میشود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ (اول) خواهد بود. (پذیرفته شدگان میبایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه نمایند). ضمناً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدأ تعیین مینماید بگذراند .

دانشگاه های مشروحه زیر برای ثبت نام مواردی را متذکر شده اند که لازم است داوطلبان برای کسب اطلاع از این موارد به سایت اینترنتی این دانشگاه ها مراجعه نمایند:

1- پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی تهران لازم است جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت education.tums.ac.ir و یا سایت tums.ac.ir مراجعه نمایند.

2- پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جهت آگاهی از تاریخ ثبت نام و مدارک لازم به سایت pg.sbmu.ac.ir مراجعه نمایند.

3- پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهت آگاهی از تاریخ ثبت نام و مدارک لازم به سایت pg.mui.ac.ir مراجعه نمایند.

4- پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی ایران جهت آگاهی از تاریخ ثبت نام و مدارک لازم به سایت edu.iums.ac.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی ایران بصورت الکترونیکی است.

5- پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین جهت آگاهی از تاریخ ثبت نام و مدارک لازم به سایت vce.qums.ac.ir مراجعه نمایند.

6- پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت آگاهی از تاریخ ثبت نام و مدارک لازم به سایت amoozesh.sums.ac.ir مراجعه نمایند.

کارنامه دکتری وزارت بهداشت:

کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.

در پایان با آرزوی موفقیت برای همهی پذیرفته شدگان به اطلاع میرساند اسامی رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم آبان ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونتهای آموزشی دانشگاه های مربوطه ارسال خواهد شد.

لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر میتوانند از نیمه آبان ماه به بعد به واحدهای فوق الذکر مراجعه نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها